•9

279 16 9
                                    

Cemal;

ona çok kötü imalarda bulundum yüzümde acı hissetmemle hemen Nisa'ya döndüm bana tokat atmıştı haksız sayılmazdı hak etmiştim bunu.

öyle söylemek istemediğimi belirtmeye çalışsam da olmuyordu çok sinirlenmişti ve hızla uzaklaşmaya başladı arkasından koşmaya kalmadan ani bir kornayla kanlar içinde yere yığıldı.

başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen dünyam durdu o an hemen yanına koştum ona çarpan adam kaçmıştı gözleri yarı açıktı nisanın göz yaşlarım yağmur gibi akıyordu yanaklarımdan her ne kadar kendinde bırakmaya çalışsam da yummuştu o badem gözlerini elim ayağım titriyordu hemen yardım edin diye çığlıklar atmaya başladım.


Sesimizi duymuş olacaklar ki bardan bir kaç kişi yanımıza gelmeye başladı sonrada Berkan ve Lale lale Nisayı görür görmez ağlamaya başladı hemen ambulansı aradık kafasından kanlar akıyordu her yeri kızarıp morarmaya başladı onu böyle görmeye dayanamadım sonra kendi kendime konuşmaya başladım ''benim yüzümden, benim yüzümden'' .


Çok geçmeden ambulans geldi ben hemen yanına bindim elini asla bırakmadım çok korkuyordum benim yüzümden ona bir şey olacak diye gerçi daha ne olabilirdi ki hastaneye gelir gelmez ameliyata aldılar hastanede dört dönüyordum sakin olamıyordum gözümdeki yaş hiç dinmedi.

birkaç saat sonra doktor ameliyattan çıktı hemen hepimiz ayaklandık ve o dünyaları başıma yıkan o cümleyi söyledi ''başınız sağ olsun hastayı kaybettik'' .

.

.

.

.

sellam hadi hep beraber ağlayalımm... :(((

Çizdim Kendi Aklımca /cemnisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin