Merhaba!beden hikaye türü bir şey istiyorsunuz ama onun yerine ben aşkı anlıtıcam size lütfen okuyun 😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
7 temmuz 2014/Güzel günler unutulmaz güzel günleri düşünerek anın tadını çıkar.Hayat istediğin gibi gitmez hayatını kendin çiz ve yolunu aydınlatmaya bak.
10 temmuz 2014/Bazen mutlu olursun bazen senin mutlu olacağın zaman mutlu olursun ama belli etmezsin.Bazılararı seni kıskanır yalan söyler bazıları utanır doğruyu söliyemez.Hayatta her zaman kötüler yoktur iyiler amaçları için savaşırken farketmeden kötü olurlar ancak sen onları doğru yolu gösterip eskisi gibi iyilik dolu bir insana dönüştüre bilirsin her kötünün içinde bir iyilik her iyinin içinde bir kötü vardır.
26 temmuz 2014/insanların her zaman 3. bir şansı olur amabenim gibi isen seviyosan 100000. şansı verirsin ne olursa olsun. hayat insanı bekletir kim olursan ol hayatın seni bekletmesi bazen herşeye beder dünyada o bedele hiç birşeyi deyiştirmem dünyayı verseler bile.hayat sen beni yıpratın sıktın bunalttın bare sevdiklerime rahatver ya da bana hangisi ?
1 ağustos 2014/bazen hayat sana ders verir deyişmeye karar verirsin.1 ay oldu 1
3 ağustos 2014/nezaman anlığcam insanlar beni sevmiyo seviyosada başkaları benden nefret etmesini sağlıyor ya da beni KULANIYOLAR 😭.
11 ağustos 2014/ hayatımdaki sevdiğim tek kişide gitti ama hala beni unatamadını biliyorum ben onu unutamadım hala bir gün gelecek umuduyla onu ilk gördüğüm yere bakıyorum o beni unutsa bile kalbi unutmayacak.
14 ağustos 2014/sevdiğin kişiler yalanlara marus
kalınca alışık olduğun yere gimezsin.
18 ağustos 2014/bazen olduğun yerden uzaklaşmak kendin veherkez için iyi olur.
21 ağustos 2014/hayat bana aşk uğruna kaybetmeyi öğretti ya size ne öğretti ?
18 eylül 2014/sevdiğin kişiler sana ihanet edebilir ama seni seven kişiler ihanet etmez.
23 eylül 2014/zaman geçmek bilmiyor insan sevinçe 9 ay 9 sene gibi gelir.
22 aralık 2014/kim bilir belki başkasına AŞIK olurum hemde hiç ummadığım birisine gönül bu kime konacağı belli olmaz hayat bu kafana göre çizemezsin aşk bu bilemezsin kalp bu DUR diyemezsin
2 ocak 2015/eski sevgilin bile seni en kötü arkadaşınla kötüleye bilir.
(GERÇEK BİR HAYAT).