Y/n POV.
Έφυγα από το δωμάτιο και πήγαινα να συναντήσω τον G-dragon,στο σαλόνι ήταν ο Jungkook δεν τον κοίταξα απλώς έφυγα από το σπίτι βροντερά τη πόρτα πίσω μου.
G-dragon: Ανέβα,για μισό λεπ-
Y/n: Μην πεις τίποτα αλλά σανιδοσε το.
G-dragon: Ότι πεις.
Με άφησε στο σπίτι της Yooa,χτύπησα τη πόρτα και μου άνοιξε η μαμά της.
ΜαμάYooa: Γειά σου Y/n! Τι κάνεις;;
Y/n: Γειά σας,η Yooa στο δωμάτιο της είναι;;
ΜαμάYooa: Ναι μου είπε ότι θα ερχόσουν. Αα...και συγχαρητήρια για κ γάμο της αδερφής σου.
Όταν μου το είπε αυτό ήθελα απλώς να ρίξω όσα κλάματα κρατούσα άλλα ευτυχώς ήρθε η Yooa.
Yooa: Μαμά μην πριζεις τη κολλητή μου,έλα Y/n.
Πήγαμε στο δωμάτιο της Yooa και κλείδωσε τη πόρτα.
Yooa: Ρίξε όσο κλάμα θέλεις τώρα,αφού όμως μου τα πεις όλα.
Της εξήγησα όλα όσα συνέβησαν χθες το βράδυ άλλα και σήμερα το πρωί και μετά απλά πλανταξα στο κλάμα.
Y/n: Τον βλάκα. Όλοι είναι βλάκες εκτός φυσικά από τον Jay μου.
Y/n: Yooa τι θα κάνω;;
Yooa: Τι θα κάνεις;; Είδες ότι είναι ηλίθιο το παιδί γκαγκα πως το λένε. Αγνόησε τον.
Y/n: Δεν είναι εύκολο.
Yooa: Το ξέρω άλλα πρέπει. Και δεν αξίζει κιόλας τα δάκρια σου.
Y/n: Να κοιμηθώ εδώ σήμερα;;
Yooa: Δεν ρωτάμε τα αυτονόητα καρδιά μου.
Y/n: Και σε παρακαλώ ο G-dragon και ο Jay μην μάθουν τίποτα.
Yooa: Μην ανησυχείς!
Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου και ήταν η Jessica.
Στο τηλέφωνο📞.
Y/n: Ναι;;
Jessica: Έλα αγαπημένη μου.
Y/n: Αστείο.
Jessica: Που είσαι;;
Y/n: Στη Yooa και θα κοιμηθώ εδώ.
Jessica: Σε....όχι θα κοιμηθείς σπίτι μας γιατί αύριο έχετε σχολείο.
Y/n: Τίποτα άλλο;;
Jessica: Επιστρέφω βασικά σε 2 ώρες θα είμαι στη Σεούλ,τελείωσα πιο νωρίς.
Y/n: Yay πολύ μεγάλη χαρά έχω.......
Jessica: Θα έρθω να σε από τη Yooa,θα πάμε σπίτι να κάνω έκπληξη στον άντρα μου και μετά θα σας βγάλω έξω για να σας κεράσω.
Y/n: Πρέπει να μαι κι εγώ;;
Jessica: Μπορεί να μην τα πάμε τόσο καλά άλλα είσαι αδερφή μου. Έρχομαι....
*Τέλος κλήσης*.
Μου το έκλεισε.Jungkook POV.
Ήμουν στο σαλόνι και έκανα ότι έβλεπα ταινία,γιατί ενώ έπαιζε η ταινία εγώ κοίταζα τον τοίχο και σκεφτόμουν τα χθεσινά. Ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και εμφανίστηκε η Jessica και από πίσω της ήταν η Y/n.
Jungkook: Jessica!!;;
Jessica: Αγάπη μου! Ήρθα πιο νωρίς. Για να γιορτάσουμε την επιτυχία μου. Θα σας βγάλω έξω να σας κεράσω.
Jungkook: Πρέπει;;
Jessica: Καλά τι πάθατε και οι δύο;; 1ον) Εσύ μικρή πήγαινε βάλε κάτι άλλο δεν θα έρθεις με τις φόρμες και 2ον) Άλλαξε και εσύ μου είσαι με τις πυτζάμες άντε......
Ανέβηκε η Y/n και γω την ακολούθησα,μπήκε στο δωμάτιο της και γω μπήκα στο δικό μου.Y/n POV.
Τον βλέπω και θέλω να κλάψω,πρέπει να συνέλθω έχει δίκιο η Yooa δεν αξίζει ούτε ένα δάκρυ μου. Ντύθηκα👇.
ESTÁS LEYENDO
My sexy brother in law🧨🔥~Jeon Jungkook ff
FanficΤι θα γίνει όταν το crush σου παντρεύεται την αδερφή σου και μένεις μαζί τους στο ίδιο σπίτι;;😏 (ΜΟΥ ΑΝΉΚΕΙ ΜΌΝΟ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΌΧΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΊΝΤΕΟ) ❗❗Don't copyright this story❗❗ Highest ranks! °1 in #fanfiction °1 in #ff °1 in #teenage °...