6 ήρωες
3 άντρες και 3 γυναίκες
Η μοίρα κατάφερε να τους ενώσει. Κάποιους με άσχημο τρόπο και κάποιος με ωραίο.
Και οι 6 ήρωες είναι φοιτητές στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑ.Δ.Α).
Ο καθένας τους σε διαφορετικό σημείο στη ζωή του.
Η Ελένη, μία ψηλή κοπέλα με μακριά μαύρα μαλλιά και καστανά μάτια, και ο Στάθης, ένας γοητευτικός αρκετά ψηλός νέος με μαύρα μαλλιά κοντά κουρεμένα και καστανά μάτια. Δύο αδέλφια, δύο δίδυμα αδέλφια. Το όνειρο της Ελένης είναι η γραφιστική. Από μικρή αυτό ονειρευόταν. Ο Στάθης δεν ήθελε κάτι συγκεκριμένο, έγραψε Πανελλήνιες και πήγε στη σχολή που δήλωσε πρώτη σύμφωνα με τα μόρια που έγραψε. Και η σχολή αυτή ήταν Ηλεκτρολόγων Μηχανικών. Και τα δύο αδέλφια τώρα είναι στο δεύτερο έτος.
Ο Νικήτας είναι ο κολλητός φίλος του Στάθη και ένα χρόνο μεγαλύτερος του αφού έδωσε Πανελλήνιες για δεύτερη φορά. Γνωρίστηκαν την ημέρα των εγγραφών στη σχολή και αμέσως έγιναν φίλοι. Ο Νικήτας είναι ελάχιστα πιο ψηλός από τον κολλητό του με καστανά μακριά μαλλιά και δύο πράσινα μάτια που όλος ο γυναικείος πληθυσμός θέλει να κοιτάει. Παρά τις αντίθετες απόψεις του Στάθη, ο Νικήτας βγαίνει σχεδόν κάθε βράδυ σε μπαράκια και σε κλαμπ για να βρει τη ''γυναίκα της ζωής του'' που την επόμενη μέρα δεν θα θυμάται ούτε πως τη λένε.
Η Κατερίνα είναι μία κοπέλα μετρίου αναστήματος με ξανθά μέχρι τους όμως μαλλιά και με μπλε μάτια. Είναι η κολλητή φίλη της Ελένης από το σχολείο καθώς και η κοπέλα του Στάθη. Σπουδάζει Διοίκηση Επιχειρήσεων αλλά πραγματικό της όνειρο είναι να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο αφού δεν έχει ανάγκη να εργαστεί γιατί ο πατέρας της είναι ένας από τους σπουδαιότερους επιχειρηματίες της Ελλάδας. Η Κατερίνα δεν βλέπει σοβαρά τη σχέση της με τον αδελφό της κολλητής της γιατί πιστεύει ότι είναι μικρή για να έχει μία σοβαρή σχέση. Επίσης είναι κατά του γάμου και δεν θέλει να κάνει ποτέ της παιδιά διότι υποστηρίζει ότι δεν ταιριάζουν με τον τρόπο ζωής που έχει επιλέξει να κάνει.
Ο Βασίλης είναι στην ίδια σχολή με την Κατερίνα με την οποία είναι ερωτευμένος. Είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος από εκείνη, δηλαδή ίδια ηλικία με τον Νικήτα. Ο Βασίλης είναι και αυτός ψηλός, μελαχρινός και με μαύρα διαπεραστικά μάτια. Όταν τελειώσει τη σχολή του θέλει να ανοίξει μία δική του επιτυχημένη επιχείρηση για να βοηθήσει οικονομικά την οικογένεια του.
Η Αναστασία, μία καλή, ευγενική και συνεσταλμένη πρωτοετής φοιτήτρια Νοσηλευτικής. Είναι από την Αθήνα αλλά δεν έχει πολλούς φίλους ούτε από το σχολείο αλλά ούτε και από τη σχολή. Το γεγονός ότι θέλει να τελειώσει τη σχολή της σε ακριβώς τέσσερα χρόνια και με καλό βαθμό, δεν την κάνει και πολύ κοινωνική. Τις περισσότερες φορές που της μιλάνε είναι για να πάρουν τις σημειώσεις της για να περάσουν όπως όπως τα μαθήματα. Μπορεί να είναι ψηλή με καστανά μαλλιά, πράσινα μάτια και με ωραίο σώμα αλλά όλη την ομορφιά της την κρύβει κάτω από τα φαρδιά ρούχα και τα κακόγουστα γυαλιά που φοράει.
Η ιστορία μας θα ξεκινήσει την πρώτη εβδομάδα των μαθημάτων του νέου ακαδημαϊκού έτους στο κυλικείο του ΠΑΔΑ.
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ
Υ.Γ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ @Full5Moon για αυτό το υπέροχο εξώφυλλο!!!
YOU ARE READING
ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Romance6 ήρωες. 6 φοιτητές. 3 άντρες και 3 γυναίκες 1 ιστορία Κάποιοι θα ερωτευτούν, κάποιοι θα αγαπηθούν, κάποιοι θα πονέσουν και κάποιοι θα πληγωθούν. Όλα στη ζωή τους θα γίνουν άνω κάτω.