Η ουρά που είχε στην καφετέρια της σχολής ήταν τεράστια. Κάπου στην αρχή περίμενε η Ελένη να παραγγείλει τους καφέδες της παρέας της. Πραγματικά είχε μετανιώσει που αποφάσισαν να κάτσουν για καφέ στη σχολή και να μην πάνε σε μία από τις πολλές καφετέριες έξω από τη σχολή. Ήταν σίγουρη ότι δεν θα είχε τόσο κόσμο. Ήθελε επειγόντως να γευτεί την υπέροχη γεύση του καφέ. Εχτές άργησε να κοιμηθεί και έτσι έφυγαν πολύ βιαστικοί με τον Στάθη και την Κατερίνα από το σπίτι.
<Γεια σας, ένα φρέντο καπουστίνο γλυκό, ένα φρέντο εσπρέσο μέτριο και έναν φυσικό χυμό.>
Μόλις έδωσε την παραγγελία στο ταμείο και πλήρωσε πήγε να περιμένει να την ετοιμάσουν. Ευτυχώς δεν άργησε πολύ να πάρει στα χέρια της την παραγγελία και κατευθύνθηκε στο τραπέζι του αδελφού της και της κοπέλα του.
Λίγο πριν φτάσει είδε το αγόρι που ήταν ερωτευμένη σχεδόν από το πρώτο έτος να περνάει την πόρτα της εισόδου.
Ο Νικήτας μπήκε στην καφετέρια και έψαξε με το βλέμμα του τα τραπέζια για να βρει σε ένα στο βάθος τον καλύτερό του φίλο. Δυστυχώς, μόλις έκανε το πρώτο βήμα προς το μέρος του, εμφανίστηκε στο οπτικό του πεδίο η αδελφή του Στάθη.
Πόσο σπαστική κοπέλα σκέφτηκε. Μπορεί να πέρναγαν πολλές ώρες της ημέρας μαζί με την Ελένη αφού ήταν στην ίδια παρέα αλλά με έναν μαγικό τρόπο αυτή η κοπέλα κατάφερνε να τον κάνει τούρμπο μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.
Χαμογέλασε στραβά και συνέχισε να περπατάει προς το τραπέζι στο βάθος. Κάποια στιγμή γύρισε δεξιά το κεφάλι του. Αμέσως είδε μία από τις πολλές κατακτήσεις του. Γενικά δεν ήταν λίγες οι κοπέλες που έλκονταν από την εμφάνιση του Νικήτα καθώς και από τη φήμη που είχε δημιουργηθεί ότι ήταν ο περιζήτητος εργένης της σχολής. Όλες ήθελαν να περάσουν μία νύχτα μαζί του, την οποία δεν θα ξεχνούσαν πότε στη ζωή τους.
Συνέχιζε να κοιτάει στα δεξιά του την ξανθιά που τον κάρφωνε με τα μάτια της και της έκλεισε το μάτι. Καθώς όμως προχωρούσε προς το τραπέζι των φίλων και της στριμμένης όπως ο ίδιος αποκαλεί την Ελένη, και κοιτώντας προς την ξανθιά νέα του φίλη, έπεσε κάποιος πάνω του και ένιωσε το αγαπημένο του μπλουζάκι να μουσκεύει με ένα καυτό υγρό.
Η Αναστασία αποφάσισε να πάρει τον αγαπημένο της καφέ και να πάει στη βιβλιοθήκη της νέας της σχολής να διαβάσει. Μπορεί να ήταν η πρώτη εβδομάδα της καινούριας της ζωής αλλά δεν ήθελε να την επηρεάσει τίποτα από το να γίνει μία καλή και άξια νοσοκόμα όπως η μαμά της. Μπορεί να μην μεγάλωσε με τη μητέρα της αλλά ο πολυαγαπημένος της πατερούλης πάντα της έλεγε τα καλύτερα. Κάποια στιγμή γύρω στα 15 της ανέφερε ότι η μητέρα της είχε σπουδάσει στη συγκεκριμένη σχολή. Από τότε ήθελε να περάσει Νοσηλευτική στο ΠΑΔΑ γιατί πίστευε ότι έτσι θα την ένιωθε κοντά της.
YOU ARE READING
ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Romance6 ήρωες. 6 φοιτητές. 3 άντρες και 3 γυναίκες 1 ιστορία Κάποιοι θα ερωτευτούν, κάποιοι θα αγαπηθούν, κάποιοι θα πονέσουν και κάποιοι θα πληγωθούν. Όλα στη ζωή τους θα γίνουν άνω κάτω.