Το υπόλοιπο βράδυ στο μπαράκι συνεχίστηκε ομαλά χωρίς καμία έκπληξη. Όμως ο Στάθης ανησυχούσε για την αδελφή του. Παρ' όλο που του είχε στείλει ότι ήταν σπίτι, δεν ήθελε να την αφήσει μόνη της για πολύ ώρα. Για αυτό το λόγο μετά από περίπου μιάμιση ώρα η βραδιά τους έφτασε στο τέλος και όλοι επέστρεψαν σπίτια τους.
Ο Στάθης μόλις μπήκε σπίτι του πήγε αμέσως στο δωμάτιο της Ελένης για να δει αν είναι καλά. Την είδε να κοιμάται και δεν ήθελε να την ξυπνήσει και έτσι πήγε να κάνει ένα ντουζ και μετά για ύπνο.
Η Ελένη μόλις άκουσε την πόρτα να κλείνει άνοιξε τα μάτια της από τα οποία άρχισαν για ακόμα μία φορά να κυλούν δάκρυα. Είχε μετανιώσει για αυτά που είπε στον Νικήτα αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν πολύ πιεσμένη και κουρασμένη και απλά του μίλησε χωρίς να σκεφτεί τις συνέπειες. Μετά από ώρα μπόρεσε να κοιμηθεί.
Την επόμενη μέρα η Αναστασία άργησε να σηκωθεί και ο πατέρας της δεν προσπάθησε να την ξυπνήσει. Την είχε ακούσει όταν γύρισε και πραγματικά θα χρειαζόταν ξεκούραση. Όταν ξύπνησε και έκανε τα απαραίτητα, πήγε χαμογελώντας στη κουζίνα και έδωσε ένα μεγάλο φιλί στον μπαμπά της, έφτιαξε ένα τοστ και κάθισε δίπλα του να το φάει.
<Πώς πέρασες εχτές πριγκίπισσα μου;> την ρώτησε γλυκά ο πατέρας της. Από μικρή την έλεγε πριγκίπισσα και κανείς από τους δύο δεν ήθελε να το σταματήσει.
<Πολύ καλά. Υπέροχα βασικά!> είπε με ενθουσιασμό. <Βγάλαμε και φωτογραφίες. Κάτσε να στις δείξω.> πήγε γρήγορα στο δωμάτιο της για να φέρει το κινητό της και επέστρεψε στην κουζίνα.
Του έδειξε πρώτα αυτή που ήταν όλοι μαζί. Ο πατέρας της κοίταξε με προσοχή όλα τα πρόσωπα της φωτογραφίας. <Πανέμορφη είσαι κορίτσι μου.> της είπε και της έδωσε ένα φιλί στο κεφάλι. Το βλέμμα του όμως μετά από λίγα δευτερόλεπτα έμεινε κολλημένο σε ένα άλλο πρόσωπο και άσπρισε ολόκληρος. <Ποιος είναι αυτός;> ρώτησε μετά από λίγο.
<Ο Νικήτας. Αυτός είναι ο Στάθης και αυτή η δίδυμη αδελφή του η Ελένη. Η Κατερίνα, και αυτός είναι αυτός που ήρθε να με πάρει από εδώ ο Βασίλης. Είναι όλοι τους πολύ καλά παιδιά!> είπε εκείνη χαρούμενα.
Ο μπαμπάς της όμως συνέχισε να κοιτάζει το πρόσωπο του Νικήτα και δεν μπορούσε να πιστέψει τι περίεργα παιχνίδια παίζει η μοίρα. Ένα δάκρυ πήγε να κυλίσει από τα μάτια του αλλά το σκούπισε αμέσως για να μην το δει η κόρη του.
YOU ARE READING
ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Romance6 ήρωες. 6 φοιτητές. 3 άντρες και 3 γυναίκες 1 ιστορία Κάποιοι θα ερωτευτούν, κάποιοι θα αγαπηθούν, κάποιοι θα πονέσουν και κάποιοι θα πληγωθούν. Όλα στη ζωή τους θα γίνουν άνω κάτω.