Jennie...
(Medya)Jn:Baba bak senin için resim yaptım.
B:Böyle boş şeylerle uğraşmaktansa okumayı öğrenmeye başla.6 yaşına girmek üzeresin hala çocuk gibi davranıyorsun.
Jn:Ama baba ben zaten çocuğum
B:*tokat*Bir daha babana karşı gelme
Jn:T-tamam hick
B: Ağlama !Bir KİM asla ağlamaz!
Ağlama diyorum sana!
A:Ne yapıyorsun sen?!
B: Kızıma terbiye veriyorum.
A:Çocuk neden ağlıyordu?
B:O artık bir çocuk değil Jane.
A:Daha 5 yaşında farkında mısın?!
B:Benim işime karışma Jane.
A: Eğer ona zarar verirsen
B:Sen aptal mısın be kadın kendi kızımı öldürecek değilim herhalde.
...
Jn:Sevmiyor beni .... Asla sevmeyecek beni.Ama belki belki çok çalışırsam sever.....
Jn:Baba baba sınavdan 92 aldım.
B:Neden gülüyorsun iyi bir şey mi yaptın?!
Jn:B-ben yüksek olduğunu düşün-..
B:Sen bir KİM'sin 100 olması gerekiyordu!
Jn:E-evet söz veriyorum daha çok çalışa-..
B: Çalışacağım demekle olmuyor gerçekten yapmakla oluyor.Şimdi telefonuna bana ver .
Jn:Ne neden?
B:VER DEDİM!ŞİMDİ ODANA GİT VE DERSLERİNİ ÇALIŞ!
...
7 yıl oldu .Bu 7 yıl boyunca yine aynı hiç değişmedi beni sevmedi. Ne yapsam yaranamadım hep daha fazlasını istedi. Bir şeyi sonunda başardığımda ise "KİM'sin sonuçta tabi yapıcaktın" dedi bana. Hiç sevgi vermedi bana.Ne yaptın ben? Ha ne?! Eğer notlarım düşük olursa annemde gizli bana zarar verdi.
Bodrum'a kilitledi,tokat attı, saçlarımdan sürükleyerek odaya kapattı,kolumu morarttı. Ama canımı yakan fiziksel değil psikolojik şiddet. Sürekli aşağıladı:"aptal,beceriksiz,yeteneksiz,yetersiz,salak, güçsüz,KİM ailesine uygun değilsin" 3 yaşımdan beri bir kez olsun sevgi göstermedi bana.
...B:Bu da kızım Jennie.
İlk kez o gün ... O gün içimde tuhaf ama. güzel bir duygu hiss etmiştim. Babam sayesinde robot duygusuz bir olan ben anlayamadığım duygular hiss etmiştim.
Gözlerimiz sadece bir kaç saniye buluşmuştu.Ama o bir kaç saniye ona bağlanmama yetmişti ...Ne olursa olsun....
Kim:Kızını neden getirdin ?!
B:Getirmek zorunda kaldım.Jennie burada bekle ve ben gelene kadar hiç bir
yere ayrılma! Duydun mu beni?!
Jn:Evet baba.
Kim:Hadi sana ne yaptığımı göstereyim.Kim: İşte!
B:Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!
Kim: Anlamadım
B: Çocuklardan silah yapmak nedir?!Sen delirdin mi?!
Kim:Bak ilk başta bende karşı çıktım istemedim.Ama şimdi onları bir görsen kardeşim harikalar.
B:Sen delirmişsin polise gitmeliyiz hemen!
Kim:Polis de bu işin içinde.
B:Ne?!Ne saçmalıyorsun.
Kim:Tabi hepsi değil çalıştığımız bir yer var.
B:Yani başkaları öğrenirse-..
Kim:Kardeşim böyle bir şey yapamazsın eğer yaparsan ölürsün.Beni sana söylediğime pişman etme.
B:Ne diyorsun sen ?Gidiyorum ben!
Kim:Kardeşim bak eğer yaşamak istiyorsun sakın yanlış bir şey yapma. Düşünsene Jennie mükemmel güçlere sahip ola bilir.
B:Bak ne olursa olsun o benim kızım ve bir torpille onun başarılı olmasını istemiyorum ben!Bir daha beni ve ailemi rahatsız etme seni görmek istemiyorum!Ayrıca ne kadar bundan uzak olursak o kadar iyi.
Kim:Görüceksin onlar birer muhteşem savaş makinesi olucak.
B:Hayır bu sizin sonunuz olucak!...
