Kantinden atıştırmalık bir şeyler alıp sınıfa dönmüştük. Benim sınıfımda sabah bahçede bana bakan Bella ve Kylie'nin sevgilisi Fai vardı. Fai'la birkaç kez görüşmüştük beni tanırdı. Tek dileğim beni tanıdığını belli etmemesiydi.
Eşyalarımı bıraktığım sıraya dönünce sınıfın daha da dolduğunu gördüm. Saçma lise dizilerinin aksine oturduğum sıra kimsenin değildi ve belalı tipin yanına geçmemiştim. Yanıma bir çocuk oturmuştu ve sanırım biraz çapkındı.
Dersin başlama saati gelince Fai ve Bella da sınıfa girmişti. Beraber benim hemen arkama geçmişlerdi. Fai benden başka kimsenin görmediğime emin olduğum bir şekilde baş selamı vermişti. Ders sınıf hocasının dersiydi ve daha çok konuşup eğlenmiştik.
Ders bitince sınıfta durmaya karar verdim. Yanıma oturan çocuk beni tanımak için birkaç soru sordu ve ona diğer okulumun öğretmenlerine göre bu okulun öğretmenlerinin daha iyi olduğundan bu okula geldiğimi söyledim. Çapkın olmasının yanı sıra çok eğlenceli biriydi ve onunla takılabileceğimi bu okulda beraber eğlenebileceğimizi düşündüm.
O da ailesi yüzünden buraya gelmiş ve diğer okulunda çok popülermiş. Bu okulda çok fazla kişiyi tanımadığını ama birkaç tane babasının arkadaşının çocuğunun olduğunu söyledi. Adı ise Harry.
Tekrar ders başladığında bu sefer ders işledik. Ve bu öğle arasına kadar böyle devam etti. Harry'le teneffüslerde konuşuyorduk. Bella dışarıdan olan görüntüsünün aksine zeki biri olmalıydı ki tüm soruları biliyordu. Zaten zeki olmasa bu okula giremezdi. Bu okulun en sevdiğim yanı özel okul olmasına rağmen burslu öğrenci almaması. Gerçekten çok zeki ya da aşşırı iyi bir yeteneğe sahip olmanız gerekiyor okuyabilmek için.
Öğle arasında Harry'le aşağı indik. O benden biraz daha önce geldiği için daha fazla insan tanıyordu ve basketbol takımındaydı. Bahçede biraz dolaşıp kafeteryadan yemek alıp yedik. Sonra da Harry'nin antrenmanına gittik. Gerçekten çok iyi oynuyordu. Attığı atışlar ağzımı açık bırakıyordu. Diğerlerinin aksine aşırı uzun ve yapılı olmamasına rağmen en iyi oynayan oyuncu açık ara farkla oydu. Ardından Fai da geldi antrenmana. O da takımdaydı. Harry kadar olamasa da Harry'den sonra en iyi oydu. Bu sırada Kylie ve grubu benim yakınıma gelmişti. Ky, bana gülümseyip göz kırptı. Ben de ona gülümsedim ve tekrar maça baktım. Bu sırada Billie koşarak bana geldi.
"Hey Kendall. Naber? Seni gördüm yanına geleyim dedim," dedi. Ben de "İyi Billie,, iyi yapmışsın," diyip tekrar maça döndüm. Harry'e baktığımı anlayınca ve Harry basket atınca kocaman bir sevinçle ben alkışlarınca ağzını açtı. Tam bir şey söyleyecekken Harry bana gülüp elini dudağına götürüp öptü ve sonra elini bana uzatıp üfledi. Ben de ona güldüm tam karşılık verecekken Fai garip bir ses çıkartınca herkes ona döndü. Bu sırada Billie daha dayanmadan sordu. "Ken, artık erkeklerden mi hoşlanıyorsun?" Güldüm, "Nereden çıkartıyorsun bunu Bil, Harry'e hiç o gözle bakmadım. Hâlâ kızlardan hoşlanıyorum," dedim. Kafasını salladı ve ayaklanıp "Benim gitmem gerek. Görüşürüz," dedi.
Maç bitince Harry duş alıp insanların dağıldığı stada yanıma doğru yürümeye başladı. "Çok iyiydin Harry," dedim. gülerek kafasını salladı ve o sırada Fai da soyunma odasından çıktı. İlk Yan tarafımda oturan Kylie'lerin yanına gitti, sonra beraber bizim yanımıza geldiler.
"İyiydin Harry," , "Güzel oynadın," falan dediler. Bella'nın yanımda bir kız vardı ve TANRIM KIZ GERÇEKTEN GÜZELDİ. Kylie ondan bir şey istedü. Kız hemen gitti ve Kylie etrafına baktı. Bizden başka kimse kalmamıştı spor salonunda. Gülerek benim yanıma oturdu. "Evet çocuklar bu Ablam Kenny," dedi. Ona "NEDEN BUNU YAPTIN AMK?!?" bakışı attım ve gülümsedim. Harry, Hailey ve Gigi şaşırmıştı. Bella'nın da şaşırmasını bekliyordum ama o önümdeki sandalyeye oturmuş bana bakıyordu. Başka hiçbir yere bakmadan. Gülümseyip herkese selam verdim. Hailey "Neden bizimle takılmıyorsun Ken?" dedi. Bu kadar samimi olması beni güldürdü. "Pek göz önünde olmayı sevmiyorum," dedim. Yüzü düştü ve kafasını salladı. Ona şirince gülümsedim. Fai ve Gigi de sohbete katıldı ve bir süre konuştuk.
Bella'nın sevgilisinin geleceği anlaşıldığında Kylie benden ayrıldı ve onlar yanımızdan gittiler.
