Önemli olan ne biliyormusun? Önemli olan ders almak, birşeyler yapmak yada ne bileyim değişmek değil. Önemli olan yaşadıkların. Bi hafıza kaybı geçirmediğin sürece unutmazsın yaşadıklarını. Doğru veya yanlış ne olursa olsun sen yaşadın herşeyi. Bana bak. Pişman olma. Ne olursa olsun yaptığın hiçbirşeyden pişman olma. Neden biliyormusun. Bu seni mahfedicek. Pişmanlık aptalların işi. Aptal olma. Pişmanlık seni üzmekden başka ne işe yarar söylesene? Neyi geri getirir, neyi yaşanmamış yapar? Hiç birşeyi. Ders çıkarman gerek yaşadıklarından, tamam ama o iş öyle olmuyor ki biliyorum. Çıkartmıyorsun. En az bi 20-30 defa yapman lazım. Konumuz şu: Senin ruh halin. Sen acı çekmişsin, canın yanmış, incinmişsin, kırılmışsın.. Kimin umrunda. Yeri geliyor ailenin, dostunun(gerçekten varsa), arkadaşlarının, istisna olarak seni çok seven sevgilinin bile umrunda olmuyor. İhanet nedir bilirmisin? Bi kere sağlamca bi ihanete uğrayıp sarsıldın mı? Sarsılmadıysan benden alacak çok şeyin var, sarsıldıysan da dinle beni ortak belki iyi gelirim. Bu hayatta herşey olabilir. Ben mesela. Annemden, babamdan, abimden, dostumdan, arkadaşlarımdan, aşkımdan yani kısaca herkes tarafından ihanete uğradım. Ders almadım. Çok daha iyisi oldu. Tanıdım, güçlendim, olgunlaştım. Yaşanabilecek çoğu şeyi yaşamış bi insanım.(genel konuştum) Bak ortak. Seninle baştan anlaşalım. Benimle tartışacağın zaman yani benim görüşümü doğru bulmadığın zaman bana ulaş. Tartışalım. Bundan kaçınma. Doğrusu neyse bende bileyim. Ben bi süre biraz gizli kalıcam ki kiminle konuştuğunu bilme. Gönül isterki ne konuşacağımıza sen karar ver ortak, ama ben yazıyorum, sen okuyosun. Ben senin hakkında biraz bilgi sahibi olmak isterdim. Neyi seversin? Neye en çok kırılırsın? En büyük zaafın ne? Canın en çok neye yandı? vs. vs.. Ben Watpadd Türkiye grubuna üyeyim. Saçma buluyorum git gide. İnsanlar kitaba değil, yazana değil, konuya değil, hislere değil, karakterlere bakıyor. Ben bu yazdıklarımda sona kadar ne bi karakter ne bi olay oluşturucam. Edizidir, Doğasıdır, Poyrazıdır.. Tapanları gördüm. Saçma buluyorum. Herneyse konumuz bu değil. Yazmayı seven bi insanım. Hele ki okunuyorsa. Defterler dolusu yazılarım var, yaktıklarımı saymıyorum bile. Kimbilir.. Buda okunur. Sen hiç Halil Sezai dinledin mi? Dinlemişsindir, hiç değilse duymuşsundur. Ben birinin sesinde huzur bulucaksam kesinlikle bu adamdır. Uykum geldi ortak. Şimdi her gece olduğu gibi mandalinamı yiycem, sütümü içicem ve 1 saate ayarlıycam telefonumu uyuyana kadar müzik çalsın. İyi geceler ortak. Ağlamadan uyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Dinle Ortak
De TodoBi kitabın sayfasını açıyosun ve bambaşka bi dünya da oluyorsun gibi hisset. Burada senden benden başka kimse yok. Sana yazıyorum. Bu bi iletişim şekli. Seni seviyorum. Hataların, ihanetlerin, yaşadıkların bunun gibi şeyler fikrimi değiştirmiycek. B...