2.ℱℯ𝒿ℯ𝓏ℯ𝓉

210 9 0
                                    

𝔼𝕘𝕪 𝕥𝕒̀𝕓𝕠𝕣𝕓𝕒𝕟 𝕦̈𝕝𝕠̈𝕜 𝕖̀𝕤 𝕒𝕫𝕥 𝕤𝕖𝕞 𝕥𝕦𝕕𝕠𝕞,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕚𝕖̀𝕣𝕥 𝕧𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 𝕚𝕥𝕥.
-𝔸𝕦𝕣𝕠𝕣𝕒-𝕤𝕫𝕠̀𝕝𝕒𝕝𝕥 𝕞𝕖𝕘 𝕧𝕖̀𝕘𝕣𝕖 𝕥𝕒𝕟𝕒̀𝕣𝕠𝕞.
-𝕀𝕘𝕖𝕟?
-𝕃𝕒̀𝕥𝕥𝕒𝕕 𝕒 𝕘𝕪𝕖𝕣𝕖𝕜𝕖𝕜𝕖𝕥 𝕒𝕜𝕚𝕜 𝕙𝕒𝕣𝕔𝕠𝕝𝕥𝕒𝕜,𝕚𝕘𝕒𝕫?
-𝕀𝕘𝕖𝕟.-𝕓𝕠̀𝕝𝕚𝕟𝕥𝕠𝕥𝕥𝕒𝕞.𝕍𝕒𝕝𝕠̀𝕓𝕒𝕟 𝕝𝕒̀𝕥𝕥𝕒𝕞 𝕜𝕓. 𝕧𝕖𝕝𝕖𝕞 𝕖𝕘𝕪 𝕜𝕠̀𝕣𝕦̀ 𝕘𝕪𝕖𝕣𝕖𝕜𝕖𝕜𝕖𝕥 𝕂𝔸ℝ𝔻𝕆𝕂𝕂𝔸𝕃 𝕜𝕦̈𝕫𝕕𝕖𝕟𝕚,𝕕𝕖 𝕟𝕖𝕞 𝕖̀𝕣𝕥𝕖𝕥𝕥𝕖𝕞.𝕃𝕒̀𝕥𝕙𝕒𝕥𝕠̀𝕒𝕟 𝕜𝕠𝕞𝕠𝕝𝕪𝕒𝕟 𝕧𝕖𝕥𝕥𝕖̀𝕜 𝕖̀𝕤 𝕛𝕠̀𝕝 𝕚𝕤 𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕟𝕖𝕜𝕚𝕜.
-𝔻𝕖 𝕟𝕖𝕞 𝕖̀𝕣𝕥𝕖𝕞.-𝕞𝕠𝕟𝕕𝕥𝕒𝕞.
-𝕊𝕫𝕠̀𝕧𝕒𝕝...𝕖𝕫𝕥 𝕟𝕖𝕞 𝕝𝕖𝕤𝕫 𝕜𝕠̈𝕟𝕟𝕪𝕦̄ 𝕞𝕖𝕘𝕖𝕞𝕖̀𝕤𝕫𝕥𝕖𝕟𝕚,𝕕𝕖 𝕒 𝕘𝕠̈𝕣𝕠̈𝕘 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕖𝕜 𝕝𝕖̇𝕥𝕖𝕫𝕟𝕖𝕜.-𝕤𝕫𝕠̀𝕝𝕒𝕝𝕥 𝕞𝕖𝕘 𝕝𝕖 𝕤𝕦̈𝕥𝕠̈𝕥𝕥 𝕤𝕫𝕖𝕞𝕞𝕖𝕝 𝕃𝕖̀𝕟𝕒.
𝕄𝕚?!-𝕒𝕜𝕒𝕕𝕥𝕒𝕞 𝕜𝕚 𝕥𝕖𝕝𝕛𝕖𝕤𝕖𝕟.
-𝕀𝕘𝕪 𝕚̄𝕘𝕒𝕫.-𝕞𝕠𝕟𝕕𝕥𝕒 𝕞𝕣. 𝕁𝕠𝕙𝕟𝕤𝕠𝕟.
𝔻𝕖 𝕞𝕣. 𝕁𝕠𝕙𝕟𝕤𝕠𝕟...𝕙𝕠𝕘𝕪𝕒𝕟?-𝕙𝕒𝕓𝕓𝕠𝕘𝕥𝕒𝕞.
-𝕊𝕫𝕠̀𝕝𝕚𝕥𝕤 𝕔𝕤𝕒𝕜 𝕂𝕙𝕖𝕚𝕣𝕠𝕟𝕟𝕒𝕜-𝕞𝕠𝕤𝕠𝕝𝕪𝕠𝕕𝕠𝕥𝕥 𝕖𝕝.
-𝔻𝕖 𝕟𝕖𝕞 𝕔𝕤𝕒𝕜 𝕒𝕫 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕖𝕜, 𝕙𝕒 𝕟𝕖𝕞 𝕞𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕘𝕠̈𝕣𝕠̈𝕘 𝕞𝕚𝕥𝕠𝕝𝕠̀𝕘𝕚𝕒𝕚 𝕝𝕖̀𝕟𝕪 𝕝𝕖̀𝕥𝕖𝕫𝕚𝕜.
𝕂𝕖𝕫𝕕𝕥𝕖𝕞 𝕙𝕚𝕟𝕟𝕚 𝕟𝕖𝕜𝕚𝕜,𝕞𝕖𝕣𝕥 1 𝕃𝕖̀𝕟𝕒̀𝕓𝕒𝕟 𝕞𝕖𝕘𝕓𝕚𝕫𝕥𝕒𝕞,𝕙𝕚𝕤𝕫𝕖𝕟 6 𝕖̀𝕧𝕖𝕤 𝕜𝕠𝕣𝕦𝕟𝕜 𝕠̀𝕥𝕒 𝕒 𝕝𝕖𝕘𝕛𝕠𝕓𝕓 𝕓𝕒𝕣𝕒̀𝕥𝕟𝕠̄𝕞,𝕜𝕓. 𝕠𝕥𝕥 𝕟𝕠̄𝕥𝕥 𝕗𝕖𝕝 𝕟𝕒̀𝕝𝕦𝕟𝕜.2 𝕞𝕚𝕖́𝕣𝕥 𝕙𝕒𝕫𝕦𝕕𝕟𝕒̀𝕟𝕒𝕜?
-𝔼𝕤 𝕖𝕙𝕙𝕖𝕫 𝕟𝕖𝕜𝕖𝕞 𝕞𝕚 𝕜𝕠̈𝕫𝕠̈𝕞?-𝕜𝕖̀𝕣𝕕𝕖𝕫𝕥𝕖𝕞.
-ℍ𝕒 𝕟𝕖𝕞 𝕥𝕖̀𝕧𝕖𝕕𝕦̈𝕟𝕜 𝕥𝕖...𝕟𝕠𝕤 𝕥𝕖 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕟𝕖𝕜 𝕤𝕫𝕦̈𝕝𝕖𝕥𝕥𝕖̀𝕝...-𝕞𝕠𝕟𝕕𝕥𝕒 𝕂𝕙𝕖𝕚𝕣𝕠𝕟.ℕ𝕖𝕜𝕖𝕞 𝕞𝕖𝕘 𝕝𝕖𝕖𝕤𝕖𝕥𝕥 𝕒𝕫 𝕒̀𝕝𝕝𝕒𝕞.𝔸𝕫 𝕟𝕖𝕞 𝕝𝕖𝕙𝕖𝕥!
-ℍ𝕠𝕘𝕪𝕒𝕟?-𝕜𝕖̀𝕣𝕕𝕖𝕫𝕥𝕖𝕞 𝕞𝕖̀𝕘 𝕞𝕚𝕟𝕕𝕚𝕘 𝕝𝕖𝕗𝕒𝕘𝕪𝕧𝕒.
-ℤ𝕖𝕦𝕤𝕫𝕟𝕒𝕜 𝕖̀𝕤 ℍ𝕖̀𝕣𝕒̀𝕟𝕒𝕜 𝕘𝕪𝕖𝕣𝕞𝕖𝕜𝕖 𝕗𝕠𝕘𝕘𝕒𝕟𝕥,𝕕𝕖 𝕒 𝕜𝕚𝕔𝕤𝕚 𝕟𝕒𝕘𝕪𝕠𝕟 𝕖𝕣𝕠̄𝕤 𝕝𝕖𝕥𝕥 𝕧𝕠𝕝𝕟𝕒 𝕖̀𝕤 𝕖𝕫𝕖̀𝕣𝕥 𝕤𝕠𝕜 𝕜𝕚𝕤 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕤𝕖̀𝕘 𝕞𝕖𝕘𝕒𝕜𝕒𝕣𝕥𝕒 𝕧𝕠𝕝𝕟𝕒 𝕠̈𝕝𝕟𝕚-𝕜𝕖𝕫𝕕𝕖𝕥𝕥 𝕓𝕖𝕝𝕖 𝕂𝕙𝕖𝕚𝕣𝕠𝕟.
-𝔼𝕫𝕖̀𝕣𝕥 ℍ𝕖̀𝕣𝕒 𝕒𝕫 𝕖𝕘𝕪𝕚𝕜 𝕧𝕒𝕣𝕒̀𝕫𝕤𝕝𝕒𝕥𝕒̀𝕧𝕒𝕝 𝕒̀𝕥 𝕙𝕖𝕝𝕪𝕖𝕫𝕥𝕖 𝕖𝕘𝕪 𝕙𝕒𝕝𝕒𝕟𝕕𝕠̀ 𝕟𝕠̄ 𝕞𝕖̀𝕙𝕖̀𝕓𝕖.𝕍𝕒𝕘𝕪𝕚𝕤 𝕒𝕜𝕜𝕠𝕣 𝕒𝕫𝕥 𝕙𝕚𝕥𝕥𝕖,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕙𝕒𝕝𝕒𝕟𝕕𝕠̀.-𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕥𝕖 𝕓𝕖 𝕃𝕖̀𝕟𝕒.
