38 | İdol Firarda

23K 2.2K 5.5K
                                    

ÖNCELİKLEEE 1BUÇUK YIL ARADAN SONRA HEERRKESE MERHABAA

biliyorsunuz bazı sebeplerden dolayı gitmek zorunda kaldım... dönünce lonely soul'a devam edeceğim diye söz vermiştim SÖZLER TUTULMAK İÇİN VARDIR!! fici unutmuş olan illa vardır... isteyen hatırlamak için son bölümleri okuyabilirr hatırlayanlar ise BÖLÜME BAŞLAYABİLİR!!

bu ikilinin hikayesini de bitiricez!! son 8 bölüüümmmm!!

İYİ OKUMALAR!! :))))))





***











Jeon Jeongguk


Deneme...
Bir, iki, üç...
Çok garip, yıllar geçmiş gibi hissediyorum?

Saat 02:17

Evet Jeongguk, hazırsın. Her şeyin hazır hatta. Bir aksilik çıkmazsa bu gece Taehyung ile barışacaksın. Yani, çıkmaz herhalde... Her şeyi planladın sonuçta. Belki saçma falan ama plan plandır!

Evet, şu malum evden kaçış planıma geçmeden önce gerekli olan malzemelerimize göz atalım...

1.Yetişkin Bir Tava
Pekala, şu an elimde birkaç saat önce mutfaktan çaldığım, kafam kadar büyüklükte bir tava var. Ve ek olarak belirteyim, hemen dışarıda kapının önünde bekleyen korumalara ve güvenlik görevlisine bununla vurursam onları öbür tarafa gönderebilirim. Bu tava oldukça işimize yarayacak, bundan eminim.

3.Halat
Tanrım, bunu yaptığıma hala inanamıyorum fakat evet, üçüncü kattan halatla sallana sallana inmeyi düşünüyordum. Başka çarem yoktu ki! Annem ve babam uyuyordu ve odamdan çıkarsam fazla dikkat çekerdim. Alt katlara inemezdim, merdivenler ses çıkarırdı. Geceleri tüm odalar kilitlenirdi ayrıca. Tamam, hırsız arkadaşlarım ve hırsız sevgilim sayesinde belki kilit açma konusunda onlardan bir şeyler kapmış olabilirdim ama hayır, kendimi riske atamazdım. Boktan bir ev düzenimiz vardı. Her neyse, yine birkaç saat önce-yani Taehyung'un mesajından sonra- çaktırmadan bodrum kata inmiş ve zar zor bir halat bulmuştum. Bodrum katta ne ararsanız vardı. Nedense babam hiçbir şeyi atamıyor, saklıyordu. O kadar zengin olmamıza rağmen hep daha fazlasını istiyor, hiçbir eşyasına da kıyamıyordu. Babam diye kibar olmayacaktım, salağın tekiydi.

4.Telefon
Belki bana yardım ederler diye birkaç dakika önce Hoseok'u, Namjoon'u ve Yoongi'yi aramıştım fakat üçü de maalesef ki umutsuz vakaydı. Hepsi dışarıda olduğunu ve bu gece eve gitmeyeceklerini söylemişti. Taehyung'u sorduğumda ise onun evde olduğunu ve bilerek onları evden yolladığını söylemişlerdi. Yani anlayacağınız o ki, Taehyung evde tek başına beni bekliyordu ve anlaşılan o ki geceyi ben gelemezsem yalnız geçirecekti.

5.Kulaklık
Bir filmde olmadığım için ve evden kaçarken arkadan hareketli, gaza getiren bir müzik çalmayacağı için kulaklığımı takıp kaçacaktım bu evden. Hatta tam şu an kulaklığımı iki kulağıma da takmış ve dinlerken gaza gelip birilerine saldırma playlistinden rastgele bir şarkı açmıştım.

İşte şimdi tam anlamıyla başlıyorduk.

Dalgalı siyah saçlarımı kapüşonumu kafama çekerek kapattım ve derin bir nefes aldım. Bu kadar heyecanlanmam normal miydi? Stres tüm vücudumu kaplamıştı sanki. Yine her zamanki gibi görünüyordum. Altımda siyah renk bol bir eşofman vardı, yani nasıl yatıyorsam öyle gidiyordum. Üstümde yine bol mavi spor bir ceket vardı. Hava biraz soğuktu fakat ceketin altında ince, düz ve beyaz  renk bir tişört giymiştim. Açıkçası pek de üşümüyordum. Adrenalindendi sanırım?

lonely soul | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin