İnsanlar çok aptaldır. Çünkü bir şey onları ne kadar çok üzerse üzsün, yine de o şeyden vazgeçmezler...
Jennie'den
O kadar sıcaktı ki sarılması neredeyse tüm vücudumu yakıyordu.Kalbim ağzımın içinde atıyordu resmen.Jm:Kokun çok güzel bayan Jennie.
Jn:*Geri çekilir*Ehm aşağıda noldu?
Jm:Sana soru sorma dediğimi hatırlıyorum.
Jn:Bay Park şimdi söylemezseniz öğrenene kadar sorarım
Jm:Sen beni tehdit mi ediyorsun?!
Jn:H-hayır ben sade-...
Jm:*yaklaşır*Sen sadece ne?
Jn: Endişelendim.Neyse ben aşağıya iniyorum Bay Park.
Jm:*Kolundan tutup kendine çeker*Ben izin vermedim bayan Jennie.Jn:G-Gide bilir miyim Bay Park?!
Jm:Tadına bakmak istiyorum..*mırıldanarak söyler*
Jn:Bir şey mi dediniz?
Jm:Gide bilirsin.....
Jn'den
Dengesiz.N-ne yaptığının farkında bile değil.Acaba artık annemle konuşsam mı?Bir süre film izledik.Onunla konuşmam gerekiyor.Ama izin vermeyeceğini biliyorum.
Jn:Bay Park
Jm:Bir çalışanımdı şizofreni hastası olduğu ortaya çıktı birden kriz geçirmeye başladı. Öğrendiğine göre kapa çeneni ve soru sorma!
Jn:Demek o yüzden.Bay Park
Jm:*Bıkkın bakışlar*
Jn:Nerede uyayacağım?
Jm:Odada.
Jn: Hangi?!
Jm:Benim.
Jn:Tamam teşekkür ederim....
Jm'den
Çoktan uyumuştu bile.Seninle neden tanıştım bilmiyorum.Neden seni bu kadar çok istedim bayan Jennie.Hm?
Beni bilsen kaçar mısın?İstesen bile gidemezsin.Ben izin vermediğim sürece.Sorun şu odada bulunan ses sistemini kim kapattı?!Benim yapmış olmam imkansız hiç bir zaman dikkatsiz olmadım.Neyse bu konuyu sonra hallederim.Şuan yok etmem gereken biri var.
....
Jn: Günaydın Bay Park.
Jm:Ne isteyeceksen Hayır!
Jn:Ama Bay P-...
Jm:Tek kelime bile etme .Ben gidiyorum
Jn:Lütfen Bay Park sadece anneme iyi olduğumu söylemem gerek.
Jm;Hayır.
Jn:Hayır anlamadım yanınızda konuşacağım.Ayrıca kaçsaydım çoktan yapardım değil mi?
Jm:Jen kaçmadın çünkü yapamayacağını zaten biliyorsun.Şimdi ben gerçekten sinirlenme den gidiyorum!
Napıyorsun ?!Çekil kapının önünden
Jn:Hayır.
Jm:Şansını fazla zorluyorsun.
Jn:Sadece 1 dakika sürecek.
Jm: Jen Hayır dedim!!
Jn:Verene kadar çekilmiyorum!
Jm:Asıl maksadın ne senin?!
Jn:Sadece annemle konuşmak istiyorum.Siz neden bu kadar zorluyorsunuz?!Bu sefer sizden izin de alıyorum.
Jm:Biraz dinlenmeye ihtiyacın var Jen.
Jn:N-ne...
...
Jn'den
Uyandığımda saat 7-di.Bir dakika ben nasıl?...Şimdi anladım yine beni bayıltmıştı. Eve gelir gelmez yine konuşmayı deneyeceğim. Anlamıyor eğer haber vermezsem iyice şüphe duymazlar mı?!Bunu benden daha iyi bildiğinden eminim.Öyleyse neden?!...
Jm:Merhaba ve boşuna nefesini tüketme ben duş alıcam.
Jn:Ama..nasıl olsa duştan çıkacak.1 saat sonra
Jn:Ah hadi ama 1 saat olduuu.Ne yapıyor ki bu.Bay P-...
Jm:Evet?*Medya*
Jn:*Karşımda tabii ki gömleğinin yakası açık olan Bir Bay Park görmeyi beklemiyordum.* A-Ah ben çok üzgünüm hemen gidiyorum.
Jm:Bekle.Kapatmama yardım et.
Jn:Ehm aslında bende yapa-..
Jm:Hadi ama Jen uzatma.
Jn:Ben niye sürekli sizin dediklerinizi yapmak zorundayım?!
Jm: Çünkü ben öyle istiyorum.Ben çalışıyorum Jen yardım etsen ölmezsin merak etme.
Jn:Ah pekala.
Yavaş yavaş düğmeleri kapatmaya başladım.Harika bir şey yaptım ya gerçekten.Bu durumda kapatmam çok zor oluyor.
Jn
Tam kafamı kaldırdığımda göz göze geldik.Bakışları dudaklarıma kayıyordu.Jn:Ehm B-bitdi.
Jm:Anneni araya bilirsin.Ama 1 dakikadan uzun sürmesin.
Jn:Gerçekten mi çok teşekkür ederim.*Konuşma*
A:Alo?
Jn:Benim anne Jennie.
A:Kızım ne zaman eve geliceksin seni çok özledim.Yemek yiyorsun değil mi? İyi misin?Her şey yolunda mı ?!
Jn:Sakin ol Anna her şey yolunda
iyiyim.Sadece her şey üstüme gelmeye başladı ve biraz uzaklaşmak istedim.
A:Yeterince uzak kalmadın mı?
Jn:Hayır anne bir süre daha izin ver bana lütfen.Şimdi kapatmam gerek seni seviyorum.
A:Jennie.
Jn:Evet?
A:Ne olursa olsun seni sevdiğimizi unutma.Belki inanmak istemeyeceksin ama baban bir süredir kendine gelemedi.Sürekli dalıp gidiyor erken uyuyor.İşe bile gitmek istemiyor.
Jn:Umarım öyledir anne.Rosie'yi iyi olduğumu söyle.
A:Peki.
***
Jm:3 dakika 28 saniye sürdü.
Jn:Özür dilerim
Jm:Neyse git uyu artık Jen geç oldu.
Jn:İyi geceler Bay Park.
Jm:İyi geceler Jen.......
Tae:Jimin daha dikkatli olmalıydın ya öğrenseydi.O zaman ne olucaktı.
Jm:Aslında öğrenmeyecekti tabi birisi odanın ses sistemini kapatmasaydı.
Tae:Nasıl yani?!
Jm:Birisi eve girmiş ola bilir.
Tae:Jimin bu demek oluyor ki
Jm:Evet biri sırrımı biliyor ve bahse girerim bunu bilerek yaptı.Tae Ji-..
Tae:Hayır Jimin Jisoo senin yaptığın bir şeyi onaylamıyor ola bilir.Ama asla seni ve beni tehlikeye atmaz biliyorsun.
Jm:Evet doğru üzgünüm.Bir dakika ya o...Devam edecek..
Okuyan her kese teşekkür ederim.Umarım beğenirsiniz.I💜U
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPÍA
Mystery / ThrillerOpia-bir insanla göz göze bakışmanın verdiği yoğun hiss.. Kokun çok güzel bayan Jennie... Monster(KTH) Seri 2.