Jn:*arkasından bir şey geçer*Hey orda biri mi var?Kimsiniz?
*Önünden bir şey geçer ve yere düşer*
X:Sen kimsin?!
Jn:Ne kadar güzel.
X:Ne?!
Jn:Ben K- ... Jennie.Sen kimsin?
X:Neden sana ismimi söylemek zorundayım ki?!
Jn:Ahm tabi zorunda değilsin özür dilerim seni bir şeye zorlamak istemedim.B-ben gercekten üzgünüm.
X:Hep böyle misin sen?!
Jn: Nasılım?
X: Özgüvensiz,korkak,sürekli birilerinin seni kontrol etmesine izin veriyorsun.
Jn:S-sen na-..
X:Çok basit gözlerine ve davranışlarına bakınca anlamak oluyor. Hüzünlü,öfkeli, gergin,yorgun
Jn:Eğer çok konuşkan değilsen insanların gözlerini okumak zorunda kalıyorsun.
Ben senin gözlerinde çok fazla şey görüyorum.
X:Sen sıradansın beni okuyamazsın.
Jn: Hüzün, öfke,güç,hırs, intikam
Ne Soğuksun ne sıcak. Ama sende de mutluluk yok.
X:*Yaklaşır*Kokun çok güzel.
Mia: Numara 0129 hemen yatakhanene dön!
Jm:Benim adım Jimin ve eğer birinin oyuncağı olmak istemiyorsan duygularını öldürmen gerek.
Jn:Nasıl?
Jm:Umarsamayarak.
Jn: Teşekkür ederim .Neden bana iyi davrandın?
Jm:Çünkü ilgimi çekiyorsun.Ayrıca bir an önce annene söyle!
Jn:Neyi?
Jm:Vücudundaki morlukları.B:Hadi gidiyoruz.
....
Evde biraz dolaşıyordum ve Jimin'in o odadan uzak durmamı istediğini hatırladım.Birisi neden böyle çok gözükmeyen rahatsız edici bir yerde oda yapar ki?Oda çok iyi korunuyordu.Girmek için yüz tanıması ve parmak izi istiyordu.Girmem imkansız gibi. Bir dakika işe yarar mı?Denemekten zarar gelmez.Evde Jimin'in bir resmini buldum ve sistemi açmak için kullanmaya karar verdim.Oda beklemediğimiz bir şekilde açılmıştı.
Kesici aletler, sandalye ve duvarda bir çok insanın resmi vardı.Dikkatlice bakmaya başladım ...ama bu ...bunlar televizyonda gördüğümüz sürekli kaybolan insanlardı.Y-yoksa o ..o katil Bay Park mı?Dur bir dakika bu insanlar
Tecavüzcü, çocukları zevk için döven müdire,alkol içerek çocuklarını döven baba, tecavüzcü,pedofil,hayvanlara tecavüz , hayvanlara eziyet, tacizci,tecavüz ..tecavüz ..tecavüz
Bay Park sadece hiç kimsenin yapmadığı adaleti sağlıyor.O bir katil değil kurtarıcı .Hiç bir kadın, çocuk,hayvan hayatının mahvedilmesini hak etmiyor.Bunu yapan şerefsizler serbest kalıyorlar ya da para vererek kurtuluyor.Ama bunu yaşanlar hayatlarını yaşayamıyor ölü bir ruhdan başka bir şey olmuyorlar.Belki bu doğru değil evet.Ama 1 kişinin ölmesi bile onlarca insanı kurtarıyorsa eğer benim için sorun yok. Odayı biraz gezdikten sonra bazı düğmeleri kurcaladım.Ama Bay Park anlamasın diye hemen çıktım odadan.
....
hayır imdatDüşündüğüm şeyi yapıyordu.Ama umrumda bile değildi.Şuan tek düşündüğüm ya bay Park zarar görüyorsa?!Hemen odadan çıkmaya çalıştım .Sonunda gelmişti. İyiydi.
....
GünümüzFilm izliyordum. Birden kapı sert bir şekilde açıldı ve içeri Bay Park girdi.
Jn:Bay Park bir şey mi oldu?
Jm:Biliyor musun?!
Jn:Ne neden bahse-..
Jm:BİLİYOR MUSUN?!Devam edecek....
Okuyan her kese teşekkür ederim.Umarım beğenirsiniz.I💜uuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPÍA
Mystery / ThrillerOpia-bir insanla göz göze bakışmanın verdiği yoğun hiss.. Kokun çok güzel bayan Jennie... Monster(KTH) Seri 2.