Καθώς ο Νικήτας είχε πάει να καθαρίσει όσο μπορεί την μπλούζα του παρέα με την ξανθιά κοπέλα που κοιτούσε πριν, η Ελένη γύρισε στην ντροπαλή κοπέλα δίπλα της.
<Με λένε Ελένη. Εσένα πως σε λένε;>
<Αναστασία.> απάντησε με σχεδόν κανονική φωνή και άπλωσε το χέρι για χειραψία.
<Χάρηκα πολύ Αναστασία. Θέλεις βοήθεια να καθαριστείς;> ρώτησε η Ελένη βλέποντας την Αναστασία να προσπαθεί να βγάλει τον λεκέ με ένα υγρό μαντιλάκι. Δεν ήθελε να πάει στις τουαλέτες. Είχε άσχημες εμπειρίες και προσπαθούσε να τις αποφύγει όσο μπορούσε. Για αυτό τον λόγο αρνήθηκε ευγενικά την βοήθεια της κοπέλας που την υπερασπίστηκε πριν.
<Έλα να κάτσεις μαζί μας. Να γνωριστείς και με τα παιδιά. Αν φυσικά δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις.> της είπε η Ελένη με καθαρά γλυκιά φωνή και με γνήσιο ενδιαφέρον. Κάτι την είχε τραβήξει σε αυτή την κοπέλα και την είχε συμπαθήσει αμέσως. Μπορεί να ήταν επειδή της έδωσε έναν παραπάνω λόγο να μισήσει τον Νικήτα. Κάτι όμως που μάλλον δεν θα γίνει ποτέ.
< Όχι δεν έχω κάτι να κάνω. Στη βιβλιοθήκη θα πήγαινα να κάτσω. Αλλά δεν θέλω να ενοχλήσω. Άλλωστε από ότι κατάλαβα το παιδί που λέρωσα είναι στην παρέα σου και δεν θέλω να τσακωθείτε μεταξύ σας για εμένα.> είπε η Αναστασία και μάζεψε το τετράδιο της που της είχε πέσει πριν.
<Δεν ενοχλείς καθόλου. Και αν σου πει κάτι ο Νικήτας θα τον κανονίσει εγώ. Αν και νομίζω ότι θα γυρίσει πιο χαρούμενος από τις τουαλέτες.> την τελευταία πρόταση η Ελένη την είπε με το παράπονο να χαρακτηρίζει τη φωνή της. <Έλα!>
Την τράβηξε κατευθείαν από το χέρι χωρίς να της αφήσει περιθώρια να αρνηθεί και πάλι.
<Παιδιά από εδώ η Αναστασία. Αναστασία από εδώ ο δίδυμος αδελφός μου ο Στάθης και η κολλητή μου και κοπέλα του Στάθη, η Κατερίνα.> έκανε τις απαραίτητες συστάσεις η Ελένη και κάθισαν και οι δύο στο τραπέζι.
<Χαίρω πολύ!> τους απάντησε η Αναστασία και κοίταξε τα δύο παιδιά μπροστά της.
Μόλις κοίταξε τον Στάθη η καρδιά της έχασε έναν χτύπο. Ήταν το πιο ωραίο αγόρι που είχε δει ποτέ της. Βέβαια και ο Νικήτας ήταν πολύ όμορφος αλλά δεν ένιωσε ότι νιώθει τώρα. Τα βλέμματα της Αναστασίας και του Στάθη διασταυρώθηκαν και εκείνος της χαμογέλασε θερμά κάνοντας εμφανή δύο λακκάκια. Εκείνη κοκκίνισε ελαφρά και έστρεψε το βλέμμα της στην άλλη κοπέλα της παρέας, την Κατερίνα. Ήταν πραγματικά πολύ όμορφη.
YOU ARE READING
ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Romance6 ήρωες. 6 φοιτητές. 3 άντρες και 3 γυναίκες 1 ιστορία Κάποιοι θα ερωτευτούν, κάποιοι θα αγαπηθούν, κάποιοι θα πονέσουν και κάποιοι θα πληγωθούν. Όλα στη ζωή τους θα γίνουν άνω κάτω.