Augusztus 30
ReggelArra keltem hogy az ébresztő szólalt meg 11kor hát mivel nincs suli csak holnap így miaz égnek keljek fel korán reggel.
Kipatantam az ágyból és elindultam az ajtó felé.Lassan kinyitottam és ki néztem az ajtón mivel nem szeretnék az apámmal tálálkozni mert megint előjön azzal hogy "ne menjek suliba inkább tartsak vele a munka helyére"Szerencsére tiszta volt a terep lassan elmentem a konyhába és felkaptam egy tálat a müzlivel és indultam is vissza a szobámba felértem a lépcsőn mire kijött velem szenbe igen,igen az apám.
-Jóreggelt apu-keszöntöttem rázéve
-Neked is kicsikém-felete
-És miujság mostanság-kérdeztem mivel mostanába nem sokat beszélgetünk
-Bocsás meg picsim de most dolgom van-vágta rá rögtön
-Ja oké akkor én mentem-mutottam a szobám felé szomorúan tudom tudom hogy mit mondtam hogy nem szeretnék vele találkozni de mégis az apám és úgy eltöltenék vele egy napot beszélgetnék stb de mostanába sok a munkája mivel kezd jóutra térni amióta felvették az új munkahelyére de így egyre kevesebb ideje van rám.Persze örülök hogy végre kezd túl lenni ezen a pszichopata dolgon de özben azt kívánná hogy bárcsak kirugnák hogy végre legyen ideje rám na de hadjuk ezt az egészet és térjünk vissza a jelenreBementem az ajtómon majd magam után becsuktam leültem az iróasztalomra és elkeztem eszegetni a müzlime.
Igaz most kérdezhetitek hogy miért nem a konyhában ezek és erre a választ énse tudom de nekem jól esik itt a szobámba eszegetniMiután megettem leültem az ágyamra és felkaptam a telefonom felneztem instára és láttam hogy bekövetett egy Stefanie Salvatore nevü csajszi.Ráböltem az oldalára mire rémleni kezdett a Salvatore név.
Amikor eszembe jutott hogy kik is azok a Salvatore-ék Stefan és Damon Salvatore,a Salvatore fivérek anyu mesélt róluk még régebben amikor még tudjátok....élt.Bisztos ő Damon Salvatore és Elena Gilbert lánya
Megnezegtem a képeit egész szép csaj majd ezután visszakövettem
---------------------------------------------------------
Ha esetleg valaki belém szeretne kötni ne tegye köszi puszi😘
KAMU SEDANG MEMBACA
A múlt hirneve
Fantasi-Sziasztok én Camille Parker vagyok és Mystic fallsban élek -Na igen ebből már kitalálhatjátok hogy kinek a lánya vagyok...