crawling in my skin, these wounds, they will not heal

1K 56 13
                                    

20 MART 2020

Draco,

Nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum aslında. Yıllarca yanımda olan, beni seven tek insana nasıl teşekkür edebilirim? Nasıl veda edebilirim? Birkaç gündür ne yazmam gerektiğini düşünüyorum. Normalde kelimelerle aram iyidir, ama konu sen olunca değil. Sana veda etmek bu sürecin en zor şeyi. Olabildiği kadar ertelemeye çalıştım, ama zamanım yaklaşıyor. Daha fazla beklemeye vaktim yok. Umarım bu şeyin sonuna geldiğinde beni anlayabilirsin. Neden yaptığımı anlayabilirsin.

Geceleri bazen uyanırdın, ben hala uyumamış olurdum. Kafamdaki milyar tane düşünceyle, bu kararı vermemi sağlayan düşüncelerle, seni izlerdim. O kadar güzel olurdun ki uyurken. Sevgiye inanmayan ben, sadece senin uyuyan yüzünü izlerken bile sevgimin kalbimden taştığını hissederdim. Beynimdeki bütün o düşünceleri sana bakarak kovardım. Sen benim başıma gelmiş en güzel şeydin. Nasıl bırakabilirdim ki seni?

O uykulu halinle bana neden hala uyumadığımı sorar, cevap vermeme izin vermeden beni kendine çekerdin. O kadar sıkı sarılırdın ki, bildiğini düşünürdüm. Seni bırakmama izin vermezdin. Uyumak en sevdiğin şeyken, saçlarımı okşayarak benim uyuduğuma emin olana kadar hikayeler anlatırdın. Orada olduğunu unutmama asla izin vermezdin. Kendimi unutmuştum, kim olduğumu bilmiyordum. Ama seni unutmam imkansızdı Draco. Sen benim vazgeçtiğim her şeyin çok daha fazlasıydın.

Ama şunu anlamanı istiyorum, dünya benim olmam gereken yer değil. Hiçbir zaman olmadı. Hayatım boyunca buraya yabancı hissettim. Dünya dönüyordu, içindeki hayat devam ediyordu, ama ben asla bunun bir parçası olmadım. Asla bu gezegene veya içindeki hiçbir şeye bağlı hissedemedim. Fazlalıktan başka bir şey değildim, ve bu günün geleceğini ilk günden beri biliyordum. Böyle olacağını biliyordum.

Sen benim bu lanet yere biraz daha katlanmamın tek sebebiydin. Son 3 yıldır yaptığım her şey, aldığım her nefes senin içindi. Yıllar öncesinde durması gereken nefret ettiğim kalbim, senin için biraz daha fazla attı. Ama sevgilim, bu son kaçınılmazdı. Daha fazla dayanamıyorum. Her hücrem artık bırakmak için bana yalvarırken, daha fazla devam edemiyorum. Doğduğum günden beri bekledim, her saniyesini planladım. Benim zamanım geldi. Ait olduğum yerde seni bekleme zamanım geldi.

Kendini suçlayacağını biliyorum. Yıllar boyunca her şey için kendimi suçladım, bunun ne kadar kolay olduğunu bilemezsin. Ben senden zor olanı yapmanı istiyorum. Yaşamanı istiyorum, Draco. Bu çok sevdiğin hayatı doya doya yaşamanı istiyorum. Ben hiçbir zaman yaşamak istemedim. Sakın benim arkamdan üzülme. Ben olmak istediğim yerde olacağım. Senin yıllar boyunca tek yaptığın, benim biraz daha fazla nefes almamı sağlamaktı. Eğer isteklerim biraz bile önemli olduysa, devam et. Nasıl mutlu olacaksan öyle, ama devam et. Beni merak etme, sen gelene kadar dinleneceğim.

Yanında değilim diye, ben gitmiyorum Draco. Her zaman yanında olacağım. Gökyüzündeki en soluk yıldıza baktığında, her zaman orada olacağım. Üzüldüğünde, mutlu olduğunda, beni özlediğinde, her zaman seni izliyor olacağım. Sırf sen göremiyorsun diye, bu orada olmadığım anlamına gelmez.

Seni seviyorum,

Harry.

separation // drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin