⭐BAB 4

74 6 1
                                    


'𝑴𝒚𝒔𝒕𝒆𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆, 𝒖𝒏𝒄𝒆𝒓𝒕𝒂𝒊𝒏 𝒕𝒓𝒆𝒂𝒔𝒖𝒓𝒆'

~𝑨𝒌𝒖 𝒊𝒏𝒈𝒊𝒏 𝒎𝒆𝒎𝒂𝒉𝒂𝒎𝒊 𝒃𝒂𝒈𝒂𝒊𝒎𝒂𝒏𝒂 𝒓𝒂𝒔𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒎𝒆𝒏𝒋𝒂𝒅𝒊 𝒎𝒂𝒕𝒂𝒎𝒖. 𝑳𝒂𝒍𝒖 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓𝒕𝒊 𝒂𝒑𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒂𝒖 𝒓𝒂𝒔𝒂 𝒔𝒂𝒂𝒕 𝒎𝒆𝒏𝒂𝒕𝒂𝒑𝒌𝒖~

Grab yang aku pesan tiba Di lokasi yang aku tetapkan.

"dik!kamu nak pergi mana?" abang grab yang berusia dalam 40-an itu bertanya sambil mengangkat barangku ke dalam bonet kereta.

"Hotel transiviliana.Saya nak pergi dekat sana" jawabku laju memasuki perut kereta.

"oh, ok ok" jawapan ringkasnya membuat aku lega, bukan apa, aku cuma malas nak berkomunikasi. Yalah, ada sesetengah grab driver ni yang jenis peramah, so aku bernasib baiklah sebab mood aku ni masih tak terawal jadi aku tak berminat untuk bercakap. Fikiranku menelawang jauh memikirkan banyak perkara yang berlaku pada tahun ni, entah apa lah pulak yang akan jadi lepas ni, dalam sibuk memikirkan perkara yang terjadi aku terlelap akibat terlampau letih.

"dik! Dah sampai dah ni" suara itu membuat kan aku terjaga dari dibuai Di alam mimpi.

"eh, sory saya penat sikid tadi sampai terlelap, maaf ya!" kataku dalam keaadaan yang masih mengantuk.
"btw, berapa ya harga tambang?"
"150 ringgit ja" jawabnya.aku mengeluarkan 3 keping 50 ringgit Dan menghulur kepadanya
"terima kasih ya"

"ya, sama sama" kataku Dan terus mengheret beg bagasi memasuki hotel.selesai sahaja men check in hotel aku pergi bilik yang ditetapkan.

Aaahhhh! Penatnya, badanku aku rebahkan di Atas katil,


𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫, 𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝, 𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐰𝐞'𝐥𝐥 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧!

This story involves any party living or dead, and does not involve any religion, please understand And do not forget to vote And follow🔪

RAED'SWhere stories live. Discover now