Okula yine abim bıraktı. Berfin'le sınıfa doğru yürüdük. Sınıfa girdiğimde beni bir çocuk karşıladı. "Ben Yiğit biz şey düşündük. Seni tanımak adına şişe çevirmece oynamak istiyoruz. İster misin?" dediğinde tamam anlamında başını salladım. Berke'nin yanına oturdum. Berfin de benim yanıma. Şişeyi ilk Yiğit çevirdi. Korktuğun başıma geldi ilk bir çocuk bana soruyordu. "Ben Yusuf soruyorum D mi C mi?" korkak görünmek istemiyordum. "Cesaretlik. Ama zor bir şey söyleme lütfen." dediğinde ağzını açtı. "Şimdi çeviriyorum şişenin kapağı kime gelirse onunla bir gün kelepçeli kalacaksın." dedi ve çevirmeye başladı. Şişeyi durdurup "Ama ben kimseyi tanımıyorum. Bir de okul bitene kadar mı akşam da mı?" diye soru sordum. "Onunla yatacaksın." dedi sırıtarak ve yine çevirdi. "NE HAYIR YAPMAM ABİMDE İZİN VERMEZ BÖYLE BİR ŞEYE!" diye ayağa fırladım. Ama o çeviriyordu. Şişe döndü,döndü ve durdu. Gözümü kapattım. Ooo diye sesler yükseliyordu. Yiğit "Yeni yengemiz belli." dediğinde gözümü açtım. Ve şok oldum. "Hayır ya istemiyorum niye?? Öküzün teki o ya" diye bağırıyordum. "Siz ne yaptığınızın farkındasınız değil mi? Berfin bir şey söyle. Daha okula yeni geldim. Dün bir bugün iki bismillah noluyor ya?" diye bağırırken sınıfın kapısını çarpıp çıktım. Kapının önündeki pencerenin kenarına oturmuştum. Sinirden ağlayacaktım. Sınıftan kim olduğunu bilmediğim birinin dediğini duydum. "Yengemiz biraz dişli galiba Berke." dedi. Artık dayanamamıştım. Sınıfa girdim. "SON CÜMLEYİ KİM KURDU HEMEN SÖYLEYİN!!" diye bağırıyordum. Berke,"Ayhan söyledi. " dedi bir çocuğu parmağı ile göstererek. O çocuğu saçından tutup yerde sürükledim. Evet sonum belki disiplinlikti ama haklıydım. Berke yanıma gelip beni durdurdu. "Yaren zorunlusun. Kendine çok mu güveniyorsun. Niye cesaretlik diyorsun. Bu hiç bir şey bizim için. Sen alışkan olmayabilirsin ama o gün Yiğit okuldan rastgele bir kızla öpüşmüştü. Bunu sana deseler ne yapardın? Kendini ne sanıyorsun. Cesaretlik diyip sonra ben yapmıyorum niye diyorsun? Sen kralın kızı mısın? " dedi. Haklıydı. Neyime güvenerek cesaretlik demiştim. O sırada Yusuf gelip elime kelepçeyi geçirdi. Boşta kalan elimle Yusuf'a tokat atmıştım. "Abime ne diyeceğim. Ben bu çocukla yatmak zorunda mıyım mı diyeceğim? Söyleyin. Bu sizle alakalı değil abime ne diyeceğim onu soruyorum sadece." dediğimde bilmiyorum anlamında omuz silktiler. Ağlamaya başlamıştım. Abim çok kızacaktı. Berke birden bana sarıldı. Hiç bir şey yapmadım sadece ağlıyordum. Sonra geri çekildim. "Abim sana zarar verecek. Bana hiç bir şey yapmayacak. Sizin için üzülüyorum. " dediğimde Berke beni kendine çekti. "Ne yapacağımızı bilmiyorum prenses. Üzme kendini." dedi.
