-Mi lenne a kérdés? Kero~
-Mi.... milyen kapcsolatban voltam.. Katsukival?
-Nos... mikor még elsőbe jártunk, együtt voltatok, de aztán eltűnt. A baleseted előtt jött vissza.
-Értem.. nos...-a lány épp ismét szóra nyitotta a szaját, mikor egy újabb üzenet érkezett a szőkétöl.
Minden rendben?
A lány sóhajtva küldte el az üzenetet.
Nem biztos.
Mi? Miért?
Nos ezt nem így szeretném elmesélni.
Rendben. Estefelé átmegyek!
Rendben.
A lány sóhajtva tette el a készüléket, majd a béka lányra nézett.
-Tsuyu-chan.. mesélnél még?
Az említett lány bólintott, majd mesélni kezdett, (Név) pedig figyelmesen hallgatta a lányt, próbálva megnyitni elméjét az emlékei előtt.
A szőke hajú fiú épp a boltból tartott vissza, mikor meglátta a zöld szemű lányt. A szemei elkerekedtek, majd össze is húzta azokat, hisz tisztában volt vele, hogy a lánynak Amerikában lenne a helye.
-Mit keresel itt, Yuuki?-figyelte tovább a barna hajú lányt, majd pár perc múlva, haza ment.
A fiúnak rossz előérzete támadt, de az el is oszlott, mikor elérkezett az idő, hogy induljon a (haj szín) hajú lányhoz.
Amint az ajtóhoz ért, becsengetett.
-Szia, Katsuki.-nyitott ajtót a már kissé karikás szemű nő.-(Név) a szobájában van..
-Üdv.. rendben.-ment be a fiú, majd a lány szobájába ment.
A fiú bekopogott a szobába, majd a lány ajtót is nyitott.
-Gyere be..
A fiú be is ment, majd le is ült, a lány pedig mellé ült.
-Szóval.. mi a gond?
-Láttam ma egy lányt... figyelt engem, mikor Tsuyu-channal voltunk..
A fiúnak eszébe jutott Yuuki, majd elgondolkozott.
-Véletlenül nem volt barna haja és zöld szemei?
-A haja barna volt.-bólintott egyet a lány.-De a szemeit nem láttam.. csukjája volt.
-Értem. Nos... ha nem baj, az épséged érdekében, nálad leszek, ameddig el nem múlik a veszély, csekély gyanúja is.
-Ha.... Ha nem okozok gondot..
-Dehogy okozol gondot, kis butus.-mosolyodott el a fiú.
A lány bólintott egyet, de a fiú mosolya a lányt is mosolygásra késztette. Amit a lány nemis értett, sem azt a furcsán mély bizalmat, amit a fiú mellett érzett, vagy a nagy biztonságérzetet, ami akkor járta át, mikor a fiú közelében volt.
-Talán....
-Hé, (Név). Mi lenne ha sétálnánk egyet, aztán pedig csinálnék valamit vacsira?
A lány kizökkent gondolatai közül, majd bólintott egyet.-Oké.
A fiú mosolyogva kelt fel majd húzta fel a lányt is.
-Indulás.
-Hai.-kuncogott a lány, majd elindult a bejárati ajtó felé.
A fiú mosolyogva követte a lányt, szólva (Név) anyjának, hogy sétálni mennek és ha vissza jönnek, csinál vacsorát is, szóval ne merjen neki kezdeni a vacsorának.
A lány kuncogott egy sort a fiún, majd elindultak.
PLUS ULTRA!!!
ESTÁS LEYENDO
Amnesia (Katsuki x Reader)
FanficA könyv előző része: My Little Monster {Katsuki x Reader} Bevezető: (Név) egy munka során elveszítette emlékezetét, csak Izukut és Shotót ismerte fel. Most figyelemmel követheted, ahogy (Név) ismét szerelmes lesz Katsukiba, és újabb emlékeket szerez...