#2

232 10 0
                                    

.Evden gelen sesle irkildim. Bir şey yapamazdım sonuçta tek çare telefona bakmaktı sanırsam. Yavaşça ayağa kalkıp sesiz adımlarla kitaplığın olduğu yöne doğru ilerledim.Tanımadığım numaradı. Tek çare telefonu açmaktı.Açtım ilk önce biraz sesizlik oldu.Sesizliği bozan ben oldum

"Kimsin ?" dedim

"Yarasa, " dedi.

ses çok yakından gelmişti sanki yanındaymış gibi. Arkamda nefes alış veriş veren birisi vardı.Tam arkama dönecekken burnuma birisi mendil ile kapattı.Koku çok ağır geldi.Gerisini hatırlamıyorum yavaş yavaş kendim geçiyordum..

...........................


Gözümü açtığımda karanlık bi odadaydım.Alkol kokusu ağırlıktaydı. Odanın içini baya sıcaktı.Yatağın üstündeydim, birisi beni buraya taşımış olmalıydı.Kaçırıldım. Hiçte korkmuyordum ilk kaçrılışım değildi.Babamın borçları yüzünden aynı adam tarafından binlerce kez kaçrılıdım, buda ondan beridir. Hem "yarasa" lakbını kullan  kişide beni kaçıran mafyanın adamlarından biridir büyük ihtimal.Boğazım kurumuştu.Etrafa baktığımda komidinin üstünde sürahi ve bardak vardı.Yavaşca kalkıp yataktan sürahin olduğu yöne ilerdim.Yerde beyaz pamuklu bi halı vardı.Ayaklarım yere temas ettiği anda halının yumuşaklığı sayesinde biraz olsada rahatlama hissetim.Suyu içerken odayı incelemeye çoktan başladım. Burası önceden geldiğim yerelere benzemiyordu.Duvarın rengi beyazdı odanın dekorasyonunda siyah, beyaz renkler tercih edilmişti.Ve eşyalar markaydı.Önceden getirdileri yerlerde oturcak sandeleye bile olmazdı.Beni bu sefer kolay kolay burakmayacaklardı demeki.Alkol kokusu rahatsız etmişti, odayı biraz havalandırsam iyi olucak diye düşündüm.Perdeyi çekiptiğimde her yer karanlıktı site içinde bi yerdeyim karşıda boğaz gözüküyordu.Bahçede büyük göz kamaştırıcı havuz vardı.Baya güzel bi yerdi. Penceriyi açınca o güzel havayı ciğerlerime kadar çektim.Olan biteni öğrenmek için evin içine bakmam gerektiğini düşündüm.Kapın olduğu yöne ilerdim kilitli değildi.Bu benim için dez bi avantajdı.Kapı açtığımda karşımda boy aynası vardı.Kendime ayda bakıtığımda gayet normal gözüküyordum.Odandan yavaş adımlarla koridora çıktım.Aşağıdan konuşma sesleri geliyordu.Benim hakkımda konuştuklarına emindim.

-"Abi bitti işte halla neyi bekliyorsun git kızla konuş anlat her şeyi, "

-"Kafamı siktin be sabahtan beri vır vır bi sus lan.Konuşacağım diyorum işte uyansın anlatacağım her şeyi, "

-"İyi sen bilirisin amına koyum bekle hala, "

Benden bahsettiklerine emindim. Ama bunlar babamın  peşinde olan adamlar değildi.Bana zarar vermeyecekleri, kesindi konuşmalara bakılırsa.Cesartimi topluyup içeriye girdim.Yaptığım koca bi aptalıktı başka bir şey değildi.Odaya girdiğimde  bana  şaşkın gözlerle  baktılar.Bende onlara aynı şaşkınlıla karşılık verdim."Fazla gurur göte vurur." Lafını tam bu an için gerçekten doğru bi söz olmuştu.

-"Benden ne istiyorsunuz ?" dedim

"Al halet bakalım şimdi, " dedi kanepede oturan çocuk.

Elinde içki dolu bi bardakla olan oğlanla göz göze geldiler.Baya sessizlik oldu ne yapacaklarını bilemedikleri kesindi.Gözlerim ikisinden yanıt bekler gibi bi ona bakıp, bide diğerine bakıyordum.

"Öncelikle şunu bil sana zarar verme gibi bi niyetimiz yok, " dedi.

Benden cevap bekledikleri kesindi.Ama bi şey demedim.

YARASAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin