ℍ𝕒 𝕧𝕒𝕝𝕒𝕜𝕚 𝕗𝕖̀𝕝 𝕖̀𝕧𝕧𝕖𝕝 𝕖𝕫𝕖𝕝𝕠̄𝕥𝕥 𝕒𝕫𝕥 𝕞𝕠𝕟𝕕𝕛𝕒,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕖𝕫 𝕗𝕠𝕘 𝕥𝕠̈𝕣𝕥𝕖̀𝕟𝕟𝕚 𝕙𝕦̈𝕝𝕪𝕖̀𝕟𝕖𝕜 𝕟𝕖̀𝕫𝕖𝕞.𝕀𝕥𝕥 𝕧𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 𝕒𝕫 𝕆𝕝𝕚𝕞𝕡𝕠𝕤𝕫 𝕖𝕘𝕪𝕚𝕜 𝕤𝕫𝕠𝕓𝕒̀𝕝𝕪𝕒̀𝕓𝕒𝕟 𝕖̀𝕤 𝕖𝕘𝕪 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕟𝕠̄ 𝕒𝕫𝕥 𝕞𝕠𝕟𝕕𝕛𝕒,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕠̄ 𝕒𝕫 𝕒𝕟𝕪𝕒̀𝕞.𝔼𝕝𝕠̄𝕣𝕖 𝕤𝕫𝕒𝕝𝕒𝕕𝕥𝕒𝕞?𝕁𝕠̀,𝕝𝕒𝕤𝕤𝕚̈𝕥𝕠𝕜.𝔸𝕦𝕣𝕠𝕣𝕒 𝕄𝕒𝕣𝕤𝕙𝕒𝕝𝕝 𝕧𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜.𝕍𝕚𝕤𝕫𝕠𝕟𝕪𝕝𝕒𝕘 𝕟𝕠𝕣𝕞𝕒̀𝕝𝕚𝕤...𝕝𝕖𝕘𝕒𝕝𝕒̀𝕓𝕓 𝕚𝕤 𝕒𝕫 𝕧𝕠𝕝𝕥𝕒𝕞.𝔸𝕫𝕖̀𝕣𝕥 𝕧𝕖𝕝𝕖𝕞 𝕚𝕤 𝕥𝕠̈𝕣𝕥𝕖̀𝕟𝕥𝕖𝕜 𝕗𝕦𝕣𝕔𝕤𝕒 𝕕𝕠𝕝𝕘𝕠𝕜,𝕔𝕤𝕒𝕜 𝕞𝕒̀𝕤𝕠𝕜 𝕤𝕫𝕖𝕝𝕝𝕖𝕞𝕖𝕜𝕖𝕥 𝕝𝕒̀𝕥𝕟𝕒𝕜,𝕖́𝕟 𝕡𝕖𝕕𝕚𝕘 𝕖𝕘𝕪 𝕤𝕫𝕖𝕞𝕦̄ 𝕝𝕖̀𝕟𝕪𝕖𝕜𝕖𝕥 𝕖̀𝕤 𝕒𝕣𝕔𝕠𝕜𝕒𝕥.𝕍𝕒𝕟𝕟𝕒𝕜 𝕒𝕞𝕖𝕝𝕪𝕖𝕜 𝕛𝕠̀𝕜 𝕖̀𝕤 𝕧𝕒𝕟𝕟𝕒𝕜 𝕒𝕞𝕖𝕝𝕪𝕖𝕜 𝕘𝕠𝕟𝕠𝕤𝕫𝕒𝕜.𝔸 𝕝𝕖𝕘𝕛𝕠𝕓𝕓 𝕓𝕒𝕣𝕒̀𝕥𝕟𝕠̄𝕞 𝕃𝕖̀𝕟𝕒.
-ℕ𝕖𝕞!-𝕞𝕠𝕟𝕕𝕥𝕒𝕞 𝕙𝕒𝕥𝕒̀𝕣𝕠𝕫𝕠𝕥𝕥𝕒𝕟 𝕒𝕞𝕚𝕜𝕠𝕣 𝕃𝕖̀𝕟𝕒 𝕒𝕫𝕥 𝕜𝕖̀𝕣𝕕𝕖𝕫𝕥𝕖 𝕜𝕚𝕤𝕞𝕚𝕟𝕜𝕖𝕝𝕙𝕖𝕥-𝕖 𝕒 𝕓𝕒̀𝕝𝕓𝕒.
𝕃𝕖̀𝕘𝕪𝕤𝕫𝕚!-𝕙𝕦̀𝕫𝕥𝕒 𝕥𝕠𝕧𝕒̀𝕓𝕓 𝕒𝕫 𝕒𝕘𝕪𝕒𝕞𝕒𝕥.
-ℕ𝕖𝕞,𝕟𝕖𝕞 𝕖̀𝕤 𝕟𝕖𝕞!-𝕞𝕒𝕜𝕒𝕔𝕤𝕜𝕠𝕕𝕥𝕒𝕞 𝕥𝕠𝕧𝕒̀𝕓𝕓.
-𝔸𝕜𝕜𝕠𝕣 𝕟𝕖𝕞 𝕞𝕖𝕘𝕪𝕖𝕜 𝕖𝕝!-𝕡𝕣𝕠̀𝕓𝕒̀𝕝𝕥 𝕕𝕦𝕣𝕔𝕚𝕤𝕟𝕒𝕜 𝕥𝕦̈𝕟𝕟𝕚.
-𝕃𝕖𝕘𝕪𝕖𝕟-𝕤𝕠̀𝕙𝕒𝕛𝕥𝕠𝕥𝕥𝕒𝕞 𝕞𝕖𝕘𝕒𝕕𝕠̀𝕒𝕟.
-𝕆𝕜𝕖̀,𝕒𝕜𝕜𝕠𝕣 𝕦̈𝕝𝕛 𝕝𝕖 𝕖̀𝕤 𝕟𝕖 𝕞𝕠𝕔𝕠𝕣𝕠𝕘𝕛!-𝕒𝕕𝕥𝕒 𝕜𝕚 𝕒𝕫 𝕦𝕥𝕒𝕤𝕚̄𝕥𝕒̀𝕤𝕥 𝕃𝕖̀𝕟𝕒.𝕃𝕖𝕦̈𝕝𝕥𝕖𝕞 𝕖̀𝕤 𝕧𝕒𝕘𝕪 𝕖𝕘𝕪 𝕠𝕣𝕒̀𝕟 𝕒̀𝕥 𝕤𝕞𝕚𝕟𝕜𝕖𝕝𝕥.-𝕄𝕚𝕥 𝕚𝕤 𝕜𝕖𝕟𝕤𝕫 𝕖̀𝕡𝕡 𝕒𝕫 𝕒𝕣𝕔𝕠𝕞𝕣𝕒?-𝕞𝕠𝕣𝕠𝕘𝕥𝕒𝕞.
-𝕋𝕖 𝕒𝕫𝕫𝕒𝕝 𝕔𝕤𝕒𝕜 𝕟𝕖 𝕥𝕠̈𝕣𝕠̄𝕕𝕛!-𝕞𝕠𝕟𝕕𝕥𝕒 𝕞𝕠𝕤𝕠𝕝𝕪𝕠𝕘𝕧𝕒.
-𝔾𝕪𝕠̈𝕟𝕪𝕠̈𝕣𝕦̄ 𝕧𝕒𝕘𝕪!ℝ𝕖𝕞𝕖̀𝕝𝕖𝕞 𝕥𝕖𝕥𝕤𝕫𝕖𝕟𝕚 𝕗𝕠𝕘!
𝔸 𝕥𝕦̈𝕜𝕠̈𝕣 𝕖𝕝𝕖̀ 𝕒̀𝕝𝕝𝕥𝕒𝕞 𝕖̀𝕤 𝕥𝕒̀𝕥𝕧𝕒 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕕𝕥 𝕒 𝕤𝕫𝕒̀𝕞,𝕘𝕪𝕠̈𝕟𝕪𝕣𝕦̄ 𝕧𝕠𝕝𝕥.ℍ𝕒𝕝𝕧𝕒̀𝕟𝕪 𝕣𝕠̀𝕫𝕤𝕒𝕤𝕫𝕚́𝕟𝕖𝕤 𝕤𝕫𝕖𝕞𝕞𝕖𝕝 𝕖̀𝕤 𝕒𝕛𝕜𝕒𝕜𝕜𝕒𝕝,𝕒 𝕓𝕠̄𝕣𝕠̄𝕞𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕒𝕡𝕠𝕫𝕠̀𝕥,𝕡𝕚𝕣𝕠𝕤𝕚́𝕥𝕠𝕥 𝕖̀𝕤 𝕙𝕚𝕘𝕝𝕚𝕙𝕥𝕖𝕣𝕥 𝕥𝕖𝕥𝕥,𝕒 𝕧𝕖̀𝕘𝕖̀𝕟 𝕡𝕖𝕕𝕚𝕘 𝕖𝕘𝕪 𝕔𝕚𝕔𝕒̀𝕤 𝕥𝕦𝕤𝕧𝕠𝕟𝕒𝕝𝕒𝕥.
