ELEMENTY

238 7 0
                                    

Taaak ďalšiu kapitolu som si pre vás pripravila tému elementy a nejaké zaujímavosti o nich, síce to nebude moc dlhá ale dúfam, že stačí:):)



VZDUCH,OHEŇ,VODA,ZEM



VZDUCH

-ovplyvňuje myseľ a symbolizuje poznanie a abstraktné učenie. Kúzla a rituály zamerané na slobodu, cestovanie a dosiahnutie niekoho alebo niečoho.

ZNAMENIA, KTORÉ MAJÚ ELEMENT VZDUCHU: váhy, vodnár a blíženci.

Reprezentuje ho žltá, červená a biela farba.

ZEM

-symbolizuje telo, rast, prírodu a príjem potravy. Predstavuje narodenie a smrť a v mágii má zem svoje využitie ako symbol ochrany a hmoty. Kúzla a rituály zamerané na obchod, plodnosť, prosperitu a stabilitu.

ZNAMENIA, KTORÉ MAJÚ ELEMENT VODY: býk, panna a kozoroh.

Reprezentuje ho hnedá, zelená a červená farba.

OHEŇ

-Predstavuje energiu pre našu dušu. Symbolizuje našu vitalitu a našu pevnú vôľu, prináša uzdravenie, ale aj ničenie. V mágii oheň symbolizuje silu vašej vôle. Kúzla a rituály zamerané na liečenie, sex a očistu.

ZNAMENIA, KTORÉ MAJÚ ELEMENT OHŇA: lev, strelec a baran

Reprezentuje ho žltá, červená a oranžová farba.

VODA

-symbolizuje náš citový život. Všetky naše emócie sú spojené s týmto elementom a rovnako tak aj intuícia, podvedomie a aj plodnosť. V mágii voda symbolizuje intuíciu a bohatosť nášho myšlienkového sveta. Kúzla a rituály zamerané na vzťahy, radosť a plodnosť.

ZNAMENIA, KTORÉ MAJÚ ELEMENT VODY: ryba, rak a škorpión.

Reprezentuje ho modrá, zelená a červená farba



................................................................................................................................................................

Tak toto je asi zatiaľ všetko z tejto témy a dúfam, že zatiaľ stačí. 

Neskôr by som chcela  spraviť ešte kapitolu kde vám napíšem ako zistiť  váš element ale to až tak neskôr. Taaak dúfam, že zatiaľ stačí k tejto téme a dúfam, že sa páčila:)))

BOOK OF SHADOWSWhere stories live. Discover now