'𝑴𝒚𝒔𝒕𝒆𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆, 𝒖𝒏𝒄𝒆𝒓𝒕𝒂𝒊𝒏 𝒕𝒓𝒆𝒂𝒔𝒖𝒓𝒆'
~𝑨𝒌𝒖 𝒊𝒏𝒈𝒊𝒏 𝒎𝒆𝒎𝒂𝒉𝒂𝒎𝒊 𝒃𝒂𝒈𝒂𝒊𝒎𝒂𝒏𝒂 𝒓𝒂𝒔𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒎𝒆𝒏𝒋𝒂𝒅𝒊 𝒎𝒂𝒕𝒂𝒎𝒖. 𝑳𝒂𝒍𝒖 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓𝒕𝒊 𝒂𝒑𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒂𝒖 𝒓𝒂𝒔𝒂 𝒔𝒂𝒂𝒕 𝒎𝒆𝒏𝒂𝒕𝒂𝒑𝒌𝒖~
Lenaku sangat nyenyak semalam, mungkin penat sangat kot, bangun sahaja dari pembaringan talefon menjadi capaian utama. Hati berasa hampa, sia-sia saja ingatkan nak ada misscall atau whatsapp dari papa rupanya apa pon tak ada, mungkin papa memang maksud kan apa yang dia tak ada anak macam aku.Apalah nasib, memang malang betul kehidupan aku.
Kau kena kuat Bella, kau kena kuat kau dah tak ada sesiapa dah sekarang ni, kau kena jadi lebih matang. Hati aku berbisik sendiri
Tanpa melengahkan masa aku berjalan menuju ke bilik mandi,
Selesai sahaja mencuci muka Dan sebagainya,kakiku jalan turun daripada tangga menuju ke restaurant hotel. Cinnamon mashed potato dan coffee menjadi menjadi pilihan sarapanku sambil memikir kan apa yang harus aku lakukan Dan pergi selepas ini. Hotel hanya aku booking selama satu hari, yalah duit pon cukup-cukup ja. lamunanku terhenti apa bila talefon berdering dengan irama lagu 7 rings. Nayla.
YA tuhan, apa lagi yg dia nak dari aku."hello, kau nak apa lagi, nayla"
"hahahaha, hello bebeh anak mummy bucuk bucuk, makan tak lagi hah?" suaranya manja mengejekku.
"you're so annoying, nayla. Stop it please, it's not funny" nadaku sedikit keras.menyampah.aku tahu dia sengaja nak sakit kan hati aku.
"ouhh bebeh, jangan la marah, bella lapar eh? Olololo sian die, tulah masa duduk rumah mummy masak, tak nak makan ni kan dah merempat."
"shut your mouth"
"hahahaha, ops sorry. Apa apa jelah, btw aku dah transfer dah duit dalam bank kau, cukup kut, pandai pandai la kau. Aku ni masih baik tau bagi kau semua ni, kau patut berterima kasih dekat aku Bella,and aku akan bagi surprise dekat kau tak lama lagi kalau ikut kan papa kau dia tak kasi aku bagi kata kau tahu, tapi aku ni berhati nurani lah katakan. Aku tak sampai hati. Hahahahaahahahahahbahaha Dan kau patut bersyukur tau aku upah orang untuk jaga kau, pastu bagi lagi setengah daripada untung aku dekat kau"
"aku tak hingin la duit kau"
"hahaahah, aku tahu kau perlukan, Bella so jangan jual mahal sangat. Aku cuma takut nanti sampai satu tahap kau dah kebulur waktu tu kau tak kisah nak jual badan kau tu ahahahah,ataupun kau kacau papa kau. No no no, jadi aku rasa inilah jalan penyelesaiannya kan?"
Butang off aku tekan. Air mata laju mengalir. aku benci kau nayla.
Makanan yang masih banyak aku tinggalkan begitu saja, langkah kuatur masuk kedalam bilik.
Melalui talefon telah sampai massage 10,000 ribu telah dimasukkan cash didalam account bank aku, kali ini aku memang tak boleh menolak. Biarlah nayla kata apa pun tapi aku perlu guna juga duit ni, aku tak mahu hidup kebuluran apatah lagi menjual badan. Semasa universiti kebanyakan kawan-kawan aku all of them is not virgin,tapi aku masih lagi suci, walaupon papa dengan mama tak pernah menghalang tapi aku masih menjaga.
Aku dilahirkan beragama (private) so, its normal. Nayla turut memberi penthouse kepadaku.talefonku berdering sekali lagi."Bella, pukul 5 akan ada bodyguard akan ambil kau,just go to your house and jangan buat perkara bodoh, kau kena ingat yang kau bukan anak orang biasa, so ramai yang akan ambil kesempatan dari kau" lantas itu talefon dimatikan.
YOU ARE READING
RAED'S
Romanceᴮᵉˡˡᵃ' ~𝑨𝒌𝒖 𝒉𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒍𝒂𝒉 𝒋𝒂𝒏𝒋𝒊 𝒍𝒂𝒊𝒏 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒌 𝒃𝒊𝒔𝒂 𝒌𝒂𝒖 𝒑𝒆𝒓𝒕𝒂𝒉𝒂𝒏𝒌𝒂𝒏~ RAED' Bella, aku hanya mampu menjaga dan melindungi kau, tetapi jika kebahagiaan yang kau minta aku gagal SERRA' I know he love me, hope you...