Zawgyi
Kim Tae Hyung
"Jeon ကြၽန္ေတာ္ jeon အတြက္မုန႔္လုပ္ေပးလိုက္တယ္။အလုပ္ေတြၿပီးရင္စားလိုက္ေနာ္။ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ညေန႐ုပ္ရွင္႐ိုက္စရာရွိေသးလို႔Jeonနဲ႔တူတူမစားႏိုင္ေတာ့ဘူး။အလုပ္ေတြပဲဖိလုပ္မေနပဲ က်န္းမာေရးလည္းဂ႐ုစိုက္ပါJeon ။ Fighting Jeon"
ခ်စ္တဲ့Tae💜
Jeon Jung Kook
"ေတာ္ေတာ္လည္းေျပာရခက္တဲ့ေကာင္ေလး သူ႔လိုေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားေနတဲ့သ႐ုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္ကကြၽန္ေတာ့္လို ႐ိုး႐ိုးကုမၸဏီပိုင္ရွင္ကိုခ်စ္သည္တဲ့ေလ။သူတို႔အႏုပညာေလာကမွကြၽန္ေတာ့္ထက္သာတဲ့လူေတြမွအပုံႀကီး။ခုလည္းမုန႔္တဲ့ေလ သူ႔မန္ေနဂ်ာလာေပးသြားေလရဲ႕။ေကာင္ေလးက မထိရက္မကိုင္ရက္ေအာင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္မွမခ်စ္ႏိုင္တာ။ခက္လိုက္တာေကာင္ေလးရယ္......."
ပထမဆုံးစေရးတာမို႔အတတ္ႏိုင္ဆုံးႀကိဳးစားေရးပါ့မယ္
အားေပးၾကပါေနာ္😁💜......................................................................................
Unicode
Kim Tae Hyung
"Jeon ကျွန်တော် jeon အတွက်မုန့်လုပ်ပေးလိုက်တယ်။အလုပ်တွေပြီးရင်စားလိုက်နော်။ကျွန်တော်ကတော့ ညနေရုပ်ရှင်ရိုက်စရာရှိသေးလို့Jeonနဲ့တူတူမစားနိုင်တော့ဘူး။အလုပ်တွေပဲဖိလုပ်မနေပဲ ကျန်းမာရေးလည်းဂရုစိုက်ပါJeon ။ Fighting Jeon"
ချစ်တဲ့Tae💜
Jeon Jung Kook
"တော်တော်လည်းပြောရခက်တဲ့ကောင်လေး သူ့လိုအောင်မြင်ကျော်ကြားနေတဲ့သရုပ်ဆောင်တစ်ယောက်ကကျွန်တော့်လို ရိုးရိုးကုမ္ပဏီပိုင်ရှင်ကိုချစ်သည်တဲ့လေ။သူတို့အနုပညာလောကမှကျွန်တော့်ထက်သာတဲ့လူတွေမှအပုံကြီး။ခုလည်းမုန့်တဲ့လေ သူ့မန်နေဂျာလာပေးသွားလေရဲ့။ကောင်လေးက မထိရက်မကိုင်ရက်အောင်ချစ်ဖို့ကောင်းပေမယ့် ကျွန်တော်မှမချစ်နိုင်တာ။ခက်လိုက်တာကောင်လေးရယ်......."
ပထမဆုံးစရေးတာမို့အတတ်နိုင်ဆုံးကြိုးစားရေးပါ့မယ်
အားပေးကြပါနော်😁💜