-𝕦̀𝕣 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟!ℕ𝕒𝕘𝕪𝕠𝕟 𝕥𝕖𝕥𝕤𝕫𝕚𝕜!-𝕞𝕠𝕟𝕕𝕥𝕒𝕞.
-𝕋𝕦𝕕𝕥𝕒𝕞,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕥𝕖𝕥𝕤𝕫𝕖𝕟𝕚 𝕗𝕠𝕘!-𝕞𝕠𝕤𝕠𝕝𝕪𝕠𝕕𝕠𝕕𝕕 𝕖𝕝 𝕠̄ 𝕚𝕤.
-𝔻𝕖 𝕜𝕖̀𝕤𝕫𝕦̈𝕝𝕕𝕛𝕦̈𝕟𝕜!-𝔸𝕫 𝕖̀𝕟 𝕣𝕦𝕙𝕒̀𝕞 𝕗𝕖𝕙𝕖̀𝕣 𝕖̀𝕤 𝕔𝕤𝕚𝕝𝕝𝕠𝕘𝕠̀ 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕤𝕫𝕠𝕜 𝕕𝕚́𝕤𝕫𝕚́𝕥𝕚́𝕜,𝕤𝕫𝕠̄𝕜𝕖 𝕙𝕒𝕛𝕒𝕞𝕒𝕥 𝕓𝕖𝕘𝕠̈𝕟𝕕𝕠̈𝕣𝕚́𝕥𝕖𝕥𝕥𝕖𝕞 𝕚𝕘𝕪 𝕒 𝕕𝕖𝕣𝕖𝕜𝕒𝕞 𝕗𝕠̈𝕝𝕖̀ 𝕖̀𝕣𝕥.𝕃𝕖̀𝕟𝕒̀𝕟𝕒𝕜 𝕡𝕚𝕣𝕠𝕤 𝕤𝕖𝕝𝕝𝕠̄ 𝕗𝕒𝕫𝕠𝕟𝕦̀ 𝕣𝕦𝕙𝕒̀𝕛𝕒 𝕧𝕠𝕝𝕥,𝕓𝕒𝕣𝕟𝕒 𝕙𝕒𝕛𝕒̀𝕥 𝕗𝕖𝕝𝕜𝕠𝕟𝕥𝕪𝕠𝕝𝕥𝕒 𝕖𝕘𝕪-𝕖𝕘𝕪 𝕥𝕚𝕟𝕔𝕤𝕖𝕥 𝕜𝕚𝕧𝕒̀𝕝𝕒𝕤𝕫𝕥𝕧𝕒 𝕖𝕝𝕠̄𝕣𝕖.
𝔼𝕘𝕪 𝕠̀𝕣𝕒 𝕞𝕦̀𝕝𝕧𝕒 𝕜𝕖̀𝕤𝕫 𝕧𝕠𝕝𝕥𝕦𝕟𝕜 𝕖̀𝕤 𝕚𝕟𝕕𝕦𝕝𝕙𝕒𝕥𝕥𝕦𝕟𝕜.𝕋𝕒̀𝕟𝕔𝕠𝕝𝕥𝕦𝕟𝕜,𝕒𝕫𝕥𝕒̀𝕟 𝕃𝕖̀𝕟𝕒 𝕞𝕖𝕘𝕤𝕫𝕠̀𝕝𝕒𝕝𝕒𝕥.
-𝕁𝕖𝕤𝕤𝕚𝕔𝕒,𝕖𝕝 𝕜𝕖𝕝𝕝 𝕞𝕠𝕕𝕒𝕟𝕠𝕞 𝕧𝕒𝕝𝕒𝕞𝕚𝕥!
-𝕄𝕠𝕟𝕕.
𝔻𝕖 𝕟𝕖𝕞 𝕥𝕦𝕕𝕥𝕒 𝕖𝕝𝕞𝕠𝕟𝕕𝕒𝕟𝕚,𝕞𝕖𝕣𝕥 𝕞𝕖𝕘𝕛𝕖𝕝𝕖𝕟𝕥 𝕖𝕘𝕪 𝕥𝕒𝕟𝕒̀𝕣.
-𝕄𝕣. 𝕁𝕠𝕙𝕟𝕤𝕠𝕟!ℕ𝕖𝕞 𝕙𝕚𝕥𝕥𝕖𝕞,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒𝕘𝕒 𝕚𝕤 𝕖𝕝𝕗𝕠𝕘 𝕛𝕠̈𝕟𝕟𝕚!-𝕦̈𝕕𝕧𝕠̈𝕫𝕠̈𝕝𝕥𝕖𝕞,𝕞𝕠𝕤𝕠𝕝𝕪𝕠𝕘𝕧𝕒.
-𝔸𝕦𝕣𝕠𝕣,𝕧𝕖𝕝𝕦̈𝕟𝕜 𝕜𝕖𝕝𝕝 𝕛𝕠̈𝕟𝕟𝕠̈𝕕!-𝕞𝕠𝕟𝕕𝕥𝕒,𝕒𝕘𝕘𝕠̀𝕕𝕧𝕒.
ℕ𝕖𝕞 𝕖̀𝕣𝕥𝕖𝕥𝕥𝕖𝕞,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕚𝕖̀𝕣𝕥 𝕜𝕖𝕝𝕝𝕖𝕥𝕥 𝕧𝕖𝕝𝕦̈𝕜 𝕞𝕖𝕟𝕟𝕖𝕞,𝕕𝕖 𝕓𝕖𝕦̈𝕝𝕥𝕖𝕞 𝕖̀𝕤 𝕃𝕖̀𝕟𝕒 𝕚𝕤.
-ℍ𝕠𝕧𝕒̀ 𝕞𝕖𝕘𝕪𝕦̈𝕟𝕜?-𝕟𝕖̀𝕫𝕥𝕖𝕞 𝕞𝕣.𝕁𝕠𝕙𝕟𝕤𝕠𝕟𝕣𝕒.
-𝔼𝕘𝕪 𝕥𝕒̀𝕓𝕠𝕣𝕓𝕒𝕞𝕒𝕛𝕕 𝕠𝕥𝕥 𝕞𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟𝕥 𝕞𝕖𝕘𝕞𝕒𝕘𝕪𝕒𝕣𝕒̀𝕫𝕦𝕟𝕜.-𝕡𝕣𝕠̀𝕓𝕒̀𝕝𝕥 𝕞𝕖𝕘𝕟𝕪𝕦𝕘𝕥𝕒𝕥𝕠̀𝕒𝕟 𝕞𝕠𝕤𝕠𝕝𝕪𝕠𝕘𝕟𝕚,𝕕𝕖 𝕒 𝕤𝕫𝕖𝕞𝕖̀𝕓𝕖𝕟 𝕒𝕘𝕘𝕠̀𝕕𝕒𝕝𝕞𝕒𝕥 𝕖̀𝕤 𝕗𝕖̀𝕝𝕥𝕖̀𝕤𝕥 𝕝𝕒̀𝕥𝕥𝕒𝕞.
𝔻𝕖 𝕟𝕖𝕞 𝕖̀𝕣𝕥𝕖𝕥𝕥𝕖𝕞.𝕄𝕚𝕖̀𝕣𝕥 𝕗𝕖̀𝕝𝕥𝕖𝕟𝕖 𝕖𝕟𝕘𝕖𝕞,𝕧𝕒𝕘𝕪 𝕞𝕚𝕥𝕠̄𝕝?
YOU ARE READING
𝓐𝔃 𝓞𝓵𝓲𝓶𝓹𝓸𝓼𝔃 𝓚𝓲𝓻𝓪̀𝓵𝔂𝓷𝓸̄𝓳𝓮
VampireAurora Marshall egy egyszerű lány.Vajon ez így is marad?