Hiç bir son gerçekte bir son değildir.
Aslında hikaye daha yeni başlıyordur...X:Efendim sonunda hazır
Jn:*gözleri dolar* Hemen gidelim.Onu çıkartın dikkat edin.
X:Bu kişi sizin için neden bu kadar önemli efendim?
Jn:Çünkü o bana hayat veren kişi...
X:3,2,1 ....ilaç enjekte edilme başarılı.
Jn:Hadi lütfen .. lütfen
X:Biraz zaman geçmesi gerekiyor efendim.
Jn: İşe yarayacağını emin miyiz?!
X:Öyle olmasını umuyoruz......
Jn'den
Şimdi olayları bir geri alalım.O gün neler oldu anlatıyorum.Ben onu asla bırakmadım ve onu geri döndürmeye söz verdim. DLM satın aldım ve başına ben geçtim. Tam 2 buçuk yıldır bir çok ilaç yaptım ve üzerlerinde çalıştım. Onun bedenini dondurdum.Jisoo unnie delirdigimi düşündü. Ama zaman ilerledikçe oda umut etmeye başladı.Tae hyung ne olursa olsun bana destek oldu tabi başta baya yıkılmıştı. Kook'a bir şey söylememe kararı aldık. Ona çok önemli bir işi olduğunu bu yüzden bir süre bizimle olamayacağını söyledik. Çünkü hepimizin umudu vardı. O güçlüydü ve bizi bırakmayacaktı. Benim güçlerime gelince sadece basit bir telekinezi başka bir şey değil. Kontrol konusuna gelince duygularıma göre değişiyor özellikle öfkelendiğim zaman çok kötü oluyor hala kontrol üzerinde çalışıyorum. Aslında bana onun öğretmesini istiyorum. Biliyorum başaracağım, başaracağız.
Bu gün bunu yapacağım.Bu gün sonunda kalbini atışını tekrar duya bileceğim.Jn:Siz gidin
X:Siz iyi misiniz efendim?
Jn:Evet sadece burada bekleyeceğim.
X:Peki.
...Jn:Bilmiyorum unnie daha bir şey yok. Unnie ya başaramazsam. Olmadı başaramadım.
Js:Hey hey sakin ol .Bunca yıl bekledin biraz daha sabret.Ben ona inanıyorum
Jn:Tae hyung nasıl?
Js:İyi olmaya çalışıyor.Oda çok yoruldu Jen.
Jn:Biliyorum unnie. Tamam unnie bir şey olursa haber ederim. Sizi seviyorum
Js:Bizde seni.*Bir şey geçer*
Jn:Kim var orda?
*Arkasında birini sezer*
Jn:Kahretsin bu komik değil.
Haa*duvara çarpılır*
J-Jimin*gözleri dolar*
Jm:Her zaman ki gibi kokun çok güzel bayan Jennie.....
Jm'den
Bundan sonra olanlari bayan Jennie izin verirse ben anlatayım. Biz birazcık böyle ateşli ,seksi,çok git,tutkulu ...
Jn:Jimin!Tamam tamam bir özlem giderdik.Ama görmeniz pardon görmemeniz lazım. Neyse birde basıldık.
Jn:Asıl olaylara geç artık!Evet ondan sonra Tae'nin evine gittik. Tabi beni görünce biraz ağlaşmalar oldu.
Tae:Yalana bak
Js:Ehm Tae tamı tamına 3 kez ağladın.
Tae:Merak etme Jisoo bunu hesabını sonra ödersin.Evet yemek yedik güldük eğlendik.
Jn:Bu arada Jimin de ağladı.
Jm:Heyy!
Jn:Ne var uzun zamandır yoktun. Bizi özledin Jimin Özellikle Tae o senin tek ailendi.
Jm: Öhöm tamam çok şey yapmayalım
Jn: Duygulandın dimi?
Jm:Jen bir sus artık.Evet sonra 3 hafta sonra Jennie'in hamile olduğunu öğrendik.Ve bunu tam olarak düğün gecemizde öğrendik.2 saat Jennie hanım doktora gidib gitmemeyi düşündü en sonunda gittik 2 haftalık hamile olduğunu öğrendik.Neyseki s*x bebeğe zarar vermiyormuş. Ama Jennie hanım dikkatle olmamı istedi tabi sonra kendisi
Jn:Jimin!Şimdi de utanıyor.
Jn:Bu özel bir şey nasıl yaptığımızı da açıkla istersen
Olur önce öpü-...Jn:Cidden anlatıyor.Unnie ben bunu öldürmeye çalışırsam beni durdur tamam?
Js:Tamam tamam.Sonra oğlumuz doğdu.
Jn: İkimizde ağladık. Jimin bir süre çocuğu bırakmadı. Aslında oğlumuzunda babasının kucağından ineceği yok gibiydi.
Babasının oğlu.
Js:Evet ego tavan yaptı.
Jn:Maalesef
Oğlumuzun ismini eun woo koyduk. İkimiz farklı isimler istiyorduk biraz tartışınca ikisini birleştirme kararı aldık ve sonuç cok güzel oldu bence. Yeni bebeğin doğmasına en çok Kook sevindi.
Rs:Hey beni unutmayın.Bu arada unnie bana birini ayarlamadınız aşk olsun.
Js:Rosie kader eşini bulmaman gerek o kendisi karşına çıkacak.
Rs:Umarım çıkar.
Jk:Rosie unnie benimle evlene bilirsin istersen.
Rs:Olur tabi küçük bey. Ben hala buna alışamadım ama olsun.Evet bu küçük ucubeyede her şeyi söyledik.
Rs:Hey sensin ucubeEvet işte her şey böyle oldu.Ve şunu unutmayin her hikaye aslında başka bir hikayenin başlangıcıdır...
Jn,Jm,Tae,Js,Rs,Jk: Görüşürüz....
Evet arkadaşlar sonunda final yaptım ve diğer kitaba geçeceğim . Umarım kitabımı beğenirsiniz. Ve umarım berbat etmemişimdir. Sizi çok seviyorum her şey için teşekkür ederim. I 💜uuuuu🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPÍA
Mystery / ThrillerOpia-bir insanla göz göze bakışmanın verdiği yoğun hiss.. Kokun çok güzel bayan Jennie... Monster(KTH) Seri 2.