Takže v tejto kapitole budeme rozoberať čo všetko by ste si mali na začiatok prichystať respektíve zaobstarať. Nemusia to byt vôbec žiadne drahé veci ale stačia vám úplne v pohode obyčajne veci z obchodov do 5e. Samozrejme nepotrebujete to všetko hneď ale časom si to zaobstaráte asi aj tak.
AKO PRVÉ BY VÁM URČITE NEMALI CHÝBAT SVIEČKY.
Nemusia to byt vôbec nejaké špeciálne sviečky. Na začiatok vám stačia kľudne iba obyčajne biele, tie sú úplné najlepšie na začiatok, lebo sú neutrálne. Zoženiete ich všade a to napríklad v obyčajnom obchode alebo drogérií.
AKO ĎALŠIE BY STE SI MALI ZABEZPEČIT VONNÉ TYČINKY S, KTORÝMI BUDETE ČISTIŤ VÁŠ DOM ALEBO BYT.
Keď si chcete zaobstarať vonné tyčinky stačí aby ste išli do nejakého najbližšieho ezoterického obchodu a tam ich majú plno.
URČITE BY STE NEMALI ZABUDNÚŤ ANI NA MINERÁLNE KAMENE.
Nemusíte ich mat na začiatok nejak moc veľa. Stačí ich vám na začiatok pár, nejaká malá zbierka. Medzi takými prvými by ste si mali určite zaobstarať ametyst a krištáľ.
Tieto kamene zoženiete buď na nejakých e-shopoch ale ja by som odporúčala skôr nejaké kamenné obchody.
URČITE BY STE SI MALI ZOABSTARAŤ AJ NEJAKÉ ČERSVÉ BYLINKY A NIEČO SI O NICH PREČÍTAŤ(ich využitie v mágii)
Tieto bylinky si buď kúpte na nejakom trhu, obchode alebo ich kľudne aj nazbierajte. Potom môžete tieto bylinky vysušiť alebo ich využiť pri nejakých rituáloch, kúzlach alebo ich môžete použiť kľudne i na liečenie a všelijaké zaujímavé veci.
A AKO POSLEDNÚ A NAJDOLEŽITEJŠIU VEC BY STE SI MALI URČITE ZAOBSTARAŤ SVOJ "OLTÁR"
Oltár znamená, že na ňom budete vykonávať všetky vaše rituály a kúzla. Budete tam mat všetky svoje potrebne veci k danému kúzlu alebo rituálu a všetky základne veci, ktoré potrebujete mat po ruke. tento svoj "oltár" by ste si mali potom po každom rituály alebo kúzle očistiť od zlej energie vonnými tyčinkami alebo vecami určenými na očistenie.
Oltár môže byt prenosný alebo normálne obyčajný.
Prenosný znamená, že to budete mat v nejakej krabičke, ktorá bude obsahovať všetky potrebne veci (sviečky, zápalky, minerály, bylinky, vonne tyč. a všetky ostatne základne veci).
Obyčajný oltár mate na nejakom stole alebo zemi. Mate na ňom taktiež všetky základne veci ako sviečky, zápalky, bylinky, minerály, vonné tyčinky a všetky potrebne veci, ktoré by ste mali mat po ruke.
................................................................................................................................................................
Tak toto sú všetky základné veci, ktoré na začiatok potrebujete. Dúfam, že sa kapitola páčila a trochu som vám s ňou pomohla.:):):)
ESTÁS LEYENDO
BOOK OF SHADOWS
EspiritualTato kniha tieňov alebo inak book of shadows je určená všetkým začiatočníkom. Nájdete tu na začiatok všetky veci, ktoré budete potrebovať , nejaké ľahšie rituály a kúzla, význam bylín , liečivé, drahé a minerálne kamene, živly, fázy mesiaca, koleso...