Jungkook dan~~
Jk: h-hyung lütfen saçmalama... Taehyung hamile kalamaz!
Nj: jungkook bak... Aslında bu özellik pek çok erkek de var. Sadece hepsi gay olmadığı için bu durum kendini belli etmiyor.
Jk: hyung... Bu gerçek olamaz! olamaz...
Nj: jungkook?? Sen o bebeği istemiyormusun!!
Jk: hayır, Tabikii... Tabiki istiyorum... Ama, o istemeye bilir hyung...
Nj: neden?
Jk: hyung, o daha beni sevdiğini bile söylemedi! O bebeği istemiycek işte!
Nj: jungkook Bi sakin ol. Ben sana sadece bir teori sundum. O kitle başka bişey de olabilir.
Jk: hyung ben... Daha önce hiç böyle arada kalmamıştım...
Nj: jungkook, taehyung ta son zamanlarda hiç değişik bir şeyler farkettin mi?
Jk: o... Bir kaç kere kustu. Ve... Bazen başının döndüğünü nü söyledi. Birde çok duygusallaştı. En ufak şeyde hemen gözleri doluyord- SİKİYİM! HYUNG, BUNLAR HAMİLELİK BELİRTİLERİ!!
Gelip sırtımı ovmuştu.
Nj: jungkook.. Gel istersen bu durumu birde onunla konuşalım.
Jk: hyung ya kabul etmezse?
Nj: onun için de zor taehyung. Anlamaya çalış... Karnında 9 ay Bir can taşıyacak.
Jk: off! Biz niye korunmadık ki! Niye! Niye! Niye!
Ben konuşurken çoktan kapının önüne gelmiştik bile.
Elimi kapının kulbunu indirmek için uzattım ama..
Yapamadım..
Ya kötü bir tepki verirse??
Nj: jungkook... Sen güçlü Bi insansın. hadi..
Kapıyı açtım ve içeri girdik.
Taehyung sandalye de oturuyordu.
Nj: taehyung seninle biraz konuşmamız lazım.
Th: tamam. Ne konuşucaz.
Nj: bak bu durum nasıl söylenir bilmiyoruz ama-
Namjoon hyung konuşurken Taehyung hemen ağzını kapatmış ve tek eliyle jimine tuvaleti göstermişti.
SİKTİR! KUSUYORDU!
Jk: h-hyung...
Nj: jungkook, tamam...
Taehyung un Yanına gittim ve sırtını okşadım. Jimin de onu yerde tutuyor ve rahatlatmaya çalışıyordu.
Jimin'e, taehyung' u bırakması için kaş, göz hareketi yaptım.
O da taehyung'u yavaşça kollarıma bırakmıştı.
Jk: güzelim iyimisin??
Değildi..
O iyi falan değildi..
Ama yine de açıklama yapmamak için, klasik "iyiyim" cevabını verecekti..
Th: iyiyim..
Ne dedim ben?
Jk: iyi falan değilsin taehyung... Son zamanlarda hep kusuyorsun?
Th: b-ben..
Jk: tamam, kendini yorma. Gel seni yatağa yatıralım.
Ağzını yüzünü temizliyip yatağa yatırdım.
Jk: anlat güzelim.
Anlamıştı.
Bakışlarımdan anlamıştı.
"Kaçışı olmadığını"
Th: bir kaç gündür kusuyorum.. Ve başım dönüyor. Zaten sana söylemiştim. B-ben de okuldan Sonra, sana ek derslere kalıcam bahanesiyle hastane ye gittim. Benim Bi kuzenim vardı, woojin.
Nj: kim woojin mi?
Th: evet. Sen nereden tanıyorsun?
Nj: geçen hafta bizim hastaneye misafir cerrah olarak gelmişti. Neyse sen devam et.
Th: sonra beni muayene etti. Ve sonra ö-öğrendim ki...
Jk: ???
Th: h-hamileymişim..
Micha bu bölüm güzel olmuş ama... NEDEN BU KADAR KISA BU!!! Birde.. taehyung deniz atı değil😑 hani...belirtiyim dedim. Ama yine de güzel olmuş.
(kesinlikle bize ev aldın diye söylemiyorum)
Arkadaşlar bu gün türkiye ye geldiğğk!! Ama 15 gün dışarı çıkamıycaz😑 bu çok sinir bozucu..
Neyse yarın akşam yeni bölümü atarım. Bb❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADYY| taekook
DragosteArkadaşım micha nın kitabının devamıdır. Bazı bölümleri ben atıcam böylelikle 1 günde 4-5 bölüm gelicek🤗 Aslında böyle de biraz kırışık olucak ama😕 idare edin artık😜 hesabını da buraya ekliyorum. 👇 @Ki(M) micha