A szőke hajú leült a lány mellé, majd óvatosan megfogta a lány kezét, remélve, hogy nem húzza el a kezét tőle.-Szóval... Katsuki vagyok...-a lány bólintott egyet, majd a kezeikre nézett.-Már régóta ismerjük egymást..
A fiú hosszasan mesélt a múltjukról, de mire oda ért volna, hogy elmondja, mit érezett a lány, iránta, az orvos bement, mivel lejárt a látogatási idő.
A fiú kiment, majd szó nélkül hazament. Pár nap múlva a lányt kiengedték a kórházból.
A szőke már ott várta a lányt a kórház előtt, majd oda ment hozzá, és megölelte. A lány viszonozta az ölelést, hiszaz idő alatt, ameddig a kórházban volt, a fiú sokszor látogatta és törődött is vele. Biztos volt benne, hogy fájdalmat okozott a fiúnak, azzal, hogy nem emlékszik, de próbált emlékezni.
A lánynak bűntudata volt a fiú és a többiek miatt.. bár lassan elkezdett emlékezni Seróra és Fumikagéra is. Így biztos volt benne, hogy a fiú is eszébe kell, hogy jusson.
-Jól érzed magad?
-Igen.-mosolyodott el a lány.
-Akkor menjünk.
A lány csak bólintott egyet, majd már mentek is. A szőke egész idő alatt csendben volt, ami a lánynak is feltűnt, de nem tudta mit mondjon.
A lánnyal és Katsukival, Mina jött szembe, aki a (hajszín) hajú lány nyakába ugrott.
-(Név)-chan!~ Hogy vagy?
-Um.. jól...
-Mina.. megtennéd, hogy nem nyaggatod?
-Uh... a nevemen szólítottál??
-Nem, vattapamacsnak..-forgatta meg vörös szemeit a fiú.-Na le a mancsokkal...-hámozta le Minát a lányrol.
-De Katsuki...-nézett a fiúra, (Név).-Én ölelést akarok...
A szőke pislogott párat, majd megölelte a lányt. Ezen Mina jót mosolygott, majd gyors lefényképezte.
-Minaaa..-nézett a lányra, (Név).
-Igeen??
-Ugye nem..
-Talán...
-Eeh...-takarta el arcát a lány.-Nem ér...
A fiú elmosolyodott, majd szorosabban ölelte magához a lányt.
A lányt furcsa melegség töltötte el, a fiú közelében, amit, nem értett, de nem tette szóvá.
-Cukik vagytok.
A lány elpirult, de nem szólalt meg, nem tudta megmagyarázni miért érzi jól magát a fiú ölelésében.
A szőke csendben maradt, majd a rózsaszínre nézett.
-Megszólaltál?
-Nem...
A fiú elengedte a lányt, aki kicsit elszomorodott, mivel jól esett neki az ölelés.
-Elszomoritod..
-Heh?
Mina a lányra mutatott, majd a szőke ismét megölelte. A fiú gondolkozni kezdett, majd ismét elengedte és megölelte a lányt, ezt párszor el is játszotta, aztán szorosan magához ölelte a lányt.
Mina jót kuncogott azon, ahogy a lány arca folyton a szomorkásból, nyugodtá változott.
-(Név)-chan... mi lenne ha tartanánk majd egy csajos napot? Talán beugrana valami.
A szőke csak morgott egy sort, majd a lány hajába temette az arcát.
A következő csorortok, akik oda siettek, az Izuku, Shoto, Uraraka, Tsuyu, Iida és Eijiro, Denki, és Sero volt.
A kis csapat egy hatalmas ölelésven részesítette a lányt, majd a szőke morogva hámozta le az embereket a lányról azzal az elvvel, hogy eleget ölelhették mára, majd ismét magához ölelte a lányt, aki kuncogott egy sort a fiún, majd viszonozta az ölelést.
A többiel csak mosolyogtak rajtuk, majd beszélgetni kezdtek, hogy melyik nap, kivel legyen a lány, persze halkan hozzá tették, hogy mindenképpen legalább 1 órát a szőkével is legyen, mielőtt kitérne a hitéböl.
Az elméletet csak a lányok ellenezték, hiszen a csajos napon nem akartak a szőkével osztozni a barátnőjükön.
YOU ARE READING
Amnesia (Katsuki x Reader)
FanfictionA könyv előző része: My Little Monster {Katsuki x Reader} Bevezető: (Név) egy munka során elveszítette emlékezetét, csak Izukut és Shotót ismerte fel. Most figyelemmel követheted, ahogy (Név) ismét szerelmes lesz Katsukiba, és újabb emlékeket szerez...