Balayı

Uçağa oturduk kocamla.

Uçak yolculukları beni hep sıkardı . yükseklik korkum olduğu için uçakta gergin hissediyordum hep . bu yüzden Mertin elini sıkı sıkı tutuyordum . Hatta kalkarken tırnaklamıştım kocamın elini . İlk günden beni yırtmaya başladın demişti sırıtarak . Yolculuk boyunca kocam uyudu diyebilirim . Yorgundu zaten . Bende kitap okudum müzik dinledim . Sadece Mert varken uzaklara gitmek mutlu ediyordu beni . Onsuz zaten yapamazdım artık . Ailemi arkamda bıraktığım için üzülüyordum tabiki . ama artık kocam vardı . Ve kendi ailemi kurucaktım artık . Dün geceden sonra Kadın olmuştum . Kocama tamamen teslim olmuştum . Artık tamamen Mert'e aittim . Ve iyi ki onundum . onun olmak onunla olmak nefes almam , yaşamam için yeterdi bana . Evet ilk defa böylesine aşık olmuştum . Tarifi yoktu hiçbir dilde , hiçbir kelimede . İnmeye yakın uyandı uykucu kocam . yine sıkı sıkı yapıştım eline inerken . tırnakladıgım yerin üstünden biraz daha geçtim . Hostes gelipte inebileceğimizi söylediği zaman çantamı aldım kocamın elini tuttum ve indik . Evet Los Angelas'a ayak basmıştık artık . havaalanından çıktıktan sonra valizlerimizle bir taksiye atladık . bu şehir bana çok büyük geliyordu . ülkemden farklıydı . insanları , arabaları , binaları hatta herşeyi ile farklıydı . Biraz ingilizce bilmenin yararıyla azıcıkda olsa anlıyordum konuşulanları ama Mert su gibi konuşuyordu taksiciyle . taksiciye adresi verdikten sonra bana döndü ve sarıldı .

-Hazır mısın prensesim yeni bir maceraya

-Hazırım prensim seninle hertürlü zorluğa .

yol biraz uzun sürdü . şehiri geçtikten sonra böyle yeşillik bir arazi , üstünden aynı olan yaklaşık 20 tane villa tarzı e  bulunuyordu . bunların yanında park , market , cafe gördüğüm kadarıyla ufağından hepsi mevcuttu . taksici Mert'in söylediği numaralı villanın önünde durdu . Kapıda bizi bekleyen genç bir çocuk vardı . yaklaşık 22 yaşlarında falandı . indiğimiz zaman Türkçe konuşarak

-Vay kardeşim hoşgeldin

dedi ve Mert'e sarıldı . burda gördüğüm ilk Türktü . Mert bana döndü ve

-Bu Arkadaşım hatta kardeşim diyebileceğim birisi Kıvanç

-Aa memnun oldum tanıştığıma

diyerek elimi uzattım . onunla tokalaştık tanıştık . sonra valizlerimizi içeri taşıdık . mert'le arkadaşı salonda sohbet ederken bende 3 katlı evi tanımaya çalışıyordum . ilk kattabüyük bir salon oturma odası ve lavobo vardı  2. katta yatak odaları vardı . misafir odaları vardı  3. katta iste bir tane büyük bir oda vardı . odanın içerisinde lavobo vardı . ayrıca evin içinde asansör vardı ve ayriyetten bodrum katı bulunmaktaydı . teras dediğimiz en üst katta etrafı tüllerle kaplı bir yatak , duvarda Mert'le benim resimlerim vardı . dolabı açtığımda gecelikler vardı . Mert aslında herşeyi hazırlamıştı . Manzara zaten mükemmeldi ön taraf şehirin görkemini gösteriyordu . yan taraftan ve arkadan deniz manzarası vardı . buranın çok lüx bir yer oldugu belliydi . seçilmiş aileler kalıyordu . golf sahası havuzlar abartıydı bunlar . ben alışkın değildim . etrafı inceleyip bir yandanda bavulları açmaya çalışıyordum . bu sırada telefon çaldı . Arayan annemdi

-Alo anneciğim

-kızım nasılsınız

-iyiyiz anne geldik işte yerleşmeye çalışıyoruz

-yavrum iyi misin güzel mi oralar

-anneciğim çok güzel buralar ama ben