KAMENE

301 3 2
                                    

a ich magická sila


KRIŠTÁĽ

-pôsobí na všetky úrovne našej energie. Používa sa na hromadenie sily a na liečenie zdrav. problémov. Dobíja ostatné kamene a jeho dobíja mesiac alebo mesačná voda poprípade aj slnko. Nabíja sa neustále energiou, dobrý je tiež ako meditačný kameň, je silný ochranný kameň, a čistí auru.

AMETYST

-pomáha pri spracovaní smútku, ochraňuje pred alkoholom a drogami, podporuje intuíciu (ak ho nosíme ako šperk) a prináša úspech v biznise. Chráni pred urieknutím, psychickým útokom a premieňa neg. energiu na pozitívnu. Ak ho umiestnime k osobe so zlými úmyslami vybledne.

RUŽENÍN

-je to kameň lásky a nekonečného mieru. Je jeden z najdôležitejších krištálov pre srdce a  srdečnú čakru. Prináša poučenie o skutočnej podstate lásky. Má i ukludňujúci účinok a je dobrý na prilákanie lásky. Ak ho položíme vedľa postele bude priťahovať lásku a prinesie nám nové vzťahy a to tak účinne, že budeme potrebovať ametyst na zmiernenie.

ACHÁT

-podporuje kreativitu, odvahu, vytrvalosť a dôveru vo vlastné schopnosti. Pomáha prijímať kritiku a zvládať nepríjemné situácie. Mierni infekčné ochorenia, tlmí bolesť a je účinný pri alergiách a kož. problémoch.

SELENIT

-vnáša do mysle jas, otvára korunnú a vyššiu čakru. Umožňuje prístup k anjelskému vedomiu a duchovnému sprievodcovi. Je to kľudný kameň udržujúci hlboký kľud a mier. Hodí sa na meditáciu alebo na duchovnú prácu. Narovnáva chrbticu a zvyšuje jej ohybnosť.

JASPIS

-je to matka všetkých kameňov. Vzbudzuje súcit, túžbu konať dobro, čím z nás robí lepšieho človeka. Sprostredkuje múdrosť, tvorivosť a trpezlivosť. Vyžaruje očistnú a ochrannú energiu. Rozvíja čuch a uľahčuje pôrod.

HEMATIT

-ochraňuje proti nezaželaným eneget. urieknutiam a ochraňuje proti psychickým útokom. Pomáha pri logickom rozmýšľaní, zlepšuje pamäť a zosilňuje účinky druhých polodrahokamov.

TYGRIE OKO

-prináša radosť, ochraňuje pred vplyvom neg. energii, čistí energiu, posilňuje vnútornú silu a pomáha k využitiu intuície. Pomáha k dosahovaniu našich cieľov a liečeniu(prikladá sa na postihnuté miesta). Hľadá naše skutočné potreby ale aj potreby ľudí v našom okolí.

ÓNYX

-pomáha centrovať a vyrovnávať internú energiu a jej tok, preto sa požíva ako podpora a ochrana v ťažkých časoch. Odháňa nebezpečie, zabraňuje konfliktom a chráni pred urieknutím .

PYRIT

-NESMIE BYŤ V BLÍZKOSTI KRIŠTÁĽU LEBO HO VYBÍJA. Je to energet.  štít a blokuje neg. energie. Pokiaľ ho nosíme na krku ochráni fyz. telo a odkláňa úrazy a nebezpečenstvo.  POZITÍVNY KAMEŇ. Pyrit položený na stole dodáva energiu nie len nám ale aj všetkému okolo. Prebúdza sebadôveru, podporuje tvorbu buniek a pôsobí dobre aj na kosti.

LAPIS LAZULI

-pomáha nám dosiahnuť nepoznané, tajomné, posvätné a skryté poznanie. Chráni nositeľa pred zlom a dodáva mu múdrosť a férovosť. Zlepšuje a zosilňuje psychické schopnosti, čím napomáha spirituálnemu rastu. Posilňuje telo i ducha a dodáva jasnosť mysle a posilňuje komunikáciu. 

CITRÍN

-uchováva v sebe slnečnú energiu a predstavuje mimoriadne pôsobiaci krištáľ. Jedná sa o kameň, ktorý nikdy nepotrebuje očistiť. Prináša energiu do všetkých úrovní života a má mimoriadny ochranný účinok.


Nabíjanie:

-stačí keď ho nabíjame na mesačnom alebo slnečnom žiarení

Čistenie:

-pod tečúcou vodou oplachujete kým si nemyslíte, že už by mohol byť čistý.



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 12, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

BOOK OF SHADOWSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz