Akşam yemeğini yedikten sonra herkes odasına çekildi Zümra ise namaz kılmak için mescide indim. Namazını kıldıktan sonra içine bir sıkıntı olduğu için biraz kur'an-ı Kerim okumak istedi. Yatağına yatacakken gökyüzündeki yıldızların bu gece çok belirgin olduğunu gördü gecenin Geri kalanını da yıldızları izleyerek geçirdi. Sabah ezanı okunduğunda Zümra yerinden kalkıp namazını kıldı. Namazı bittikten sonra şöyle dua etti:
Allah'ım sen anne ve babamı peygamber efendimize komşu eyledim beni de onlara komşu eyle Sen benim hayatımda şer olan kapıları hayra vesile eyle amin dedi ve seccadesini topladı. Yemek yemeden önce biraz uyuması gerekiyordu çünkü namaz kılıncaya kadar yıldızları izlemek ve geceyi seyretmekle geçirmişti. Bir gözlerini açtı ki alarm çalıyor Zümra kalktı abdestini aldı saat yediye doğru geliyordu. Üstüne giyindi aşağı kahvaltıya indi. Kahvaltısını yaptıktan hemen sonra okula gitmek için Hazırlandı okula gittiğinde arkadaşları oturmuş Zümra yı bekliyordu. Zümra gittiğinde arkadaşları ona sarılmaya başladı. Sonrasında zümra'ya şunları söylediler:Sabahtan beri seni bekliyoruz neden bu kadar geciktin bu sabah.
Özür dilerim otobüsü kaçırdım 😉
Ha tamam dedi beyza
Benim anlayışlı arkadaşım.
Beyza'ya minnet dolu bakışlar yolladıktan sonra .
Melisa dedi ki;
Burda yatıya kalmayacağız demi yoksa geç kalacaz dedi ve hepimiz gülmeye başladık 😂😂😂😂Yola koyulmuştuk ve kızlar koyu bir muhabbete girmişti aralarından nasıl sıyrıldığımı ben bile okulun önünde fark ettim .
Birde emine değişik bir tavırlaSen neden yol buyu konuşmadın dedi.
"Dalmışım öyle Siz ne konuşuyorsunuz hiçbir şey duymamışım" dedikten sonra
Okula girdiler bahçede üç genç onlara bakıyordu Zümra rahatsız olup beyza
"Ya beyza bunlar bize mi bakıyor bana mı öyle geldi" deyince atladı oradan emine"Evet kızlar hadi içeri girelim böyle olmaz hiç mi bilinmez göz zinasını ALLAH affetsin onları ne diyelim" dedi ve içeri girip sıralara oturduk.
.
.
.
.
.
.
.
.Ve evet bizim dersimiz de bitti ve hepimiz ayrıldık .
Sonunda yurdu bulmuşdu ayak ağrısından hemen odama girdim.
Meryem teyze odaya ardımdan girdi ve
"Kızım biliyorsun müdüre hanım çok kızıyor""Biliyorum ama uyuyamadım bu gece bir daha olmaz."
"Tamam ama bir daha olursa gece lambasını kullan tamam mı?"
"Tamam"
Ne ara cumartesi geldi anlamadım çarşıya gitmiştim birden karşıma bir çocuk çıktı. Sanki gözlerimin içine bakmaya çalışıyordu bir an amellerine ulaştı ve göz göze geldik hemen gözlerimi indirdim. O an aklıma şu hadis geldi.
Gözün zinası harama bakmaktır.( HZ Muhammed sav. )
Oradan ayrıldım halletmem gereken işlerimi hemen halledip yurda döndüm aklım hala o çocukdaydı neden bana öyle baktı ki onu düşüne düşüne uyuya kaldım.
Beratın ağzından;
o kızın gözüne bakmaya çalışmak istemsiz bir şeydi . O an ne kadar pişman olsam da, allahtan af dilesem de o an ki pişmanlığımı hiç bir kelime dillendiremedi.Rahatlamak için olanları kız kardeşim Cemre ye anlattım beni itinayla dinledi ve ardından"canım abim sen pişman olup tövbe etmişsin Allah'ta inşallah seni affeder" dedi ve içime su serpti.
Annem durgunluğumu fark etmiş olacak ki bana
"Oğlum bir şey mi oldu? düşüncelisin" dedi kardeşim hiç durur mu😲
Anne abim bir...
Bazen ona anlattığıma pişman olmuyor değilim ama yinede iyiki varNeyse hemen atladım
"Cemre su bitmiş bak masada git de su getir" diyi verdim öyle ne biliyim annem :
"Oğlum bardağın dolu ya görmüyor musun?" 😂😂😂😂
Ben altda kalır mıyım "anne bu kızın suya bir şey düşürmüş suyumu değiştirsin" dedim .
Ve tabiki amellerime ulaştım konu orada kapandı ama şimdilik onu biliyordum.
Herkes yatmış bir ben kalmıştım zaten ben de yatamıyordum kalktım ve biraz kur an ı kerim okudum ve yattım.
Sabah erkenden kalktım cemre arkadaşı ile buluşacakmış kendi gidemiyor sanki. Şöyle de bir şey var ki tek başına gitmesine izin veremezdim çünkü en son dışarı çıktığında başına gelenler belliydi .
Cemrenin bağırmasıyla kendime geldim
"Abi hadi geç kalıyoruz."
"Tamam kız geliyorum bağırma sen ne biçim tesettürlüsün sesin tüm mahallede"
"Üfff tamam abi hadi çıkalım dedim ve çıkrık yola"
"Cemre bu arkadaşın Ankara'nın hangi köşesinde acaba"
"Abi altı üstü 15 dakikadır yoldayız köşedeki cay bahçesinde buluşacağız abi bak köşede zaten arkadaşım"
Cemre birden "Zümra!!!" diye bağırınca abisi Zümrayı gördü ve şok oldu.
"O kız -s...senin arkadaşın mı?"
"Evet abi istersen sen de gel."
Abim sen de gel deyince "hiç istemiyorum ama Hadi geleyim" ben de çay bahçesine gittim tabiki Zümra beni görünce şok oldu .
Sevgili okurlarım inşallah beğenirsiniz Allah'a emanetsiniz yeni bölümde görüşmek üzere
Oylarınız ve yorumlarınızı bekliyorum☺☺☺☺😊😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allaha Emanet
RomanceEvet arkadaşlar ilk defa Kitap yazıyorum İnşallah beğenirsiniz. Kitabımızın adı Allah'a emanet. Kitapta Zümra adlı bir karakterimiz var karakterimizin anne ve babası o 16 yaşındayken ölmüş. Zümra'nın yurtta geçen hayatımı ve sonrasında yurttan ayrıl...