💕Chapter 2 💕

4 1 0
                                    

Τι προηγούμενη μέρα.
Αρης

Έκλεισε τη πόρτα του αυτοκινήτου με δύναμη.
"Αυτοί οι γυναίκες δεν έχουν τον Θεό τους." γριλισε και έβαλε μπρος.
Ετρεχε στη κεντρική λεωφόρο, κοντευοντας να αγγιξη τα 280χιλιομετρα τη ώρα. Το μυαλό του επεξεργαζοταν ξανά τα όσα έιχαν συμβεί.
Άνοιξε το παράθυρο, αφήνοντας τον παγωμένο αέρα να τον φέρει στα ίσια του. Έφτασε να παρατηρεί γύρο του τις βιτρίνες διαφόρων καταστημάτων που δεν είχε δώσει σημασία άλλοτε, όπως και θεωρατες πολυκατοικίες που τη μουντοτητα τους καλύπτει το πράσινο της πόλης μπροστά του.Το πόδι του ασυνεσθητα πατούσε περισσότερο γκάζι και το μυαλό του γυρνούσε η ίδια σκέψη. Πόσο διπρόσωπο μπορεί να είναι ένα άτομο. Στη προκειμένη περίπτωση δύο άτομα που είχε πιο ψηλά από τον καθένα.
Δίχως να το καταλάβει έφτασε έξω από το σπίτι του. Του φαινόταν τόσο ξένο.
Μπήκε μέσα, πέταξε τα κλειδιά στο έπιπλο δίπλα από τη πόρτα, άναψε το φως της κουζίνας. Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκε ένα μπουκάλι βότκας ξεχασμένο σε ένα ντουλάπι . Δεν θυμόταν ποτέ ήταν η τελευτεα φορά που είχε κατανάλωση μεγάλη ποσότητα αλκοόλ αλλά τώρα το είχε ανάγκη.
Λίγο η στεναχώρια λίγο το ποτό , τον πήρε ο ύπνος στον καναπέ.

Το πρωί, ξύπνησε με φοβερό πονοκέφαλο. Βρήκε ένα ντεπον, και μπήκε για μπάνιο. Πριν κάνει ότιδιποτε, μόλις είδε τα μπουκαλάκια με τα αρώματα της λεγαμενης τα πέταξε στον κάδο. Έτσι και αλλιώς δεν θα ξανά πατούσε το πόδι της μέσα στο σπίτι του. Έκανε το μπάνιο του , ντύθηκε και αποφάσισε να κάνει μια καινούργια αρχή. ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΌ ΓΥΝΕΚΕΣ εξαλου όλες πουτανες είναι στη ψυχή.

Arhs P.O.V

Baddie run the trap when I'm in the streets
You don't wanna play, no, no
Got a target on your back standin' next to me
Ayy, I don't know, you don't know, you don't, ah

Backed out with that look in her eye
That'll make the devil smile (skrrt)
Papi, tell me can you handle my type? (Ayy)
Ballin' on my level now (ah)

Ποίος στο πουτσο με θυμήθηκε τέτοια ώρα;
Που είναι αυτό το γαμιδη τώρα;

" ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ"
και έλεγα δεν θα πεταχτεί σήμερα ο Σουλης;
Θα περιμεναται να πω ότι είναι η συνείδηση μου και κάτι τέτοια κουλά.
Οχι, ο Σουλης είναι ο παπαγάλος που μου κανε δώρο η αδερφή μου για να μου σπάει τα νεύρα και πιστέψετε με τα καταφέρνει μια χαρά σε σημείο που καμιά μέρα θα τον κάνω στο φούρνο με πατάτες.
Χεχε πλάκιτσα καλέ.
" Σουληη σκασε!" αυτός μου λείπει τώρα.

Αα ναι το κινητό...
Να το καλέ μέσα στο άδειο ποτήρι!

?? : Ρε μαλακά
"Έλα ρε Πάνο. Τι θες;"
Πάνος : Κανονίσαμε για καφέ. Σε μισή ώρα ξες στο mikel αντε χεσου τώρα "

Έχε χάρη που δεν έχω καφέ σπίτι. Άσε που έχει πλάκα να τους βλέπω να τσακώνονται για μαλακιες και στο τέλος δια μαγείας φταίω.

Ως συνήθως είμαι εδώ κάνα τέταρτο αργοπορημενος αλλά οκ δεν έχασα κάτι . Ίσα ίσα δεν είμαι ο μόνος που άργησα. Η λιζ μπήκε τώρα σέρνοντας από πίσω της μια κοπέλα.
Έκανα πως δεν τη πρόσεξα, μόνο όταν άκουσα το όνομα μου από τη λιζ σήκωσα το κεφάλι μου από το κινητό.
Είναι ωραία η κοπελιά δεν λέω. Έχει κάτι που με κάνε να χάσω τα λόγια μου. Μαλακιες, ίδια με τις άλλες θα είναι. Δεν μπενω στον κόπο να της απευθυνθώ, μόνο ένα υποτιμητικό βλέμμα και πολύ της είναι.
"Πρέπει να την κάνω"
Χωρίς να περιμένω απάντηση από κάποιο έφυγα.
Μιας και ήρθα με την μηχανή, αποφάσισα να κάνω ένα roadtrip για να ξελαμπηκαρω.
Δεν ήξερα που πάω, ούτε με ένοιαζε.
Έφτασα σε μια παραλία μετά από κάνα 2ωρο οδηγημα, που δεν είχε άνθρωπο ούτε για δείγμα. Ωραία, βρήκα ένα βραχάκι και έκατσα βλέποντας το απέραντο της θάλασσας.
Για κάποιο πουστη λόγο δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου τη εικόνα της κοπέλας που έφερε μαζί της η Λιζ. Δεν έμοιαζε ούτε στο ελάχιστο με την Εμμανουέλα.
Αλλά πρέπει να μείνω μακριά από κάθε γυναίκα,το ότι δεν μοιάζει δεν λέει ότι δεν θα ναι πιο σκαρτη.
Πωω έχω να ταΐσω και τον Σουλη. Τον αγαπάω τον μπαγάσα όσο και να μου τη σπάει. Στον δρόμο της επιστροφής πέρασα από το σπίτι του μακαρίτη Κομνηνού, αυτού που σκότωσε τον πατέρα μου. Παραξενευτικα που είδα φως, λογικά κάποιος θα το αγόρασε.
  Δεν άργησα να πάω σπίτι  και να πάω για ύπνο.Μην ανησυχείτε δεν ξέχασα να ταΐσω τον σουλη.

Lnueq.

Forgive Me Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang