16 mayıs 201* sabahı ve bu gün doğum günüm . 15 yaşında olacağım. Bir değişiklik yok sanki . Ne çabuk gecti bu yıllar . Çok eskileri, kücüklüğümü falan hatırlıyorum da ... Genellikle herkes mutluydu,mutludur yani kücükken. Söylüyorlar ya hep "kücükken büyüyünce geçer dedikleri şey; mutlulukmuş." . Keşke öyle diyebilseydim bende keşke hayatımın bir bölümünde mutlu olma şansı verilseydi bana . Bazılarımız en azından kücükken veya hayatının bir bölümünde mutlu olabilmiş. Peki ya diğerleri ..
Benim en uzun mutlu kalma rekorum 1-2 gün . Peki ya sizin en yüksek skorunuz kaç ? Neyse ya doğum günüm iste ama annemden başka kimsenin umrunda degilim. Bamamın haberi bile yok zaten kardesimin bisey yapmasnı beklemiyorum öyle işte .. Sıkıcı sıradan bir günden farklı bişey değil bu gün.Okula gittim işte nereden duydu bilmiyorum ama kutlayan birtek İlkay öğretmenim oldu sağolsun . Cok cool ve cok beğendiğim ,örnek aldığım biri. İste öyle değersiz ve gereksiż bir insanım ki 2 kişi kutladı doğum günümü. Kafama takmadım ya sahte bir gülüş etiketledim suratıma.Güldüm arkadaşlarla filan . Sahte kahkahalar filan işte günüm geçti . Her zaman ki gibi. Genel özelliklerim: acık sözlu,ara sıra yalan söyleyen,duygusal,alıngan, tembel,AŞIK,Sigara da icerim,ayrıca şarkı/şiir cok güzel yazarım. İnternet üzerinden yayınladığım şarkılarımda var . İşte bide her an aklımdan cıkmayan herşeyin içine biraz da onu kattığım çocuk var..
Benim hakkımda yeterince bilgiye sahip oldunuz bence hadi bakalım benim dünyamda seninle uzun bir tura cıkmanın vakti geldi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGRY GIRL
ChickLitMerhaba ben Hazal bu hikaye benim hayatımı anlatıyor hikaye de her kızın hayatından bir parça bulabilirsin. KISA KESIYORUM HADI HEMEN OKUMAYA BAŞLAMALISIN BENCE İYİ OKUMALAR...