Harry bana dönüp "Sen okulun en havalılarından olmayı mı reddettin az önce? Kendall sen tanıdığım hiçbir kıza benzemiyorsun," dedi. Güldüm ve ayağa kalktım, o da kalkınca sınıfa yürümeye başladık. Harry maçta yaşadığı şeyleri sanki ben izlememişim gibi anlatıyordu. Sanki hiç görmemişim gibi şaşırıyordum ben de. Ders başlamadan Fai'la birkaç kez konuşmuştuk. Bella'nın sesini hâlâ duyamamıştım.
Diğer teneffüste tuvalete gitmiştim ve Harry de arkadaşlarının yanına gitmişti. Kabinin içindeyken kızların konuşmalarını duydum. "Duydun mu şu yeni gelen kız Harold'la sevgiliymiş," diğer kız da "Ben Fai'a asılıyormuş ama Kylie sürtüğü maç sonrası ona haddini bildirmiş," dedi. O da şaşırdıpını bellie den bir ses çıkardı.
Kabinden çıktığım an bakışlar bana döndü ve ellerimi yıkayıp onlara bakmadan çıktım. Umarım o kaltaklar utanmışlardır. Eski okulumda olsam asla bu kadar sakin kalamazdım ve o kızları orada yerle bir ederdim ama burada olmazdı.
Sınıfa döndüğümde kimsenin orada olmadığını gördüm. Sadece Bella ve saçma bir şekilde dikkatli bakılmadığında bana benzeyen sevgilisiyle sırasında oturuyordu. Kız "Bebeğim, Kylie'lerin yanına gitmeyecek miyiz?" Dedi. Kızın tek amacı Kylie'lerle görünmek miydi? Aptal kız, tabii burada onları gören olmadığı için durmak istemiyordu. Bella'nın "Sen git, ben az sonra geliyordum," dediğini duydum. Tam sırama birkaç adım kalmıştı ki kızın Bella'yı öptüğünü gördüm. Duraksadım, KIZ NEDEN ŞU AN TIPKI BEN GİBİ DURUYORDU?! SİKTİR, BU BENİ MEDEN BU KADAR ETKİLEDİ? Yürümeye devam ettim. Kız Bella'dan geri çekilmişti.
Kız çıkınca Bella bana "Homofobik misin," dedi. Eşcinsel olduğumu söylemeli miydim? "E-Efendim," dedim. "Biz öpüşünce duraksadın," dedi. Ona döndüm, bana bakıyordu ve gözleri çok güzeldi. Ve yüzü kusursuzdu. "Babamı gördün mü hiç," dedim. Babamın cinsiyet değiştirdiğini bilmiyor olamazdı. "Ah, evet," dedi.
Güldüm. Ama bu yarım ağız bir gülüştü. Ayağa kalktı ve gitmeye başladı. Nedensizce bir şey demek istedim ona "Bella," durdu yavaşça bana doğru döndü. Ne demeliydim, siktir şu an ne diyeceğimi bilmiyordum. Ona doğru yürümeye başladım. Bu bana vakit kazandırırdı, dibine kadar gittim ve "Kylie ile ne kadar zamandır arkadaşsınız? Bana bu okula kaydımı aldırana kadar hiç senden bahsetmedi," dedim. Durdu "Kylie ve Gigi ilkokuldan beri arkadaş arada bize gelirdi. Tam yılını bilmiyorum," dedi. Kafamı salladım, kafasını salladı. O sırada Harry "KENNNYYYYYYY, TAM SENİN AŞIK OLABİLECEĞİN BİR KIZ BULDUM," dedi. Bu çocuk nasıl benim cinsel yönelimimi öğrenmişti? Bella'nın tek kaşı havaya kalktı, sonea arkasını döndü ve gitti.
Harry'e sinirle baktım. 'Ne yaptım ben,' der gibi baktı. Sırama geri döndüm. O da döndüğünde ona "Lezbiyen olduğumu nasıl öğrendin," diye sordum. Göğsünü kabarttı ve "Benimle bu kadar vakit geçirip bana aşık olmayan sayılı kızlardansın. Onlar da annem ve teyzelerim," dedi. Yan yan ona baktım. Sonra dayanamadı ve "Bella'ya nasıl baktığını gördüm. Tıpkı Kylie'nin Fai'a baktığı gibi bakıyordun," dedi. Şaşırdım. Harry bile anladıysa herkes anlamıştır diye düşündüm.
Harry'e güldüm ve "Umarım sadece sen anlamışsındır Harrrold," dedim. Ona ilk defa bu adıyla seslendim. Genelde samimi olmadığı kişiler ona böyle seslenirdi. Duraksadı sonra gülerek bana sarıldı. Kafamı göğsüne yasladı ve zil çalana kadar öyle durduk.
En sonunda ona "Hangi kızı buldun bakalım bana," diye sordum. Hâlâ sarılıyorduk güldü "Hiçbir kızı, senin Bella'ya söylemeyeceğini biliyordum. Ben de öğrensin diye böyle bir şey yaptım," dedi. "Siktir bu çok zekice, Harold Styles, sen cidden zekisin," dedim. Egosu okşanmış bir şekilde gülümsedi.
Sonra ders başladı ve başka hiçbir şey olmadı. Çıkışta Kylie'yle arabada buluştuk ve bizi kimsenin görmediğine emindim. Çünkü farklı zamanlarda binmiştik. Okulda Gossip Girl yoksa kimse bilmeyecekti.
İlk bölüm... Umarım beğenmişsinizdirrr. Bu arada diğer kitabım bugün 200 okunma olmuşşş. Herrkese çok teşekkür ederim.
10.10.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love in the high school | Kendall Bella
FanficYeni geldiği okulda belalı bir tip olan Bella'nın ona aşık olacağını bilemeyen zeki ve örnek öğrenci Kendall'ın hikayesi.