Snad se bude líbit. Tato fanfikce je braná velmi vážně a možná ji ale časem smažu. Jména jsou změněná ale snad všichni víme xD. Všem postavám je v tomto příběhu čtrnáct a nebo patnáct. Sice to na tom asi nic nemění, ale mě se to tak víc líbí.
Je 1. září a já jdu do jiné třídy. Vlastně to ani není velká změna. Jdu jen z Déčka do Céčka. A taky jsem to vlastně i chtěla. Kvůli mé kamarádce Trish. Která je tak neodbytná a nakonec mě přemluvila k nim do třídy jít. Také mají ve třídě jednoho mega hezkého kluka. Rychle si vezmu své oblíbené džíny a černé triko. Nemá cenu to nějak extra hrotit. A razim do školy.
Před školou na mě čeká Trish. ,,Ahoj Elen." Pozdravím ji a obejmeme se. Zrovna fouká poměrně vítr a je zima takže nemá smysl být venku déle než je třeba.Tak se vydáme do školy. Před sebou zahlédnu Rudolfa jak jde také už do školy. Je strašně roztomilí když mu vítr cuchá vlasy. Vlastně jsem Trish ještě neřekla že na něj mám crush. Ona je taková odbornice na vztahy, třeba by mi s ním mohla pomoct. ,,Trish?" Ozvu se. ,,Ano?" ,,Mohla bych ti něco říct?" ,,No poslouchám. Kdo se ti zase líbí." Musím se nad tím pousmát. Vždy když ji oznamuji na koho mám crush začínám takto. ,,Rudolf." ,,Jako od nás ze třídy?" ,,Ano on." ,,Co přesně se ti na něm líbí." Ccc nesnáším když se takto vyptává a ona to moc dobře ví. ,,No všechno. Jeho vlasy,oči,úsměv." ,,To vypadá vážně. Většinou nejsi schopná odpovědět."
Jakmile dojdeme do třídy sedneme si do předposlední lavice uprostřed třídy. Vedle mě přes uličku sedí Ruda. Jak se asi takto mám během hodin soustředit na učení když on sedí skoro vedle mě? Zazvoní a přijde učitelka. Je to vlastně má nová třídní. Jako vždy první den nikdo nevnímá a spíše se baví se spolužáky o tom jaké měli prázdniny. Konečně je konec, byli jsme tu sice jen dvě hodiny ale i to je moc.
Po škole jdeme s Trish do TESCA koupit si něco k jídlu a poté ke mě domů.
Jsme uprostřed listopadu
Právě máme děják a já umírám nudou. Jen tak si točím propiskou mezi prsty, když mi najednou spadne na zem. Ohnu se pro ni ale místo toho sáhnu na něčí ruku. Když zvednu hlavu zjistím že je to Ruda. Koukáme na sebe trochu vyjeveně až se najednou usměje. Musím se usmát taky, jeho úsměv je tak nakažlivý. Když se narovnám Trish se na mě koukne. ,,Co se tak usmíváš?",,Ale nic." Už teď si představuj naší společnou budoucnost. Na Hudebce nám rozdává referáty do dvojic. Najednou se ozve mé jméno. ,,Elen a... Rudolf. Vy dostanete referát na Antonína Dvořáka." Po hodině ke mě Rudolf přijde. ,,Kdy uděláme ten referát?" ,,Netuším." ,,Máš třeba dnes po škole čas." Zeptá se mě. Jsem připravená s ním být bez mé psychické podpory Trish? Asi jo. ,,Jo jasně že mám.",,Tak po obědě v knihovně?" ,,OK." Jupí mám rande s Rudou. Říká si mů mozek pořád dokola i když se ho snažím přesvědčit o tom že to žádné rande není. Jsme jen dva studenti co jdou do knihovny vypracovat referát. Ano přesně tak. Mám rande. Nejde to. Achjo.
K obědu je něco hnusného jako vždy tím pádem jsem se moc nenajedla. Hladová se vydám do knihovny kde mám v plánu si dojíst svou svačinu když si vlastně ale vzpomenu že jsem ji už snědla. Konečně dojdu do patra kde se knihovna nachází. Pomalu otevřu dveře a vejdu dovnitř. Rudu nikde nevidím tak se vydám bludištěm regálů. (budeme si představovat že je to obrovská knihovna) Nikdy jsem se tu moc dobře nevyznala takže se bojím že se tu ztratím. Naštěstí ho najdu úplně vzadu kam moc lidí nechodí opírat se o stůl. Jdu k němu a hodím si tašku na zem. ,,Tak kdy..." Nedořeknu to. Přitlačí mě k jednomu regálu a začne mě líbat. Nečekám na nic a polibek mu oplácím. Po chvíli se odtáhne a začne mi vše vysvětlovat.
A takto se dali dohromady. Jejich 1 polibek byl v knihovně. Určitě to nebyl poslední.
Doufám že se líbilo a jste spokojení. Jak jim to klapalo atd. si domyslete sami já myslím že vás určitě něco napadne.