Selam herkese! Bu gelişin herkesi şok ettiğini biliyorum.
Bu bir ÖDS kitabı. Eğer asıl seriyi okumadıysanız çatır çutur spoiler yersiniz. Bu yüzden pek önermem.
Eğer Işık Kral olmasaydı, Cyneita tahtan devrilmeseydi ne olurdu diye düşündünüz mü? Eğer Eleta tam olarak o hayal ettiğini hayata sahip olsaydı ve her şey yolunda olsaydı... Kitapta gördüğünüz tüm karakterlere ne olurdu? İşte bunun cevabını bu kitapta bulacaksınız.
Bu kitap tamamen bir rüya. Kaos'un onun görmesini sağladığı bir rüya.
Bu Eleta'nın asla sahip olamadığı hayat.
Tek diyeceğim Rhan&Eleta'cılar için bu kitabın bir cennet olacağı. Elbette sonunun kimle bittiğini söylemeyeceğim. Bu bir kısa hikaye olacak (300 sayfayı geçmesini hedeflemiyorum) ve büyük bir olay olmayacak. Hani diğer kitaplardaki atraksiyonlar burada yok. Elbette bir sürü dans sahnesi var ama evrenle ilgili bir şeyleri çözmeye çalışmıyorlar artık.
Size denatrilik için çocukluğundan itibaren eğitim almış, illüzyon ustası, Nora'nın bir numaralı öğrencisi, Kara Kraliçe'nin kızı ve ışıkla karanlığın çocuğu Aletta Payre ile tanıştırayım. Gücünü seveceğinize inanıyorum.
TANITIM
"Bu bir düş. Kaos'un benimle alay etmek için görmemi sağladığı lanet bir kara düş."
Aletta Payre'nin adının birçok anlamı vardır. Payre Prensesi, Gölge İllüzyoncusu ve Peçeli Kız. Bunlar sadece başkalarının onun hakkında ne bildiğiyle alakalı ve eksiktir. Aletta bundan daha da fazlasıdır. Kimsede görünmeyen bir güce, ışığa ve karanlığa hükmetme büyüsüne sahiptir. Bu da onu Kara Kraliçe'nin, yani annesinin saklı bıçağı yapar. Geceleri şehrin üzerine huzur götürmek için çöken kız aslında tüm halkın tanıdığı Sis'tir. Tamamen sıradan giden hayatını karıştıran tek şey, Güz Krallığı'nın prensiyle, çapkın sarışın Rhan Detevale ile ruh eşi çıkmasıdır.
Rhan Detevale, herkes tarafından çapkınlıklarıyla bilinen ve aşka inancı olmayan, ışıklar içinde büyümüş bir prenstir. Kendi dışında hiçbir şeyi umursamazken Payre Prensesi ile ruh eşi olduğunun ortaya çıkması onu büyük bir değişime sürükler.
Gölge, çocukluğundan itibaren kim olduğunu bilmeyen ve onlarca isimle çağrılan bir suikastçıdır. Sokaklarda kendi iyi- kötü dengesini sağlarken herkes onun elinden fırlayan bir oktan kurtuluş olmayacağını bilir. Gölge'nin tek bir amacı vardır ve bu uğurda tüm güçlü savaşçı ve dansçıların dövüştüğü Arena'yı birbirine katmaya hazırdır: Kendi gibi birini bulmak ve onu alt edebilecek birine ulaşmak.
Keşfedeceği şey ise nefret ettiği kraliyet ailesinin biricik prensesinin aradığı kişi olmasıdır.
Bu hikaye Kara Kraliçe ve Işık Kral'ın dünyayı hükmeden iki krallığı barışa sürüklemesi, Gölge'nin arayışına ve Aletta'nın aşka ulaşma hikayesi.
•
BAŞLANGIÇ TARİHİ: Belli değil. Canım istediğinde ilk bölümü yazacağım. Gece Dansı bitmeden de spoiler yemeyin diye Gece Dansı bitmeden bölümleri düzenli atmaya başlamayacağım. Yine de kütüphanenizde yer ayırırsanız çok sevinirim ♥
Tahtın arkasında Gölge Krallığın simgesi olan güneş tutulması ve işte kapak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA DÜŞ
Fantasy"Bu bir düş. Kaos'un benimle alay etmek için görmemi sağladığı kara düş." Aletta Payre'nin adının birçok anlamı vardır. Payre Prensesi, Gölge İllüzyoncusu ve Peçeli Kız. Bunlar sadece başkalarının onun hakkında ne bildiğiyle alakalı ve eksiktir. Ale...