°•8•°

602 49 1
                                    

A lány a fiúra emeli a szemeit, majd szoros ölelésbe vonja a szőkét.

-Tetszik?

-Persze...-eredtek el a lány könnyei.

A dobozban egy nyaklánc volt, aminek medáljára a lány neve volt gravírozva, illetve fülbevaló, ami a medálhoz passzolt.

-Akkor örülök..

A lány kuncogva emelte szemeit a fiúra, majd mielőtt átgondolhatta volna, a fiú ajkaira tapadt.

A szőke kissé meglepődve viszonozta a lány csókját, átölelve (Név) derekát.

A lány levegő hiányban vált el a fiú ajkaitol, majd az ágy szelére ült, a szőke elmosolyodva tapadt a lány ajkaira, majd keze a lány derekára került.

A fiú épp kissé feltúrta a lány felsőjét, mikor kopogtak az ajtón.

-Kész a vacsora!-szólalt meg a lány anyja.

A fiú morgott egy sort, majd ellépett a lánytol, aki felkelt és az ajtóhoz ment.

-Megyünk..-nyitja ki az ajtót, majd az ebédlőbe ment, maga mögött a szőkével.

Leült mindenki, majd enni kezdtek. (Név) kicsit elgondolkozott, majd egy kezet érzett a combjára markolni.

A lány a szőkére kapta a fejét, aki kíváncsian figyelte a lányt.

-Minden oké?

-Igen..

-Biztos?

-Csak elgondolkoztam.

-Min?

-Hát.. nem fontos.

-(Név)-chan....

-Majd vacsi után..

-Rendben.-egyezett bele a fiú.

A lány tovább ette a vacsorát, majd mikor befejezte, segített lepakolni az asztalról és elindult a szobájába, maga mögött a szőke fiúval.

-Hé...-szólt utánuk a lila hajú.

A lány vissza nézett a fiúra.-Hm?

-Csak viselkedni.. oh.. és te..-néz a fiúra.-Ne legyen baja.

A lány a homlokára csapva folytatta útját a szobája felé, hallva Shinso szórakozott kuncogását maga mögött, de mikor a szőke megszólalt volna, a lány a fiú szája elé tette a kezét és a szobájába rángatta.

-Oi..

-Ne válaszolj neki, csak piszkálni akar..

-Ch..

-És ha válaszolsz neki, nagy eséllyel hülyét csinál belőled.

-HAH? Azt próbálja meg!

-Ka... cchan.

A fiú pislogott párat, hisz a lány régen hívta ezen a becenéven és biztos volt benne, hogy a lány elfelejtette, de ajkait mosolyra húzta a szőke hajú, majd közelebb lépve a lányhoz, szoros ölelésbe vonta.

-(Név)-chan... ez ugye azt jelenti hogy.....

A lány szemei könnybe lábadtak, majd szorosan ölelte át a fiút, nem akarva elengedni a szőkét.

A fiú a lány nyakába fúrta a fejét, majd az ágyra ült a lánnyal, nem engedve el a (haj szín) hajú lányt a szoros ölelésből.

-Szeretlek...-bújt a fiúhoz a lány, majd meghallotta. a fiú gyorsuló szívverését, így fel nézett.

A fiú szemei könnybe lábadtak a boldogságtól, majd  a lány ajkaira tapad.



























A fiú szemei könnybe lábadtak a boldogságtól, majd  a lány ajkaira tapad

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Amnesia (Katsuki x Reader)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang