Reggel 6-kor keltem az ébresztő hangjára ez azt jelentette ideje készülődni. Gyorsan kikeltem a meleg ágyból melybe már olyan jól befézkelődtem. Sajnos ez nehezen ment mivel 24:00-ig voltam fent, és a szememet alig bírtam kinyitni.Ahogy kikapcsoltam az,, ébresztőmet'' mármint a telefonomon az ébresztő aplikációt. Nagyon visszaakartam feküdni az ágyba de, nem lehetet mert megvan az oka hogy ilyenkor kelek:
1.Lassú vagyok.
2.Elmegy az idő a videó nézéssel vagy a játékokkal a telómon.Próbáltam kitisztítani a kábult agyamat ami fél órába telt. Miután sikeresen feleszméltem akkor elmentem mosakodni, mivel este nem volt kedvem hozzá, meg amúgy is, amikor nincs kedvem vagy késő van vagy valami fontos program van akkor reggel mosakodok. Miután tiszta lettem, felvettem egy fekete nadrágot, egy pár avokádó mintázatú zoknit, egy fehér rövidujjú pólót amin fekete csíkok voltak vízszintesen, és egy sötétzöld pulcsit(Persze bugyit és toppot is) . Ekkor kB 7:20 volt plusz mínusz 1 perc. Gyorsan be raktam a sulistáskámba a kulcsomat a telefonomat és az üvegemet. Bezártam az ajtót majd elindultam a suliba, az hogy mikor érek be az kérdés, mivel van olyan, hogy 9perc van hogy fél óra, hát igen érdekes.Beértem 7:30-ra általában ilyenkor szoktam jönni, szerencsére nem késtem el pedig kissé aggódtam hogy elkések, nálunk aki 7:45-nél később jön az késik, pedig mire felaraszolsz a második emeletre addigra eltelik egy fél évszázad ja és cipőt is válasz mert ha esetleg ,, elfelejted'' akkor tanárunk Márk bá szépen udvariasan lecseszi a fejed, hogy váltsd át. Ez a mi kiváltságunk, hogy a legszigorúbb tanárt kaptuk. Persze, mindenki főleg a tanár azt mondja, hogy ez segít meg, hogy kell a szigor a mai fiataloknak, de persze az osztályból senki se ért egyet vele. Miért is tennénk. Ezért átváltottam a kinti cipőmet és utána bementem a terembe és leraktam a cuccaimat a padba/padra. Levettem a székemet az asztalról és letettem a földre. KB 6-7-en voltak az osztályban most a 20-ból.Már a legjobb barátnőm is bent volt mp4-en hallgatott valamilyen zenét. Kicsit dumcsiztunk. Majd elmentünk a Fizika terembe a legunalmasabb órára. Persze, hogy végig hülyéskedtük. Majd technika ugyanazzal a tanárral. Horvát amit utálok, rajz amit szeretek úgyhogy annak örülök a hétfőkön. Nyelvtan, egy szivatós de valamennyire jófej öreg tanárral volt,és az utolsó óra biosz, azt is imádom, amúgy a kémiát is de az ma nincs. Összepakoltam a cuccaimat és beszélgetve a barátnőmmel elindultunk haza, majd amikor elértük azt a pontot ahol elválnak útjaink elbúcsúztunk,és elindultunk gyalog tovább haza.
Miközben mentem haza azon kattagot az agyam, hogy lehet amikor hazaérek le kéne feküdnöm aludni mégha csak egy órára is de pihennem kéne. Mert majdnem elaludtam bioszon, haza mentem de nem volt kedvem aludni. Ezért nem feküdtem le, átöltöztem otthoni ruhába (szürke kicsit használt farmer+egy random sima barna póló).Majd kinyitódott a bejárati ajtó (ekkor 16:18 van) és egy ismerős hang szólalt meg:
YOU ARE READING
Varázs kapun át
FantasyEz az első könyvem lesz, remélem tetszeni fog! Trágár szavak, vannak benne 18-as részek. Ez a történet egy lányról szól akinek a neve Luca (barátainak:Luci). Átlagosnak mondható lány aki általános iskolába jár 7.-esként. Elvan pár barátjával akikk...