Zuhanás

15 3 12
                                    

Reggel a függönyömön át beszűrödő fényre keltem. Ma szombat van, hála istennek nincs iskola. Nem akarok suliba menni.
Kinyújtózkodtam, nagy nehezen kipattantam az ágyból. Ott ásítoztam, mint egy szamár már csak az   ,, iáá'' hiányzott. Felvettem a fehér papucsomat és kicsoszogtam a konyhába. Sütöttem magamnak tojásrántottát és csináltam egy tejeskávét és ezzel be is reggeliztem. Átöltöztem a nagy méretű rózsaszín macskás pólómból egy fekete cica naciba és egy lila pólóba és felvettem mellé egy pár fekete zoknit. (Vettem toppot és bugyit is fel.Nem fogom mindig odaírni.) Megfésülködtem, megmostam az arcomat és felvettem a cipőmet (fekete+sötétzöld színű). Elindultam a kedvenc csipszemért a boltba, mert elfelejtettem tegnap megvenni. Anya ilyenkor képes délután 3-ig aludni de általában mindig dél környékén felkel. De azért leírtam egy cetlire, hogy elmentem boltba majd kiragasztottam a hütőre. Én mondjuk 10 körül keltem, de mire elindultam eltelt egy csomó idő. Mert 10:53 van. Kimentem a kapun és el is indultam. Igazából csak egy dolgon próbáltam gondolkozni még hozzá azon, hogy ha haza megyek muszály tanulnom törire, mert doga lesz.
Szavak a fejemben:
Tanulj! Tanulj bazd meg! Nem akarsz szar dogát ugye?! Please ne az legyen otthon az első dolgod , hogy leülsz és telefonozól.
Erős hullámot éreztem. Észbe se kaptam de zuhantam. Mindössze pár másodperc volt. De ezernyi gondolat volt a fejembe.
Fejemben a gondolatok:
Mi történik? Megfogok halni?! Ne nem akarok a pokolra jutni, ugye nem oda kerülök. - eközben apró könnyek jelentek meg a szemem körül. Ijedtség hulláma áradt szét bennem. Ezernyi kérdés gyötört. De szinte mindig ugyanaz a kérdés volt bennem. Mi történik? Végül a növekvő könnycseppektől már nem láttam semmit. Mély levegőt vettem, könnyeim még így sem nagyon szűntek meg a zuhanás érzése és a nyugtalanító kérdéseim miatt. Végre valamennyire kitisztult a látásom. Gyönyörű volt a látvány ami körülöttem fogadott csodaszép narancs, kék, rózsaszín színekben pompázó ég. Puha pamacsnak kinéző felhők kék, rózsaszín színben. Talán még fél másodperc sem volt, de teljesen megnyugodtam.

Sziasztok! Bocsánat a késésért! Nem volt kedvem írni. De mivel őszi szünet van megpróbálom minél többet írni. Puszi😘
És köszi, hogy megnézted! 😊👍
Még valami az az, hogy nem mindig fogom odaírni a :bugyit, zoknit, toppot/melltartót, cipőt. Köszi🙃
Ui:A kép nekem nagyon tetszik úgy, hogy érdemes megnézni.😁

Varázs kapun átOù les histoires vivent. Découvrez maintenant