25.

278 3 0
                                    

2019.01.18.

Kedveli user8, inlove5sos és 362

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedveli user8, inlove5sos és 362.716 másik

Gossip4u Akkor beszéljünk egy kicsit Ludenről. Tavalyi év szeptemberében figyeltek fel úgy igazán egymásra, miután Eden a Late Late Show egyik adásában-egy Carpool Karaokeban- mesélt arról, hogy szereti a 5sost. Ezután sokat találkoztak, ezt mind meg is osztották velünk-pl ez a kép, amit Luke rakott ki, de pár perc után le is szedte. November elejétől nem hallottunk felőlük. Eden elvesztette édesapját-részvétem- Luke pedig csak szimplán nem osztott meg semmit. Egészen karácsony környékéig. Bizonyára sokan láttátok, hogy egy másik lánnyal-Sierra Deatonnal-rakott ki képet. Valószínüleg együtt voltak/vannak. Újévkor Eden visszatért, Hemmingsnek pedig leestek a dolgok. Ahogy megfigyelhettük, a kommunikáció nem igazán működött közöttük. Azóta a lány kiadott egy zenét, ami szívfájdalmairól szól és több időt is tölt a 5sos fiúkkal-kivéve Lukeot.
Merem remélni, hogy a páros hamarosan kibékül egymással és újra azok a boldog emberek lesznek, mint amikor...együtt voltak ?
Írjátok meg mit gondoltok kettejükről. Ha a napomra kattintotok találhattok egy szavazást, ahol kiderül, hogy a nép szereti vagy nem őket együtt.








Ludenlover annyira imádom őket együtt. Bármikor rájuk gondolok elsírom magam amiért fasírtban vannak 😩

Lukeismyhubby nagyon sajnálom Edent, amiért ezen keresztül kellett mennie, de szerintem egyáltalán nem illenek össze Luke-kal. Csak a bajt hozzák egymásra.

Calcal.h csak a hírnévért volt ez az egész 🤣

Edennn Luke nem érdemli meg Edent 😑

5sauce és ez annak a következménye, hogy túl gyorsan haladtak a kapcsolatban 🤷‍♀️
↪pizzapenguin amíg nem tudod a háttérsztorit mi a faszomért szólsz bele ???

Lucassshemmo yay, a sztoridban Luden4life áll nyerésre 😍










Ki örül a digitális oktatásnak ? 🥴

Instagram❃lrh || ✓Where stories live. Discover now