*BERKENİN ANLATIMI İLE*
Prenses mi? Ona prenses mi demiştim. Aşık mı oluyordum? Hayır ben kimseye aşık olmadım. O kadar sevgilim oldu ama hiç kimseye böyle bir şey hissetmemiştim. Ona sıkıca sarıldım. Çok ağlıyordu. Sonra bir acı hissettim." Aaaa!" Sonra arkamda Sude'yi gördüm. "Ya Sude saçımı bırak. Ne yaşıyorsun sen ya? Sal beni!" dediğimde Sude birden dudağıma yapıştı. Kendimi ittim. Tabi Yaren'de benimle beraber arkaya doğru itildi. Sonra Yaren "Sal şu çocuğu Sude!" diye bağırdı. Az önce ağlayan kızdan eser yoktu. "Tamam Yaren sakin ol. Kendini bir şey sanıyor." diyip Yaren'e sıkıca sarıldım. "Bana ya da Yusuf'a ya da diğerlerine hiç bir şey olmayacak Yaren kendini üzme." dedim. O da bana sarıldı. Çok sıkıcı bir gün geçmişti. Yaren'in üstüne çok gelmişlerdi. Her teneffüs yenge diye sesleniyorlardı. Yaren'in bundan rahatsız olduğunu biliyordum. Berfin'le konuştum abisini arayıp izin aldı. Yaren'in Berfin'le bir arkadaşlarında kalacaklarını sanıyor. Eve geldik. "Benim üstümü değiştirmem lazım..." dedi. "Berfin Yaren'e kıyafet ver. Hızlı ol." diye Berfin'e seslendim. Berfin getirdiğinde arkamı döndüm. O giyindi ardından o arkasını döndü ben giyindim.
*YARENİN ANLATIMIYLA*
"Ben acıktım." dedim. "Makarna ve salata?" diye sordu. "Harika!" Aşağı kata indik. Ben makarna suyunu ocağa koyup kaynamaya bıraktım. Berke de salata için domates,salatalık,marul falan doğruyordu. "Aaa Yaren elimi kestim. Çok kanıyor." diye bağırdı. Hemen peçete ile sardım elini. Elini tuttum. "Kana bakamam ben Yaren!" diye acı içinde bağırıyordu. "Tamam Berke sakin ol. Sargı bezi var mı?" dedim. "Şu çekmece de." diyince oraya yöneldim. Tabi Berke'de benimle oraya sürüklendi. Hemen sargı bezini alıp elini sardım. "Tamam Berke sakin ol. Sen öyle telaşlanınca bende telaşlanıyorum." dedim. "Ben önemli değilim. Sen açsın ne yiyeceğiz." dedi nazikçe. "Sen önemli değil misin? Berke elini kestin ben aç kalırım. Söyle sen iyi misin?" dediğimde iyiyim anlamında başını salladı. "O zaman sen yanımda dur salatayı boşver makarnayı yapalım." dediğimde benden önce kalktı. Makarnayı yapıp yedik. "Film izleyelim mi? Zaman geçmez çünkü." dedi Berke. "Ne izleyelim?" diye sordum. "Sen seç? Ama dizi olarak daha çok çeşit var." dedi. "Tamam o zaman Control Z izleyelim bence. İzledin mi sen?" dedim. Hayır anlamında başını salladı.
*BERKENİN ANLATIMIYLA(YİNE)*
İki bölüm izlediğimizde Yaren uyuyakalmıştı. Çok güzeldi. Uyurken bile. Kucağıma alıp yukarı çıkardım. Bundan hoşlanmasa da birlikte yatmak zorundaydık. Aramıza yastık koydum. Yoksa rahat edemezdim. Çünkü bunu istemeyecekti. Uyumadan önce onu biraz daha izledim. Uyuyana kadar onu izledim.