-ℍ𝕠𝕘𝕪 𝕖̀𝕣𝕥𝕖𝕕,,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕒𝕜𝕜𝕠𝕣 𝕒𝕫𝕥 𝕙𝕚𝕥𝕥𝕖,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕙𝕒𝕝𝕒𝕟𝕕𝕠̀"?-𝕜𝕖̀𝕣𝕕𝕖𝕫𝕥𝕖𝕞 𝕞𝕖𝕘𝕝𝕖𝕡𝕠̄𝕕𝕧𝕖.
-𝔸𝕟𝕪𝕦𝕜𝕒̀𝕕 𝕓𝕠𝕤𝕫𝕠𝕣𝕜𝕒̀𝕟,𝕒𝕡𝕦𝕜𝕒̀𝕕 𝕙𝕚𝕓𝕣𝕚𝕕.-𝕞𝕠𝕟𝕕𝕥𝕒 𝕗𝕖̀𝕝𝕧𝕖 𝕃𝕖̀𝕟𝕒.
𝕄𝕚 𝕒𝕫 𝕒 𝕙𝕚𝕓𝕣𝕚𝕕?
𝕍𝕒𝕞𝕡𝕚𝕣 𝕖̀𝕤 𝕧𝕖̀𝕣𝕗𝕒𝕣𝕜𝕒𝕤.𝔸𝕫 𝕒̀𝕘𝕪𝕠𝕞𝕠𝕟 𝕗𝕖𝕜𝕦̈𝕕𝕥𝕖𝕞 𝕖̀𝕤 𝕘𝕠𝕟𝕕𝕠𝕝𝕜𝕠𝕫𝕥𝕒𝕞 𝕒𝕫𝕠𝕟 𝕒𝕞𝕚𝕥 𝕖𝕝𝕞𝕠𝕟𝕕𝕥𝕒𝕜.𝔸𝕫 𝕚𝕤 𝕜𝕚𝕕𝕖𝕣𝕦̈𝕝𝕥,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕖̀𝕟 𝕥𝕣𝕚𝕓𝕣𝕚𝕕 𝕧𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜,𝕧𝕒𝕘𝕪 𝕚𝕤 𝕧𝕒̀𝕞𝕡𝕚𝕣,𝕧𝕖̀𝕣𝕗𝕒𝕣𝕜𝕒𝕤 𝕖̀𝕤 𝕓𝕠𝕤𝕫𝕠𝕣𝕜𝕒̀𝕟𝕪+𝕧𝕒𝕝𝕒𝕞𝕚 𝕓𝕦𝕜𝕠𝕥𝕥 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕤𝕖̀𝕘 𝕗𝕖̀𝕝𝕖.𝕂𝕚𝕣𝕒̀𝕝𝕪...𝕖̀𝕤 𝕞𝕖̀𝕘 𝕟𝕖𝕞 𝕚𝕤 𝕚𝕤𝕞𝕖𝕣𝕥𝕖𝕜 𝕖𝕝 𝕒 𝕤𝕫𝕦̈𝕝𝕖𝕚𝕞,𝕞𝕖𝕣𝕥 𝕂𝕙𝕖𝕚𝕣𝕠𝕟 𝕤𝕫𝕖𝕣𝕚𝕟𝕥 𝕥𝕝 "𝕜𝕦̈𝕝𝕠̈𝕟𝕝𝕖𝕘𝕖𝕤" 𝕧𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 𝕒𝕙𝕙𝕠𝕫,𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕔𝕤𝕒𝕜 𝕚̨𝕘𝕪 𝕖𝕝𝕚𝕤𝕞𝕖𝕣𝕛𝕖𝕟𝕖𝕜.ℍ𝕒 𝕟𝕖𝕞 𝕞𝕒𝕛𝕕 𝕙𝕠𝕝𝕟𝕒𝕡 ℍ𝕖̀𝕣𝕒 𝕦̈𝕟𝕟𝕖𝕡𝕤𝕖̇𝕘𝕖̀𝕟.-𝔸𝕦𝕣𝕠𝕣𝕒 𝕟𝕖𝕞 𝕥𝕦𝕕𝕥𝕒 𝕗𝕠𝕝𝕪𝕥𝕒𝕥𝕟𝕚 𝕒 𝕘𝕠𝕟𝕕𝕠𝕝𝕒𝕥 𝕞𝕖𝕟𝕖𝕥𝕖̀𝕥,𝕞𝕖𝕣𝕥 𝕖𝕝𝕟𝕪𝕠𝕞𝕥𝕒 𝕒𝕫 𝕒̀𝕝𝕠𝕞.

𝓐𝔃 𝓞𝓵𝓲𝓶𝓹𝓸𝓼𝔃 𝓚𝓲𝓻𝓪̀𝓵𝔂𝓷𝓸̄𝓳𝓮Where stories live. Discover now