alustus

31 0 0
                                    

22.12.1980
-Onpa ulkona tyynen näköistä, toteaa Remus sohvalla takkatulenäärellä. Tonks oli huoneen toisella puolen kehdon ääressä.
-Se täyttää kohta jo kuukauden, hän toteaa katsoen lasta kehdossa. Remus nousee sohvalta ja tulee Tonksin taakse ja halaa tätä takaapäin.
-Meidän pitää kertoa ihan pian muille tästä, Tonks kääntyy ja sanoo Remukselle.
-Niin pitää, kukaan ei vielä tiedä susta rakas tyttöseni, Remus lässyttää silittäen pienen tytön poskea. Ulkona alkaa tuulemaan ja taivas muuttuu mustaksi.
-Mitä himputtia kelille tapahtui, sanoo Tonks ja menee ikkunalle. Sitten ovi pamahtaa auki ja sisälle astelee velho ja noita.
-Mitä te teette täällä! Kysyy Remus. Mustaan pukeutunut nainen nauraa hänelle.
-Me haluamme lapsen, sanoo mies kylmästi. Tonks kaivaa sauvansa esiin, muttei kerkeä reagoida naisen karkotaseet-loitsuun.
-Kidutu!!  Huutaa mies osoittaen Remusta sauvallaan, joka lentää lattialle kivussa.
-Älä koskekkaan lapseet tai.., aloittaa Tonks.
-Tai mitä? Kysyy nainen ilmeillen surullista. Sitten Tonks laskee katsettaan ja hän huomaa pimeän piirron.
-Te olette kuolonsyöjiä, miksi haluatte hänet? Ihmettelee Tonks ja ottaa käteensä kynttilätelineen. Nainen vain nauraa Tonksille ja katsoo tätä 'ootko tosissasi' ilmeellä.
-Hän on yksi vuosisadan vahvimmista noidista, toteaa nainen.
-Isänsä on ihmissusi ja äiti metamorfaani, siinä vasta voimakas vauva, hän voisi olla meidän tiellä tulevaisuudessa, nainen jatkaa. Remus nousee vaivalloisesti ylös ja pitelee kylkeään.
-Remus!! Huutaa Tonks ja juoksee tämän luo kehdon eteen.
-Me ei voiteta tätä Nymphadora, sanoo Remus kyynel silmässä. Tonks nostaa vauvan ylös kehdosta syliinsä ja tyynnyttelee tätä.
-Mene!! Huutaa Remus ja Tonks lähtee juoksemaan hyytävään ulkoilmaan takaoven kautta tuo noita hänen perässään.
-Nymphadoraa missä oleet?? Huhuilee nainen, jonka äänen Tonks viimein tunnisti. Hän on Bellatrix Lestrange. Tonks on piilossa metsässä puun takana ja ajattelee päässeensä hetkeksi pälkähästä, kunnes tuntee sauvan kulkevan hänen niskaa pitkin. Hän yrittää lähtä juoksemaan, mutta Bellatrix pitää hänestä edelleen kiinni.
-Älä yritäkkään! Huudahtaa Bella ja nappaa vauvan.
-Minulla on vauva, tule tänne Igor, tätä lasta odottaa uusi koti!! Hän jatkaa huutaen.
Talosta juoksee ulos mies, joka kaikkoontuu samalla kun Bella heittää loitsun kidutu, Tonksia päin.
-Aaaaaaaaaaaa!!! Huutaa Tonks Remuksen yrittäessä saada Bellaa kiinni epäonnistuen. Remus juoksee Tonksin luo, joka voihkii kivusta.
-Ne sai Ritan, hän sanoo tullessaan Tonksin luo ja nostaessaan tämän.
-Lähetä pöllö villisilmälle!! Huutaa Tonks.

Pientä alustusta tälle tarinalle niin pääsette paremmin kiinni tapahtumiin❤️

the lost childWhere stories live. Discover now