Bölüm 10

923 78 12
                                    

Bakışlarımı şaşkınlıkla Harry'ye çevirdim. Sessiz söylemişti; fakat Draco buraya bakıyordu. Bakışlarımı tekrardan Harry'de sabitlerken Malfoy'un duymamış olmasını dilemeye başladım.

"Ne saçmalıyorsun sen?" dedim zorlukla. Ron'un bakışları üzerimde geziniyordu.

"Bu doğru. Ona yazan sen misin?" Zorlukla da olsa başımı Ronald'a doğru çevirdim.

"Ron ben -"

"Sen misin?" Hızla başımı aşağı yukarı salladım.

"Kötü bir amacım yoktu." Ron hızla masadan kalkarken herkes de bizi izliyordu.

"Ne yapmaya çalışıyorsun, Hermione?"

"Harry, yemin ederim benim bir suçum yok. Hepsi Malfoy'un suçu." İnanmayan gözlerle bana bakıyordu. "Partide bana aşık olduğunu söyledi. Hem de defalarca kez!"

"Malfoy mu?" dedi bu sefer gerçekten inanamayarak.

"O benim elimi tutmak istedi. Ben sadece... Ben..." Derin bir nefes aldım. "Harry sen de biliyorsun. Bunca yıl muggle doğumlu olduğum için dalga geçti. Bana aşık olduğunu söyleyince ben... yani benim..."

"Hoşuna gitti?" Bakışlarımı tekrar Harry'ye çevirdim. Anlıyormuş gibi bakıyordu.

"Sabah uyandığı zaman hiçbir şey hatırlamayacağını biliyordum. Ben de bir muggle doğumluya aşık olduğunu unutmasını istemedim."

"Hermione sence de sana aşık olsa bunu bilmez miydi?"

"O bana aşık!" dedim fısıltıyla çıkan sesimi serleştirerek. "Sadece şu an farkında değil."

Drunk (Dramione Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin