Majd kinyitódott a bejárati ajtó (ekkor 16:18 van) és egy ismerős hang szólalt meg:
Anya volt az, bejött az ajtón. Látszott rajta, hogy fáradt, táskás feldagadt szemei, fájdalmas borzasztó napról árulkodó arckifejezése és össze-vissza álló haja nem jó jel. Egyenesen a konyhába ment lerakni a cuccait,majd átöltözni a szobájába. Majd miután kész lett. Ismét kiment a konyhába és kinyította a hűtőt.
Én:ne ne ne!!!
Anya:Luca kérlek menj el a boltba hozz salátát, csirke szárnyat és paradicsomot... Ja és olivabogyót.
Én:De... - Alig kezdtem el a kifogást anya fojtatta. Anya:KB olyan 1 kilogramm csirkeszárnyra gondoltam,ha marad akkor később megesszük. Ezzel egyértelművé vált számomra, hogy muszáj elmennem a boltba. Sajnálatos módon. Utálok boltba menni.Felkaptam a hátizsákot ami dechatlonos és 5 éve megvan, elkértem anyától a pénzt és elindultam. Kimentem a házból (Pici kertes házunk van kis kerttel) becsuktam a kaput és kimentem az utcára. Egy lélek sincs itt.
Luca magában:
Elindultam, közben azon filóztam, hogy mikor talizhatok a barátnőmmel megbeszéltünk, hogy talizunk már 2 hete de semi jel. Ez olyan csodálatos.***
Időközben megérkeztem a boltba bementem megvettem szinte mindent, de sajna túróból fogalmam sem volt, hogy mennyi kell hát úgy döntöttem, hogy a közepes lesz beraktam azt is a kosárba.
Én:akkor ezzel kész is vagyok.
Indultam volna de a nagy szerencsémre elestem. De ha ez még nem lett volna számomra olyan ciki de még ráisestem valakire.
Én:*felkelek de térdelek
Ömmm........... Jól van? Sajnálom nem akartam bocsánat.
??? :Asszem jól vagyok nincs semmi bajom.
Egy fekete hajú fiú volt, össze-vissza vágott hajjal, fehér szeplős arca, zöld pulcsi és egy sima szakadt farmer volt rajta.
*felálltam és felsegítettem.
??? :Te jól vagy?
Én:Aha, és Még egyszer sajnálom.
Ez annyira ciki biztos paprika vörös az arcom. De még mindig jobb mint amikor elkéstem a szavalóversenyt. Már mindenki végzett a tanárok is gondolkoztak ki érjen el helyezést én meg betoppantam. Akkor derült ki, hogy 1 órával korábban kellet volna a jönnöm, majdnem elsírtam magam izzadt és feszült voltam. Ja még mindig jobb.
Úristen észre sem vettem, hogy az elöttem álló pasi végig nézett rajtam.
Ekkor végignéztem magamon. Nem volt semmi rajtam megnéztem a kosarat az egyben maradt. *felvettem
??? :Mi a neved ha szabad megtudnom?
Én:Ja bocsi, Luca vagyok.
??? :Akkor szia Luca mentem, az enyém Robi.
Robi elment a balra. Még egy picit álltam lenyugtattam magam és elindultam a kosárral a pénztárhoz. Nem volt hosszú a sor 3-2 ember ált elöttem, kivettem a tárcámat a hátizsákomból. Lepakoltam a cuccokat majd vártam és pár perc múlva én jöttem. Egy öreg bibircsokokkal díszített nő ült ott, a névtáblájára Vera volt írva. Haja barnára volt festve, és kopott a festék a tövénél. Megláttam hogy vizsgálom kinézetét majd rám nézett olyan arccal mintha valami patkány lennék aki szarban meghemperkőzött döglött halat használt hajdísznek és rongyban állna előtte.
Én:Jó napot! - erre elintett egy sziát halkan és elkezdte leolvasni a termékeket.
Vera:6300 forint lesz
Én:odadtam neki egy 5000-est és egy 2000-est.A visszajárót tartsa meg. - mondtam. Gyorsan elraktam ezeket a táskámba és haza indultam.Time skip
Hazaértem kB 10 perc alatt legalábbis azt hiszem. Kinyítottam a kaput majd becsuktam magam után és bementem a házba.
Én :Megjöttem!-kiabáltam hangosan.
Anya:Na végre már nagyon éhes vagyok.
Leraktam az asztalokra a cuccokat. Megnéztem az órát, 17:57 volt hát persze, hogy éhes anya. Bementem a szobámba és telefonoztam. Egészen addig, hogy azt mondta anya, hogy kész a kaja. Gyorsan kiszaladtam betömtem 2 csirkeszárnyat és egy kistál salátát. Visszaszaladtam a szobámba és tovább ment a játék.
Már 22:58 volt amikor észrevettem, elmemtem mosakodni felöltöztem pizsibe és elmentem aludni.Sziasztok! ennyi lenne ez a rész köszönöm, hogy elolvastátok😊😘
KB hetenként rész kedvemtől/időtől függően hamarabb. A kövi rész rövid lesz mert azt is ideterveztem de az úgy már hosszú.
Nos nem tudtam más képet berakni ezért az lett.
YOU ARE READING
Varázs kapun át
FantasyEz az első könyvem lesz, remélem tetszeni fog! Trágár szavak, vannak benne 18-as részek. Ez a történet egy lányról szól akinek a neve Luca (barátainak:Luci). Átlagosnak mondható lány aki általános iskolába jár 7.-esként. Elvan pár barátjával akikk...