-ˏˋ 0.1 ˊˎ-

192 25 25
                                    

✦

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Antik mintájú üvegablakok színes árnyékai melengették a királyi palota jobb szárnyában futó egyik szőnyeggel borított lépcsősort. Sietős léptek dobogása töltötte meg a hatalmas teret, s visszhangzott egészen a díszes mennyezetig. Fehérre meszelt puttó szobrok és aranykeretes festmények vigyáztak a folyosóra, ahol éppen egy feketét viselő férfi szedte sietősen a fokokat lefelé. Bakancsos lábai mögötte puha mélyedéseket hagytak a szőnyegen, melynek bordóvörös színe kellemes kontrasztot alkotott az elegáns tapétával.

A férfi felemelte jobb kezét, hogy bekapcsolja headsetét, de nem állt meg. Baljával a derekán függő Glock 17-esért nyúlt, de nem húzta ki, csak ujjaival dobolt markolatán. Ahogy leért a lépcső aljára, kifordult a következő folyosóra, ami a palota belső udvarára vezetett. Arcán egyszerre uralkodott határozottság és szinte észrevehetetlen kétség masszája, de egyetlen izma sem rezzent, míg ki nem lökte a szabadba nyíló üvegajtót. Elé tárult a különböző országokból hozatott, színes virágok és növények alkotta festői kép, s az abba teljesen beleillő - csaknem főszereplője; a herceg.

Kiengedte az addig bent tartott levegőjét, ezzel egyhuzamban csúsztak le ujjai headsetéről, s hirtelen mozdulattal rántotta ki füléből. Nagy, dühösnek hangzó léptekkel indult el a diófa alatt ülő idősebbhez, aki látszólag nem volt olyan nagy vészhelyzetben, mint ahogyan azt említette a majd' kettő perccel azelőtti hívásban. Sőt, még talán túlságosan is kényelmes helyzete volt a tejfehér bőrét

lágyan simogató aranysárga napsugarakkal és dallamos madárcsicsergéssel.

- Egyre lassabb vagy, Sunu! - rázta meg fejét a herceg játékos mosollyal ajkain, hangjában tettetett dorgálással. Mintha csak egy apró szórakozásra alkalmas lehetőséget látott volna a vészhívásokban, s abban, ahogy a testőre a legrosszabbra felkészülve lelkiekben sietett megmenteni - legtöbbször csak a magány érzésétől. Ujjai a puha füvet birizgálták lábai mellett, előtte pedig már összepakolt festőkészlete pihent rendezetten. Sunwoo nem szólt semmit; kifejezéstelen arccal hajolt meg. - Délutáni szolgálatod van?

- Igen.

- Ki osztott be? - vonta fel szemöldökét. Fejből tudta a férfi beosztását, s biztosra vette, hogy keddenként mellette lett volna a helye. Hacsak nem talált hirtelen fontosabb munkát számára valaki a herceg védelmezése helyett.

- Az édesanyja.

Chanhee bólintott; tincsei homlokába hullottak, de ez nem zökkentette ki. Az ártatlan összképet adta aranysugarak tükröződő árnyékai a diófa levelei között meg-megtörve férkőztek át, csak, hogy úgy vetítsenek elegáns keringői vetületet a hercegre. Ajkai baljós mosolyra húzódtak, miközben állásba tornázta magát - apró fintor játszott arcán ahogy tudatosult benne; ruhája nagy valószínűséggel lett fűfoltos, de ez csupán a másodperc töredéke alatt tovaszállt. Finom kezei végigsimítottak sötétkék nadrágján, majd megigazította felsőjét. Azon a napon nem öltözött ki; jobb' szeretett egyszerű ruhákban festeni. Hiszen csak a magazinok címlapjain és az estélyeken mutattak előkelően az elegáns ruhák.

HALDOKLÓ IGAZSÁG! sunnewWhere stories live. Discover now