-Adın ne
+Abdulbakirezzakbinkadir
-Hım
+Dalga geçmeyecek misin
-Dur hala okuyomMüdürün ilk gün konuşması;
Jsjemjdlandnsmnd 2014-2015
ksjdleklejdkskPARAksjdkejdksjPARAskkfkekdleiePARAmdkwkrkejPARAjdjemdkendHayatımdaki tek ekşın; Aniden ayağa kalkınca gözümün kararması.
Keşke tatilin replay tuşu olsa
Ben 1. mesajı atarım, 2. yi de atarım, baktım cevap yok 3. yü de atarım. Niye böyleyim bilmiyorum. Hatta sana bişey diyimi ben 4. de atarım.
Meteroloji uyarıyor: HAVA GÖT KESİYO
kimi diyor; götü yere yakından uzak dur. kimi diyor; götü kalkık olandan kork.. , biri şu ideal göt seviyesini söylede rahatlasak...
Derste gelen öksürük.
Sınıf içinde gelen nedensiz gülme krizi.
Sınavda bir anda akla takılan şarkı sözleri.İlgisiz erkek diye bir şey yoktur. Sadece ilgilendiği sen değilsindir o kadar.
Kırmak istemediğim için susuyorum verecek cevabım yok sanıyor.
Sol işaret parmağı sanki telefonun boyunu ölçmek için var :)
Öyle bi çık ki karşıma her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi hissedeyim seni.
"Kalbini kırmak istemiyorum." diye bir söz var, söylendiği an kalbi kıran. değil mi ?
Peşinden gidecek cesaretin varsa , bütün hayaller gerçek olabilir.
Yapmadığım şeylerle suçlanırsam o şeyleri yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popi sözler
Teen FictionBir yerde okuyup güzel laf lan bu diyip de başkasına söylerken hatırlayamadığınız sözler burda