Capitol 4:Prima zi la liceu

130 3 0
                                    

Aseara nu am putut sa dorm...ma gandeam doar la ce se va inampla la scoala...dar sunt foarte odihnita. Astazi avem doar 3 ore de dirigentie si doua de sport,pentru ca este prima zi,si nimeni nu stie orarul din cursul saptamanii.

Cand am intrat in sala unde mi se spusese sa merg,nu erau decat cativa elevi,care erau noi in scoala,la fel ca si mine.Dupa cateva minute,aunintrat si ceilalti colegi.Ghiciti cine s-a asezat langa mine?Chiar Justin.Habar nu aveam ca invata la aceeasi scoala cu mine.

Am aflat ca o avem ca diriginta pe doamna Charla Drew.Era profesoara de matematica.Era foarte draguta si ne vorbea foarte frumos.

Pana la sfarsitul orelor nu s-a intamplat nimic neobisnuit...totul a decurs minunat...

,,Draga jurnalule,tocmai s-a inchriat prima mea zi de scoala la Londra.Totul a decurs minunat. Sper ca asa sa fie tot anul!"

-Noapte buna mama!Noapte buna tata! Noapte buna Kevin!am strigat eu din dormitorul meu.

-Noapte buna Amber!au strigat cu totii in cor.

Imi aduc aminte ca in acea seara am visat ca a doua zi va fi mai buna decat prima...desi nucred ca s-ar putea mai bine...poate doar sa iau un 10...dar in ori ce caz,nu pot stii nici o data ce m-i se va intampla...

Viata de liceanWhere stories live. Discover now