*BERKENİN ANLATIMIYLA*
"Yusuf gel şu kelepçeleri çıkar. Yaren rahatsız oluyor. Ben onu odama çıkarırım. Bende şurada uyurum. Lan gelsene." dedim Yusuf'a. "Olmaz abi ya. Bak çıkarırım ama senden değil Yaren'den." Oflayarak,"Tamam gel çıkar şunu." dedim. 2 dakika sonra çıkarabilmişti. Yaren'i kucağıma alıp yatağıma çıkardım. Ve aşağı geri indim. "Siz nerede yatacaksınız?" dediğimde direk koltuklara kendilerini attılar. "Tamam Berfin abiciğim sende yukarı çık yat." dediğimde Berfin yukarı çıkmaya başlamıştı bile. "Öğrenelim,sevgili misiniz?" dedi Yiğit. "Hayır. Aşka inanmıyormuş." diyip bende koltuğa kendimi attım.
***
Sabah çay kokusu ile uyandım. Yaren kalkmış. Kahvaltı hazırlamış. Üstelik çay bile yapmış. Doğrulup onu izledim. Beni görmemişti. Yüzümü yıkadım. Yanına gidip "Günaydın minik civciv." dediğimde korkudan çığlık attı. "Yaa Berke niye birden geliyorsun?" diye bana kızdı. "Özür dilerim. Yatağım rahat mıydı? Yusuf'tan kelepçeleri çıkarmasını istedim." dediğimde birden bana döndü. "Evet çok rahattı. Bu arada ben tiktoku çok boşladım. Onlara da mı sevgiliyiz diyeceğiz?" Evet anlamında başımı salladım. Hemen telefonunu çıkarıp yayın açtı. "Evet arkadaşlar size bir müjde..." dediğinde elimi tutup kameraya gösterdi. "Sevgiliyizzz!! Lütfen linçlemeyin. Biz birbirimizi seviyoruz." dedi. "Evet gerçekten linçlemeyin. İnsan kime aşık olacağını seçemez." diyip onu yanağından öptüm. Ardından yayın boyunca konuştuk. Yazılanları okuduk. Ardından bir hediye geldi. @yarenyardim adlı kişiden bir asa geldi. Yaren tabi çok utandı. "Arkadaşlar Yaren Yardım değil Berke Alaca." diyip göz kırptı.
***
Okula beraber yürüyerek gitti. Kendimi Yaren'in yanında çok mutlu hissediyordum. Yaren beni gülümsetiyordu. Okula yaklaşınca elini tuttum. Önce anlamamış gibi baktı sonra rol yapacağımızı hatırlayıp o da elimi tuttu. Okula girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Sonra onu gördük. Melih,Cemre ve Cellat'ı. Melih her şeyi ablasına söylemiş. O yengeç kızda hemen cellata yetiştirmiş. Cellat Yaren'in yanına geldi. "Ben sana ne dedim Yaren?" dedi. Yaren ağlamaya başladı. "Abi..." dedi. Cellat beni itip Yaren'i okula götürdü. Bende peşinden koştum. "Cellat bekle." dedim arkasından. "Ne var!" dedi. "Benimle derdin ne? Ne yediremediğin var? Benim yerimde Melih olsa sesini çıkarmazdın ama değil mi?" dedim. Hiç bir şey diyemedi.
*YARENİN ANLATIMIYLA*
"Yaa abi ne istiyorsun benden,bizden? Berke haklı. Berke'nin yerinde Melih olsa bir şey demezdin. Değil mi? Niye bu kadar kızıyorsun? Seninde benim yaşımda sevgilin oldu? Gerçekten seni anlamak istemiyorum." dedim ağlayarak. Sonra tuvalete koştum. Ellerim titriyordu. Yüzümü yıkadım. Sonra tuvaletin oraya Berke geldi. "Yaren özür dilerim." dedi. "Senin hiç bir suçun yok." diyip ona yaklaştım. "Abim ve kılıbık sevgilisi senin yerinde Melih'i istiyor. Ama ben Melih'i istemiyorum. Ben seni istiyorum." dedim utanarak. Elimi tuttu. "Bende seni istiyorum Yaren." dedi. Ona sımsıkı sarıldım. "Seni çok seviyorum Alaca." dedi. "Bende seni çok seviyorum Yardım." diye karşılık verdim. Sonra koridordan Yiğit ve Yusuf koşarak geldiler. Bağırarak koşuyorlardı. "HERKES DUYSUN YAREN ALACA BENİM YENGEM KILINA DOKUNAMAZSINIZ." diye bağırdı Yiğit. "EVET LAN DOKUNAMAZSINIZ." diye karşılık verdi Yusuf. Onları gülerek izliyorduk. Sonra Berke beni çekiştire çekiştire dışarı çıkardı. "Evet cellat bey belki burada Melih'in olmasını bekliyorsun ama burada asla Melih olmayacak. Bu eli asla Melih tutmayacak. " diyip bana sıkıca sarıldı.
SON!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Olur Musun?
ChickLitBu dizi YarBer shipini anlatacaktır. (Bazen fesatlık olabilir ona göre okuyun!) (Kapağı yaptıktan sonra ismi değiştirdim)