Önceki bölümlere bu hesaptan ulaşabilirsiniz. GllAkta8
İyi okumalar🤗🤗
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°Jk: oh, hayır... Hayır, hayır, hayır, hayır!!!!! Güzelim iyimisin?! Cevap ver bana! Sikiyim! Benim yüzüm den! Benim yüzümden!!! Ne yaptım ben!!
Yanına çöktüm ve yüzünü tokatladım.
Jk: güzelim.. Cevap ver bana. Hadi taehyung. Konuş benimle Hm? Özür dilerim.
Th: j-jungkook...
Jk: taehyung! Güzelim iyimisin!?
Th: b-bacaklarım... Bacaklarımı hissetmiyorum..
ne...
O...
O bacaklarını hissetmiyordu.
Jk: nası?
Bacaklarını sıktım.
Jk: güzelim gerçekten hissetmiyormusun .
Th: j-jung-
Jk: t-tamam güzelim. Kendini yorma.
Hemen namjoon hyungun numarasını tuşladım.
"efendim taehyung?"
Jk: h-hyung.. T-taehyung...
"jungkook iyimisin? Taehyung a bişeymi oldu??"
Jk: h-hyung l-lütfen çabuk gelin...
"t-tamam bekle geliyorum"
Jk: h-hyung arabayla değil a-ambulans la gelin.
"ambulans mı?"
Jk: h-hyung taehyung çok k-kötü..
Lütfen çabuk olun."tamam bekleyin, yoldayız. 5 dk orda oluruz."
Jk: t-tamam ç-çabuk olun..
Telefonu kapattım ve taehyung un üstünü giydirdim.
Th: j-jun-
Jk: Korkma güzelim bişey yok.
Namjoon h-hyungu aradım. Geliyorlar.5dk sonra
°°°°°°°°°°°°°Nj: jungkook!
Jk: h-hyung lütfen çabuk ol hastaneye gidelim.
Nj: tamam. Sakin ol. Bogum taehyung u sedyeye al.
Bogum: tamam hocam.
Jm: jungkook burda neler oldu!
Niye hertaraf kan içinde!?Jiminin sesini duymamla herkezin burda olduğunu anladım.
Jm: s-sen! Sen yaptın! TAEHYUNG U BU HALE SEN GETİRDİN! GERİZEKALI PİÇ! ÖLDÜRÜCEM SENİ!
bana vurmuştu..
O bana vurmuştu...
Hemde haklı olarak.
Ona karşılık veremedim. Veremezdim ki. Benim bebeğim, benim yüzümden bu haldeydi...
Şimdi de yakamdan tutmuş beni silkeliyordu.
Jm: KONUŞSANA! BİRŞEY SÖYLE! TAEHYUNG U BU HALE BEN GETİRDİM! BEN ACIMASIZ PİÇİN TEKİYİM DESENE! SÖYLE!
Jk: g-güzelimi bu hale ben g-getirdim.
B-ben acımasız piçin tekiyim!Jm: ...
Yakamı bırakmış ve gözlerime bakmıştı.
Nj: biri bizle gelsin.
Dedi namjoon hyung taehyung u ambulansa koyarken.
Jk: geliyoru-
Jm: geliyorum hyung!
Ben giderim. Yakınlık derecem seninkinden daha yakın! Ayrıca suçluyu hastane de görmesinler.. Olay çıkabilir.Dedi ve ambulansa Atladı.
Jk: ama hyun-
Yg: gel biz arabayla gidelim taehyung.
Jk: hayır hyung! Benim onun yanında olmam lazım! Güzelimin yanında olmam lazım. Bana ihtiyacı var onun!
Ellerimle belini sarmıyorum ya, çok üşümüştür o incecik beli... Ellerini de tutamıyorum... Jimin benim için o elleri ısıtır mı hyung...Beni belimden çekip sarılmıştı.
Yg: jimin onunla çok güzel ilgilenecektir. Hem... O seni böyle görse çok üzülür Dü dimi. Şimdi o "benim babacığım güçsüz" mü desin?
Kafamı 2 yana salladım. Yoongi hyung ta arabayı sürmeye başladı ve ambulansı takip ettik.
Jk: h-hyung dünden önceki gece ne oldu biliyor musun?
Yg: ne oldu?
Jk: hani sana söylemiştim ya.. Benim bir yastığım vardı. Ona sarılmadan uyuyamam demiştim.
Yg: hmm?
Jk: o kaybolmuştu.. Belki taehyung'un
Odasın da bırakmışımdır diye oraya gittim. Kapı zaten aralıktı. Bende eğer taehyung uyuyorsa biraz onu i-izliyim dedim. Ama...Yg: ama?
Jk: y-yastığım ondaydı.
Yg: o mu sarılıyormuş?
Jk: h-hyung yastığım onun b-bacaklarının arasındaydı.
Yg: oh...
Jk: yastığıma sürtünüyor ve deli gibi a-adımı inliyordu. Birde elini ağzına kapatmıştı hyung. Ben d-duymıyım diye... Ama bilmiyor ki ben her gece uykumdan kalkıp, onu hayal ederek kendime dokunuyorum. Yine onu izleyerek kapının önünde kendime dokundum.
S-sonra titreyerek g-geldi. O-onunla birlikte geldim. Her yer battı h-hyung.
S-sonra son kez adımı inledi "jungkook" diye. Sonra da uyuya kaldı... Y-yasığımı alıp gidicektim.
Ama kıyamadım g-güzelime. Üstünü, yatağını değiştirdim, sonra odama gittim.A-ama... Rahatlayamadım h-hyung... O an, deli gibi onu istedim. Ona dokunmak istedim, içini doldurmak istedim. Bana yalvarmasını, yastığıma yaptığı gibi benide sürmesini istedim. A-ama y-yapamadım...
Sadece ben gibi hayal ettiği yastığa sarılıp uyudum. Daha doğrusu uyumuya çalıştım. Her Tam uykuya dalıyorum dediğim de, o görüntünün gözümün önüne gelmesi beni mahfediyordu hyung.. Tam 14 kez kendime dokundum. Gece hiç uyuyamadım.
Yg: b-bunu gerçekten beklemiyordum.
Seni feci etkilemiş.Jk: hemde nasıl hyung...
Sonra camdan Bi ses geldi.
Nj: hadi çocuklar! İçeri giriyoruz.
Ay bu bölüm çok hoşuma kaçtı ya. Aferin kız micha!😂 Çok güzel yazmışsın. ben beğendim!✊✊
Peki siz ne düşünüyorsunuz?
Sizce de güzel mi?🤔Görüşlerinizi belirtin! ❤️❤️❤️
Diğer bölümler burda
👇
GllAkta8
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADYY| taekook
RomanceArkadaşım micha nın kitabının devamıdır. Bazı bölümleri ben atıcam böylelikle 1 günde 4-5 bölüm gelicek🤗 Aslında böyle de biraz kırışık olucak ama😕 idare edin artık😜 hesabını da buraya ekliyorum. 👇 @Ki(M) micha