***
Sabah uyandığımda Yaren'in bana sıkı sıkı sarılmış bir şekilde uyuduğunu gördüm. Sonra birden sıçradı. "Sakin ol. Ne oldu? Yaren iyi misin?" Beni duymuyordu sanırım. "Abi yapma. Hayır yapma. Berkeye dokunma." gibi şeyler söylüyordu. Doğruldum. Sarstım biraz. "Yaren uyan. İyi misin?" Kalktım birden bana sarıldı. "Berke iyisin değil mi? Bir yerinde bir şey yok?" diyordu. "Yaren iyiyim. Sen iyi misin? Bana bir şey olmadı." dedi. Sonra Berfin içeri girdi. "Ne bu tantana. Oha! Siz sevgili mi oldunuz?" diyip bana sarıldı. "Yaa Berfin sus. Annem duyarsa çok kızar. Öyle bir şey yok. Yaren sanırım kabus gördü. Korktu. Bu kadar büyütme!" diye kızdım. "Tamam be!" diyip çıktı. Sonra Yaren,"Özür dilerim. Çok ses çıkardım herhalde." dediğinde dayanamayıp yanağından öptüm. "Sorun değil minik civciv." dediğinde yastığı alıp bana vurmaya başladı. "Yaa Yaren dur." diye gülerek bağırdım. Sonra odaya başka biri daldı. İşte bu beni bitirmeye yeterdi. Gelen annemdi. "Berke bir kızın daha duygularıyla oynama! Bu haftadaki kaçıncı kız?" dedi. "Anne..." diyemeden annem kapıyı kapatıp çıktı. "Yaren gerçekten öyle bir şey yok. Annem abartıyor. Hem ben senin duyguların ile mi oynuyorum? Yaren cevap ver." diye soruları sıraladım. "Yok canım duygularım ne oynaması hem biz sevgili değiliz bile. Hem ben seni sadece Berfin'in abisi olarak görüyorum." derken sesi titriyordu. Ama ben gerçekten kırılmıştım. İlk defa bir kıza aşık olmuştum o da beni sadece Berfin'in abisi olarak görüyor. "Tamam o zaman hadi hazırlanıp çıkalım." dedim. Hazırlanıp çıktık. "Bugün senin için güzel geçecek. Berfin'in abisinden kurtulacaksın." dedim. Bu seferde benim sesim titremişti. "Yaa sen üzüldün mü tamam ya Berfin'in abisi değil kankamsın." dedi. "Evet kankanım." dedim. Ve sessiz bir şekilde okula gittik. "Yusuf neredesin? Kelepçeleri çıkar artık." dedim. "Yusuf emrinizde." diyip kelepçeleri çıkardı. "Oh be sonunda bunu yapabiliyorum." diyip bana tokat attı. "Ahh seninle elin ağırmış. Oha yanağım zonkluyor Yaren." dediğimde ise yanağımdan öptü. "Annen doğru söylemiş. Kızım Yaren sen buna güvenme. Kızların duygularıyla oynuyor. Berke sen odama gel hemen." dedi babam. Yaren ağlayacaktı. Babam da annemde aynı şeyleri söylüyordu. Babamın peşinden giderken Yiğit'e hemen mesaj attım.
-Yiğit Yaren'i yalnız bırakmayın. Her dediğinden her hareketinden haberim olacak tamam mı?
Diye mesaj attım telefonu cebime attım. Ve babamın odasına koştum. İçeri girdim. "Yaa siz beni niye herkesin içinde rezil ediyorsunuz? Neden habire böyle yapıyorsunuz? Ben bu kıza gerçekten aşık oldum. O gördüğüm diğer kızlardan daha farklı. O mükemmel birisi. Habire onun önünde beni rezil ettiniz. Kızın sesi titredi annem öyle diyince. Şu an kız orada gözü yaşlı bekliyordu belki de şu an ağlıyor. Ben mi duygularıyla oynuyorum siz mi?"*BEN BU BÖLÜME BAYILDIM. DERSLERİM YOĞUN O YÜZDEN TASLAKTA BİRİKTİRECEĞİM.KENDİNİZE İYİ BAKIN*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Olur Musun?
ChickLitBu dizi YarBer shipini anlatacaktır. (Bazen fesatlık olabilir ona göre okuyun!) (Kapağı yaptıktan sonra ismi değiştirdim)