sonsuzluğa..

484 17 8
                                    


                              BÖLÜM 1
Herşey yıllar önce başlamıştı aslında.Küçükken "aşk" diye birşey varmıydı ki?Bence vardı..Başak, sarı saçlı mavi gözlü kısa boyluydu.Ben ise kahverengi gözlü sıska bişeydim.O zamanlar sadece kalbimin sürekli hızlı attığını onun yanında kendimi huzurlu hissettiğimi ve onu sürekli görmek için herşeyi yapıyordum.İlk tanışmamız okulda giderken "Arda, çantan açık kalmış"demesiydi.İlk görüşte gerçekten aşık olmuştum.Aşk'tı başka bişey olamazdı ki bu.Daha sonra internetten yazışıyorduk her akşam sürekli.Okulda pek gitmiyordum yanına utanıyordum.Okullar kapanmasına yakın yanına gitmek için cesaretimi toplamıştım.Yanında arkadaşları vardı.Onu yanlız konuşmak için salıncakların oraya gelmesini söyledim.Orda bütün herşeyi söylemeye hazırdım fakat o an hiç beklemediğim birşey oldu.Başak yaklaştı ve öpüştük.O kadar garip birşeydi ki ilk öpüşmem küçükken o an olmuştu.Sonra başak "seni çok seviyorum"dedi.Bende aynı şeyleri ona söyledim ve çıkmaya başladık 8.sınıfa kadar çıktık fakat lise olayı araya girince başak başka şehire taşındı.
               BÖLÜM 2
Yıllar geçsede Başak adında birisini görmedim.Çok kızla çıktım.Yaşım 23 lerdeydi.O gün bankaya ödemeleri yapmaya gidiyordum.Arkamı döndüm bir bayana çarptığımı fark ettim.Özür diledim.O birşey demedi.Başımı kaldırdığımda gözlerine baktığımda bu o dedim Başak..Kitaplarını yerden toplamasına yardım ettim.Gitmeye hazırlanırken "Dur" dedim.O an ne söyliceğimi düşünemedim sonra "Sen o sun dedim"."Pardon?" dedi."Başak beni tanımadın mı?Arda ben..".O an koşa koşa sarıldı bana.Küçükken ki aşkımdan bir zerre kadar eksilmemişti.Ya o?Şimdi ki hayatında biri varmıydı?Hala beni seviyor muydu?
BÖLÜM 3

Sonra kafeye oturduk.Kendisinden bahsetti.Buraya tekrar neden döndüğünü sordum.Liseyi tamamlayıp kariyeri için buraya geldiğini söyledi.Ve nihayet o soruyu sormak istiyordum."Hayatında biri var mı Başak?"dedim o da "2 ay öncesine kadar vardı" dedi."Neden ayrıldınız?"dedim.O da bir şekilde geçiştirdi.Daha sonra kafeden ayrıldık.Eve geldiğimde ise sorular hala kafamı kurcalıyordu."Napacağım ben?".Ertesi gün buluştuk tekrar.Ellerini tuttum ve dedim ki "Başak ben seni hala seviyorum".O an şaşkın bakışlarla beni gözlemliyordu ve "bir şey mi oldu Başak?" dedim.Gözleri doldu " bende seni seviyorum Arda ama biz birlikte olamayız..". O an hayal kırıklığına uğradım kesin birisi vardı."Evlisin o yüzdenmi veya başkasıylamı birliktesin?"dedim ve o da "Arda nasıl söylesem bilmiyorum benim 2 aylık ömrüm kaldı keşke hiç buluşmasaydık,çarpışmasaydık".dedi. O an gözlerim doldu sarıldım doyasıya."Başak o zaman biz evlenelim 2 ayı doyasıya yaşayalım sen ölünce ben zaten öleceğim, Benimle evlenir misin Başak?"dedim."Evet,sonsuza kadar eveet".dedi.Hemen evlilik hazırlıklarına başladık.
Bölüm 4

Hastalığını araştırdım.Akciğer kanseriymiş.Amerikadan tanıdığım bir doktor vardı.Doktorla konuştum 2 ay ömrü kalmış hiç mi çözümü olmaz dedim akciğer filmlerini yolladım"Ameliyat yapabiliriz ama %1 ihtimal Arda bunu göze alabilecek misin?" dedi doktor.Bende 2 aya doğru yaparız dedim doktor.Evlilik günümüz çok iyi geçmişti.Evimiz herşey düzenliydi.Derken 2 aya doğru Amerika'ya yola çıktık.Herşey hazırdı ameliyattan önce Başak"Arda seni çok seviyorum bunu unutma." dedi.Gözlerim dolmuştu."Bende"dedim ağlayarak.Doktorla konuştum.Başarılı bir Türk doktor olan Ahmet bey "Arda,başaracağız inan dedi".İnşallah dedim doktor bey.Yine de %1 ihtimaldi.Düşünceler kafamı sarınca mala bağlıyordum.Ameliyat başlamıştı.7temmuz 2014 saat 19:26 da başlamıştı.4gün olmuştu ben hastanededeydim sürekli.11temmuz sabah saat 11:08 de doktor geldi.Yüzüne bakınca yorgun gözüküyordu."Evlat başardık" dedi.Doktora sarıldım."Nasıl?" dedim."Başak çok güçlüymüş başardı"dedi.1 hafta sonra taburcu oldu.İstanbul'a döndüğümüzde ailesi herkes çok sevindi.1 sene sonra Duru adında 1 kızımız oldu.Ve yıllar geçti.Duru kocaman güzel bir kız oldu.Biz de yaşlandık tabi haliyle.Ben ümidimi hiç kesmedim.Ölseydi bile ben yine onu yaşatıcaktım kalbimde....

Küçük AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin