A lányt elengedte a hős, majd sóhajtott egyet.
-Elkísérem a szállító autót, ti menjetek a dolgotokra.
A lány a szőkére néz, majd a fiúhoz bújik, aki ölelésébe zárja a lányt.
-Mostmár nem fog ártani neked..-nyomott puszit a lány homlokára a szőke.
A lány elmosolyodva bújt még jobban a fiúhoz, nem akarva kiszabadulni a biztonságos ölelésből, de kénytelenek voltak elengedni egymást, mivel Fuyumi, Shoto, Natsuo és Touya siettek oda hozzájuk.
Touya kiszakította húgát a fiú kezei közül, majd szorosan magához ölelte a lányt, de az ölelésbe a többiek is csatlakoztak volna, de a legidősebb fiú a kezeikre csapkodott.
-A, aaaa. Most ÉN ölelgetem a tulajdon HUGIMAT!-puffogta a vörös hajú, majd kék íriszeit húgára vezette.-Jól vagy?? Megsérültél? Nem fáj semmid??
-Touya-nii... hagyd szóhoz jutni.-jegyezte meg a felemás hajú fiú.
-Gomeee..
(Név) elmosolyodva bújt a bátyja ölelésébe.-Jól vagyok...
-Dabi.. mi lenne, ha isméta régi alakodban lehetnél??
-HAA?
-Szeretnél ismét Touya lenni?
A fekete hajú megakarta a tarkóját.
-Ha nem okozok gondot vele..
-Ugyan..
A lány lemásolva egy képességet, vissza változtatta a fiút, aki elmosolyodva ölelte magához a húgát.
-Isten hozott, Touya-nii...-ölelt vissza a lány.
-Arigatou...
-Na mostmár menj.. láttam, hogy ki vár téged.
-Eh... jólvan na.
-Touya-nii..
-Jézusom, de jó újra hallani ezt a szádból..-gyűltek könnyek a fiú szemeibe majd a lány hajába fúrta a fejét.
-Nii-san... ha átnedvesedik a hajam...
A fiú felnevetett, majd egy puszit nyomott húga hajába.
-Én is szeretlek.
-Na, Touya.. engedj oda minket is!!-kezdett nyafogni Natsuo, aki megpróbálta elhúzni húgát, bátyjátol.
A két fiú veszekedésbe kezdett, ez idő alatt viszont Katsuki magához húzta a lányt és egy puszit nyomva arcára, ismét ölelésébe zárta.
A gyerekekhez Easer Head ment oda, majd (Név)hez ment.
-(Név), gyere. Haza megyünk.
-Hai...-a lány kibújt a szőke öleléséből, majd megfogva a fiú kezét, elmentek a hőssel, ott hagyva a veszekedő Todoroki fiúkat.
Amint haza értek, anyja magához ölelte a lányt, és a férfire nézett.
-Köszönöm, Shouta.-mosolyodott el a nő.
-Máskor is.-ment oda a férfi, majd egy puszit nyomott a nő homlokára.-Shinso??
-A hátsó kertben, a macskáknál.
-Nem is, mert itt vagyok!-ment oda a lila hajú a lányhoz, majd az ölelésébe vonta.
-Na oké, elegek voltatok. Most elrabolom.-fogta meg a lány kezét a szőke, majd a lány szobája felé vette az utat.
Amint felértek a lány szobájába a fiú egy dobozt nyomott a lány kezébe, amit a lány kíváncsian ki is nyitott.
KAMU SEDANG MEMBACA
Amnesia (Katsuki x Reader)
Fiksi PenggemarA könyv előző része: My Little Monster {Katsuki x Reader} Bevezető: (Név) egy munka során elveszítette emlékezetét, csak Izukut és Shotót ismerte fel. Most figyelemmel követheted, ahogy (Név) ismét szerelmes lesz Katsukiba, és újabb emlékeket szerez...