- Hey! Bak beni indirmezsen seni polise şikayet ederim adam kaçırma suçundan kodesi boylarsın. Çabuk indir beni !!
-Sen çok zekisin ya elinde kanıt olmadan Ege diye bir çocuk beni arabasına bindirdi diyeceksin ve ben kodese gireceğim ? Bence o küçük beynini fazla yorma sen.
- Kapat çeneni. ( O sırada aptal telefonumu çıkarıp video çekmeye başladım.) Ee ne oldu Ege Bey artık bir kanıdım var. ( Video çekerken o gülmeye başlayınca bende istemsiz olarak kıkırdadım. Kameraya dil çıkardı bende kendime çevirip dil çıkardım.Bunu yaptığım için kendime çok şaşırdım. Doğru düzgün tanımadığım aptal bir çocukla birlikte video çekmiştim.)
- Ee evin nerde Duru ?
- Hiç sormayacaksın sanmıştım -,-
- Söyle artık!
- Şu sokaktan dönünce karşıda ..
(Sonunda eve gelebildik. Şu aptal çocuktan kurtulduğum için gerçekten çok mutluydum.)
- Duru ben fırtınada hasta olma istedim.
- Teşekkür etmemi bekliyorsan çok beklersin. Çünkü ben asla teşekkür etmem. Sen kimsin ya! Beni düşünme istemiyorum. Birdaha karşıma çıkma anladın mı ? Beni düşünmene ihtiyacım yok !
(Zile bastım, tekrar bastım. Açan olmadı. Heeey Büyükanne ! Ege denilen çocuk hala gitmemişti içeri girmemi bekliyordu. Hışımla anahtarımı çıkarıp içeri girdim. Büyükanne nerdesin ?? Büyükanne !! Sanırım bakkala falan gitti ama bu fırtınada ne işi var bakkalda ? Koridora doğru ilerledim.
AAAAAA !! BÜYÜKANNE NE OLDU SANA İYİ MİSİN ? BÜYÜKANNE DUYUYOR MUSUN ? YERDE BİRİKEN KAN GÖLÜNÜ GÖRÜNCE BAĞIRARAK AĞLAMAYA BAŞLADIM. YARDIM EDİN LÜTFEEN BÜYÜKANNEM ONA BİR ŞEY OLMUŞ... O sırada biri kapıya vurmaya başladı.Duru aç kaıpıyı Duru !! Koşarak açtım Ege'ydi niye hala gitmemişti ki ? E-EGE BÜYÜKANNEME BİR ŞEY OLMUŞ Y-YERDE KANLI YATIY... '' CÜMLEMİ TAMAMLAYACAK GÜCÜM KALMAMIŞTI. HANİ BAZEN KENDİNİ YAPAYALNIZ BOŞLUKTA HİSSEDERSİN YA .. SARILACAK BİR OMUZ ARARSIN ÖLÜM VE YAŞAM ARASINDAKİ İNCE ÇİZGİDE OLDUĞUNU FARK EDERSİN. '' GÖZÜMÜN ÖNÜNDE BÜYÜKANNEMİN BANA YAPTIĞI FEDAKARLIKLAR CANLANDI O BENİM GERÇEK BÜYÜKANNEM BİLE DEĞİLDİ AMA BENİM TEK VARLIĞIMDI. ''AĞLADIĞIMDA GELİR BANA SIMSICAK KOLLARINI SARARDI '' PEK PARAMIZ YOKTU AMA O BULUR BULUŞTURUR BİR DEDİĞİMİ İKİ ETMEZDİ HERGÜN SICACIK ÇORBA PİŞİRİR YEMEK İSTEMEDİĞİMDE AĞZIMA TUTUP YEDİRİRDİ PEKİ BEN NE YAPTIM ? ONA BEN SENİN KIZIN DEĞİLİM DEDİM . BİR ÖZÜR BİLE DİLEMEDİM AMA O BANA YİNEDE KÜSMEDİ İÇTEN İÇE AĞLIYORDU AMA BELLİ ETMEMEYE ÇALIŞIYORDU BAZEN BANYODAN HIÇKIRARAK AĞLAMA SESLERİ DUYUYORDUM PEKİ BEN NE YAPTIM ? İNATÇILIĞIMDAN BİR ÖZÜR BİLE DİLEMEDİM . ŞİMDİ YANIMDA YOK KEŞKE YANIMDA OLSA VE SARILIP ÖZÜR DİLESEM..
'' KEŞKE HİÇ DOĞMAMIŞ OLSAYDIM EN AZINDAN BU KADAR BERBAT BİR HAYAT YAŞAMAMIŞ OLURDUM .. LÜTFEEN BENİ AFFET ANNE LÜTFEEN SANA ANNE DİYORUM İLK DEFA ''
"VE O AN HERŞEY KARANLIK OLDU TIPKI GECE GİBİ "
Uyandığımda kendimi hastane odasında buldum başımda Ege vardı.
- Ege ne işim var benim var burada ? Ne oldu bana ?
- Duru sen sinir krizi geçirdin.Bende seni hataneye getirdim sakinleştirici yaptılar sonra uzun bir süre uyudun.
- Saat kaç Ege ?
- 04:00
- Ne ? Çok geç değil mi ? Eve gitmek istiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN SİMGESİ
Novela JuvenilHer şeyi geride bıraktım. En çokta sevgimi,kalbimi. Biliyorum, hayat bu yıpratıyor. Üzgünüm sizden nefret ediyorum.