-ˏˋ 0.8 ˊˎ-

46 7 2
                                    

✦

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Az első autó ami megállt a kétszárnyú, kovácsoltvas kapu előtt, egy fekete Ssangyong Rexton volt. Erőszakos megjelenésével és határozott kiállásával ellentétben egy élre vasalt sötétkék öltönyt viselő, magas férfi szállt ki a volán mögül, megigazítva zakója ujjait.

Kulcsát megpörgette egyszer ujján, mielőtt a kapuban álló számára ismeretlen férfi elé lépett és átadva neki lépett is el mellette, visszafordulva válla fölött megjegyezve; — A nyolcas parkolóhely az enyém. Köszönöm.

Elsétált a különféle gömb és kocka alakúra nyírt bokrokkal övezett sétányon a palota bejáratáig, s úgy lépett el a biztonságiőrök között, mintha néhány behajtást megakadályozó oszlopot került volna ki az egyik utcában. A fekete öltönyt és headsetet viselő férfiak pedig pont úgy reagáltak rá, ahogyan egy lágy szellőre tették volna; sehogy.

Younghoon tizenéves kora óta gyakori vendége volt a hercegnek, s pont ezért nem számított arra, hogy a második ajtónál megállítják. — Elkérhetném a meghívóját, uram? — Szólította meg egy újabban ismeretlen pasi, semleges de udvarias hangszínnel. Younghoon meglepetten felvonta szemöldökeit, de keze már indult zakója belső zsebéhez, hogy előhúzhassa onnan a kért lapot.

— Younghoon! — Hallott meg maga elől egy hangot. Keze megállt mozdulat közben, s felnézett, de a következő pillanatban Chanhee már szinte előtte is volt, a mögötte álló Sunwooval.

— Üdvözletem, Koronaherceg! — Hajtotta meg előtte fejét drámaian, mire Chanhee halkan felkorkantott. Younghoon a gárdaparancsnokra nézett. — Szia tökmag.

Sunwoo oldalra kapta fejét, ahogy befeszült állkapcsa, de már indultak is tovább miután Chanhee mosolyogva szólt a biztonságinak, hogy Younghoon az egyik legjobb barátja, ő meghívó nélkül is beléphetne akármikor.

— De azért van meghívóm, — mutatta fel a pasinak Younghoon az akkor előhúzott lapot, mire az bólintott. Elindultak. — Apám, mióta van itt ennyi új alkalmazott? — Kérdezte Chanheere nézve.

— Anyám szerint ideje volt egy kis "felfrissülésnek", — húzta el száját.

Az előtérben már viszonylag kevesebb ember sürgött-forgott, ahogy közeledtek az est kezdetéhez. Sőt; a legutolsó simításokat végezte mindenki, a beszélgetést halkabbra csökkentve a koronaherceg megérkezte óta.

Sunwoo felemelte kezét maga mellett, hogy megigazítsa a headsetét, miután halk, de határozott hangon reagált valaki hozzá intézett kijelentésére; "Máris ott vagyok." Chanhee talán túlságosan is nagy figyelmet fordított a gárdaparancsnokra, hiszen már azelőtt megfordult, hogy megszólította volna. — Ellenőriznem kell valamit, igyekszem minél hamarabb visszaérni. Koronaherceg, tudja, hogy fél óra múlva kezdődik a bál és az emeleti korlátnál kell állnia a lépcső mellett, mikor... —
— Tudom, Sunwoo.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Dec 29, 2021 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

HALDOKLÓ IGAZSÁG! sunnewOù les histoires vivent. Découvrez maintenant